دروس طلایی پایه نهم (دوره اول متوسطه)

میانگین: 3.3 (8 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۵٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۵۸٬۷۵۰

دروس طلایی پایه نهم کاگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب گام به گام دروس طلایی پایه نهم کاگو

گام به گام دروس طلایی نهم کاگو

مقدمه

معمولاً دانش‌آموزان و همچنین والدین فکر می‌کنند از آنجایی که دروس پایه دهم برای کنکور مهم می‌شود، نیازی به تهیه کتاب درسی در پایه نهم نیست. این تصور اشتباهی است که در صورت عدم اصلاح می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به دانش آموزان وارد کند.

اهمیت پایه نهم و آموزش موثر:

 انتخاب و گرفتن تصمیمات مهم در زندگی همیشه یک کار دشوار است. ما در دوره‌های مختلف زندگی با تصمیمات سرنوشت سازی روبرو هستیم که برخی از آنها مستقیماً مسیر آینده ما را تعیین می‌کنند. یکی از این انتخاب‌های حساس مربوط به کلاس نهم است. سالی که باید پایه‌های نهم انتخاب رشته کنند و رشته‌های شغلی آینده خود را مشخص کنند.

نمونه سوالات جامع کتاب گام به گام کاگو: 

 ما همچنین یک کتاب جامع و کاربردی برای این پایه ارائه می‌دهیم که نیازهای دانش آموزان این سال را در تمام موضوعات پوشش می‌دهد.علاوه بر ان مهم‌ترین موردی که در این پایه وجود دارد مربوط به امتحانات نهایی است. با توجه به اینکه مستقیماً بر هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد، حساسیت بالایی دارد. با کمی تلاش و استفاده از کتاب‌ گام به گام دروس طلایی کاگو می‌توان به راحتی به عملکرد قوی در امتحانات پایه نهم دست یافت.

کتاب دروس طلایی پایه نهم بهترین یار دانش آموزان و والدین انها :

 توصیه می‌کنیم اگر به دنبال کتابی هستید که در تمامی دروس پایه نهم به شما کمک کند و شما را برای موفقیت در امتحانات پایه نهم آماده کند، مطالعه مجموعه کتاب درس‌های طلایی پایه نهم را از انتشارات کاگو خریداری کنید.

 می‌توان گفت این کتاب مرجعی ایده‌آل برای دانش آموزان و والدین آنها در این مقطع تحصیلی است، زیرا دارای ویژگی‌های بسیار عالی است و تمامی دروس پایه نهم در آن وجود دارد. همچنین به دلیل اینکه قسمت‌های مهم و درس‌های مفهومی به صورت توضیح و حل مسائل به صورت توضیحی آورده شده است که این امر باعث می‌شود شما همیشه معلم را همراه خود داشته باشید که یکی از جنبه‌های مهم این کتاب است. مخاطب این کتاب تمامی دانش فراگیران و لحن این کتاب کاملاً رسمی است. فهرست کتاب کاملاً دقیق و مطابق کتاب‌های درسی می‌باشد که این امر دسترسی سریع به مطالب را ایجاد می‌کند.

توضیحات بیشتر در مورد کتاب:

 این کتاب دروس طلایی کاگو فاقد سی‌دی، QR کد و اپلیکیشن می‌باشد، صفحات هر موضوع هم در کتاب درسی و هم در این کتاب مشخص شده است. این کتاب ۸۸۸ صفحه دارد و دارای ۱۸۵۱ سؤال تشریحی می‌باشد.

 بخش اعظم کتاب دروس طلایی نهم کاگو پاسخ‌نامه‌های تشریحی به سؤالات و تمارین، فعالیت‌ها و کار در کلاس های کتاب درسی است، و توضیحاتی مختصر ولی کامل برای تمامی دروس نیز آورده شده، ولی اگر مخاطب به دنبال درسنامه‌های عمیق و آموزش‌های پایه‌ای صفر تا صد است این کتاب نیازهای او را برطرف نمی‌سازد. چون درسنامه‌های کتاب جهت یادآوری هستند و نویسنده این کتاب گام به گام دروس طلایی کاگو تنها به اصل موضوع اشاره مختصری کرده و موضوع کلی دروس را به صورت استفاده از نکات به شکل تیتروار بیان نموده است. سپس برای درک بیشتر و بالاتر مطالب از مثال‌هایی استفاده شده تا این موضوع ساده‌تر باشد، این قسمت‌های تیتروار در ابتدای هر درس تحت عنوان محتوای ویژه کتاب آمده است. بخش دیگری که دارای اهمیت بالایی می‌باشد بخش ویژه‌ای به نام فایده‌های کتاب در قسمت ابتدای آن آورده شده است تا دانش‌آموزان انگیزه و هدف خود را از مطالعه کتاب بدانند.

 

دروس طلایی نهم کاگو

صرفه جویی در زمان

در کمتر از 20 ثانیه، فصل‌ها، درس‌ها و تمرین‌ها قابل دسترسی هستند. در نتیجه برای یافتن موضوعات یا پاسخ به سؤالات نیازی به خواندن کل کتاب ندارید.

 دروس کتاب گام به گام طلایی کاگو

 کتاب دروس طلایی نهم کاگو شامل یازده درس از جمله عربی، ریاضی، فارسی، نگارش، انگلیسی، کتاب کار انگلیسی، علوم تجربی، آموزش قرآن، کار و فناوری، فرهنگ و هنر، آمادگی دفاعی، پیام‌های آسمان و مطالعات اجتماعی، این کتاب به دلیل جامع بودن هم جنبه اقتصادی دارد هم به لحاظ کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. این کتاب برای تمام سیزده درس به صورت کامل و مطابق با کتاب درسی به تمام تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی پاسخ داده و در درس‌های زبان انگلیسی و عربی، ترجمه دروس به صورت کلمه به کلمه و کلی، ترجمه تمامی تمرین‌های کتاب به همراه پاسخ و ترجمه پاسخ را برای شما ارائه داده است.

اموزش مختصر و کامل دروس و ارزشیابی درس به درس

 از دیگر مواردی که می‌توان برای رسیدن به موفقیت و کسب نمرات بالاتر می‌توان به استفاده از این کتاب برای دانش‌آموزان پیشنهاد داد؛ زیرا برای تمامی دروس کتاب درسی آموزش قواعد هر درس به صورت بدانیم و همچنین موارد مهم و سؤالات امتحانی مشخص شده است که پس از تمرین و مطالعه دانش‌آموز می‌تواند در ارزشیابی مستمر خود را مورد ارزیابی قرار دهد، سپس از قسمت پاسخ و نمره‌بندی به نقاط قوت و نقاط ضعف خود پی ببرد، همچنین برای امتحانات دی و خرداد این کتاب گام به گام دروس طلایی نهم کاگو آزمون‌های ترم برگزیده از آزمون‌های نمونه دولتی برای هم ترم اول هم ترم دوم به همراه پاسخ و نمره‌بندی ارائه شده است

نکته حائز اهمیت کتاب برای افزایش فهم و یادگیری

در برخی از درس‌ها مانند ادبیات فارسی، عربی، قرآن، زبان انگلیسی و آمادگی دفاعی، مفاهیم ورودی به صورت پایه‌ای گفته شده به طور مثال تمامی فرمول‌ها در درس ریاضی نهم به شکل نکته‌ای در بخش‌های ابتدایی کتاب آورده شده. همچنین برای درس علوم به اضافه اینکه فرمول‌های مهم تعاریف و اصطلاحات بیان شده اشکال مهم این درس نیز به همین طریق بیان شده، در درس زبان علاوه بر معانی اصطلاحات و نکات گرامری نیز گفته شده، همچنین بخش ویژه‌ای برای کلمات مترادف و متضاد نیز آورده شده. برای افزایش فهم و یادگیری دروس در این کتاب آموزش مفاهیم و نکات درسی به صورت مختصر و جامع و نموداری همراه با تذکرات مفید، تأکیدهای لازم موارد کاربردی و مهم به صورت درس به درس برای هر کتاب به صورت اختصاصی آمده است. زیرا این کتاب را گروه موألفان برای هر بخش از آن از اساتید مجرب و مخصوص هر درس استفاده گرفته است.

نکات فیزیکی و کیفیتی کتاب:

 این کتاب علاوه بر رنگی بودن برای سرعت بخشیدن به مطالعه و یادگیری با شکل و فونت و فرمت‌های خود کتاب درسی مورد مطابقت می‌باشد. به طور کلی می‌توان این کتاب را جزو بهترین کتاب‌های کمک‌درسی حال حاضر دانست، و همچنین در فضای مجازی نیز از امتیاز بالا و نظرات مثبت خریداران برخوردار شده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML