آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۸۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۶۸٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
192
نوع جلد
وزن
410
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950722

آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشر الگو

ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشر الگو شامل: 

کتاب آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشر الگو، ویژه داوطلبان کنکور رشته ریاضی است. هدف از تالیف این کتاب آموزش مباحث آمار و احتمال و افزایش سطح علمی دانش‌آموزان است. سوالات و تمرین‌های این کتاب، برای آمادگی دانش‌آموزان در امتحانات پایان ترم بسیار مفید است. یاران رزمی و علیرضا علی‌پور از مولفین کتاب هستند.

سوالات تستی کتاب که در راستای سوالات کتاب آمار و احتمال است به تسلط نسبی دانش‌آموزان در این درس کمک می‌کند. فصل‌بندی و آموزش کتاب منطبق با کتاب درسی بوده و دبیران محترم نیز می‌توانند از این کتاب به عنوان منبع تدریس خود استفاده کنند. در ادامه مطلب  با ویژگی‌های کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو بیشتر آشنا خواهید شد.

ظاهر کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو

طرح روی جلد کتاب، هماهنگ با محتوای داخل کتاب است، اشکال و تصاویر کتاب از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. سایز و فونت نوشته‌های کتاب از خستگی چشم جلوگیری می‌کند و کیفیت کاغذ کتاب هم از جنس مرغوب بوده و ترکیب رنگی استفاده شده در کتاب آبی و مشکی است. 

آموزش کامل درسنامه کتاب 

درسنامه کتاب آمار و احتمال با زبان ساده و شیوای خود، به‌راحتی مباحث مهم درسی را به دانش‌آموزان القا می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم درسنامه توجه به جزئیات و نکات ریز است، این ویژگی برای بسیاری از دانش‌آموزان سطح ضعیف که پایه ضعیفی دارند مفید خواهد بود.

مباحث آمار و احتمال به‌طور کامل توضیح داده شده و به صورت خودآموز می‌توان مطالب را یاد گرفت. حجم درسنامه با توجه به مباحث آمار و احتمال پایه یازدهم مناسب بوده و از بیان مطالب اضافه و بیهوده جلوگیری شده است.

تمام تمرینات و سوالات کتاب درسی در این کتاب بررسی و حل شده و خبری از سوالات کنکوری و ترفندهای آن نیست، از این جهت می‌توان گفت: مطالعه این کتاب برای کنکور مناسب نیست.

مطالعه درسنامه دانش‌آموز را با مباحث آمار و احتمال به صورت عمقی آشنا می‌کند و سبب پیشرفت دانش‌اموزان در این درس می‌شود. مثال‌های موجود در درسنامه از سطح ساده به دشوار است تا دانش‌آموز به صورت گام به گام مطالب را یاد بگیرد. تست‌های درسنامه، سطح متوسط دارند و نمی‌توان گفت که خیلی چالش‌برانگیز و دشوار هستند. فهم مطالب درسنامه به دانش‌آموزان در پاسخگویی به سوالات تشریحی بسیار مفید خواهد بود اما برای افزایش مهارت تست‌‌زنی داوطلبان مناسب نیست.

بانک تست کتاب 

بانک تست‌ کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو ساده و آسان هستند و دانش‌آموزان را برای سطوح بالاتر آماده می‌کند، اما در کل باید گفت برای آمادگی دانش‌آموزان در کنکور مناسب نیستند و تست‌های کنکوری در این وجود ندارد.

پاسخنامه تشریحی کتاب

پاسخنامه کتاب از بخش‌های مفید این کتاب است و مانند درسنامه به زبان جامع و کامل به پاسخ سوالات می‌پردازد. بعضی از تست‌ها دارای چندین روش حل هستند، مخصوصا بخش احتمال کتاب که تست‌های چالشی بیشتری دارد. این روش پاسخگویی برای دانش‌آموزان سطح ضعیف بسیار‌ سودمند بوده و آن‌ها را به یادگیری کامل می‌رساند.این کتاب بیشتر درس محور هست و برای تست های بیشتر حتما به کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو مراجعه کنید. مراجه کنید.

کتاب آمار و احتمال برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو برای دانش‌آموزان سطح متوسط و ضعیف مناسب است، چنانچه اگر پایه درسی ضعیفی دارید یا به تازگی تست‌زنی را شروع کردید این کتاب منبع کمک‌درسی خوبی خواهد بود.

کتاب مشابه آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو در تلکتاب 

داوطلبان می‌توانند از کتاب‌های مشابه آمار و احتمال یازدهم الگو که در تلکتاب وجود دارد استفاده کنند. نام یکی کتاب‌های مشابه آمار و احتمال سه‌بعدی در تلکتاب در زیر آمده است:

خرید کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو از تلکتاب

دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی که قصد خرید کتاب را از تلکتاب دارند فقط کافی است با مراجعه به سایت تلکتاب و انتخاب و ثبت سفارش کتاب موردنظر را با تخفیف ویژه خریداری کنند و چند روز بعد کتاب را به صورت رایگان در درب منزل‌ خود دریافت کنند. 

جمع بندی

در این مطلب به معرفی کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو پرداخته شد، این کتاب با درسنامه غنی و کامل برای یادگیری مباحث کتاب درسی بسیار مفید است، اما از آنجایی که فاقد تست‌های استاندارد و کنکوری و سطح‌بندی نامناسب است به عنوان یک کتاب کنکوری و آزمون‌های آزمایشی مفید نخواهد بود. پاسخنامه تشریحی کامل که در واقع مکمل درسنامه کتاب بوده از مهم‌ترین مزایای این کتاب است.

فهرست و تعداد تست کتاب آمار و احتمال یازدهم سه‌بعدی نشر الگو 

فصل 

عنوان فصل 

تعداد تست

1

آشنایی با مبانی ریاضیات 

86

2

احتمال 

92

3

امار توصیفی

40

4

آمار استنباطی 

20

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML