آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون ترجمه محمدآرش رمضانی

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۲۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
448
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
مترجم/مترجمین
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007385432

آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون ترجمه محمدآرش رمضانی

کتاب آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون ترجمه محمدآرش رمضانی نشر ارسباران تألیف رابرت الیوت، جین واتسون، روآندا گلدمن و لزلی گرینبرگ ترجمه محمدآرش رمضانی و نینا جمشید نژاد .

معرفی کتاب آموزش درمان هیجان مدار

کتاب آموزش درمان هیجان مدار به عنوان یکی از منابع اصلی و پایه در درمان هیجان مدار شناخته شده است که توسط رابرت الیوت تالیف و در انتشارات گامی تا فرزانگان به چاپ رسیده است. آموزش درمان هیجان مدار با بیان اختلالات خوردن و اختلالات شخصیت الگوهای درمانی را ارائه می‌دهد و به پردازش‌های هیجانی و الگوی کلی درمان می‌پردازد. این کتاب جزء اولین کتاب‌هایی است که یک روان‌شناس علاقه‌مند به رویکرد هیجان مدار باید آن را مطالعه کند تا با اصول اولیه درمان آشنا شود و برای الگوهای درمانی متمرکز بر اختلالات  استفاده کند. این کتاب یکی از رویکردهای مناسب روان‌درمانی در فرهنگ ایران است، برای خرید این محصول ارزشمند می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تلکتاب اقدام کنید. 

 

آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون ترجمه محمدآرش رمضانی

 

ویژگی‌های کتاب آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون

کتاب آموزش درمان هیجان مدار یک رویکرد کوتاه‌مدت و ساختارمند زوج درمانی است که کاربرد خانوادگی و انفرادی دارد که با روش درمانی از مولفه‌های تمرکز بر احساسات مثبت، بازسازی هیجانی، پیدا کردن معانی جدید در رابطه با افراد دیگر بهره مند شده و با بهزیستی روانی همراه است. درمان هیجان مدار یک رویکرد جدید در روان درمانی است که به صورت کوتاه‌مدت و ساختار‌مند در خانواده درمانی و زوج درمانی به کار می‌رود که پس از برقراری رابطه کارآمد با مراجع مهارت تنظیم هیجان آموزش داده می‌شود. این رویکرد درمانی بر روی عواطف تمرکز دارد و به افراد در خود تنظیمی هیجانی کمک می‌کند. در این شیوه درمانی از مولفه‌های تمرکز بر احساسات مثبت، بازسازی هیجانی و یافتن معانی جدید در ارتباط بهتر با دیگران بهره گرفته شده و در نهایت با بهزیستی روانی همراه است که به تغییر و اصلاح عواطف منفی منجر می‌شود. 

کتاب آموزش درمان هیجان مدار به چهار فاز تقسیم می‌شود تمرین‌ها دارای حالت کلیشه‌ای 6 گانه است که از تکنیکهای صندلی گفتگو استفاده شده که باعث تسهیل آن می‌شود. در انتهای این کتاب جداولی ارائه شده که مبتنی بر اصول تمرینی و چگونگی کار در هیجان مدار است. این کتاب شامل 10 فصل و 3 ضمیمه است که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت. 

اما چرا این کتاب و چرا تلکتاب؟!

Audio file

 

همان طور که از نام این کتاب برمی آید، پایه های تجربه گرایی و پردازش های هیجانی و الگوی کلی درمان را برای آموزش هیجان مدار ارائه می دهد. این کتاب جزء اولین کتاب هایی است که یک روانشناس علاقه مند به رویکرد هیجان مدار باید مورد مطالعه قرار دهد تا بتواند با اصول اولیه درمان آشنا شده و در موارد خاص از الگوهای درمانی متمرکز بر اختلالات استفاده کند. مطالعات در ایران نشان داده که این رویکرد می تواند روش مناسب روان درمانی در فرهنگ ایران باشد.

 

 آموزش درمان هیجان مدار رابرت الیوت و واتسون ترجمه محمدآرش رمضانی

 

فروش کتاب آموزش درمان هیجان مدار 

کتاب آموزش درمان هیجان مدار یک رویکرد تجربه‌گرایی و فرآیند محور است که درمانگر لحظه به لحظه بیمار می‌باشد و به عنوان اصلی‌ترین روش برای درمان هیجان‌مدار است. فروشگاه تلکتاب بستر مناسب برای رفع نیاز شما به انواع کتاب درسی وغیر درسی در دسته گوناگون با تخفیف‌های متنوع  به تمام نقاط کشور را فراهم کرده است. کتاب آموزش هیجان‌مدار اولین کتاب‌هایی است که یک روان‌شناس با اصول اولیه درمان آشنا می‌شود و در موارد خاص از الگوهای درمانی متمرکز بر اختلالات استفاده می‌کند. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML