آموزش شبیه‌سازی فرایندهای شکل دهی با نرم‌افزار المان محدود DEFORM

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۸٬۰۰۰

آموزش شبیه‌سازی فرایندهای شکل دهی با نرم‌افزار المان محدود DEFORM کارن ابری‌نیا

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آموزش شبیه‌سازی فرایندهای شکل دهی با نرم‌افزار المان محدود DEFORM کارن ابری‌نیا انتشارات نوآور

این کتاب :

  • امروزه تحلیل اجزای محدود یك روش مهندسی بسیار قدرتمند ، دقیق ، پركاربرد و متداول برای تحلیل عددی سازه ها ، پدیده ها و فرایندهای مختلف در همه حوزه های مهندسی است.
  • یكی حوزه های مهم در مهندسی مكانیك و مواد متالورژی ، شكل دهی فلزات است كه به لحاظ فیزیكی پدیده ای پیچیده است.
  • در میان نرم افزارهای متعدد موجود برای مدلسازی ، شبیه سازی و تحلیل فرایندهای شكل دهی ، نرم افزار DEFORM 3D دارای قابلیت های ویژه ای است كه بخصوص آن را برای تحلیل فرایندهای شكل دهی حجمی (Bulk forming processes) بسیار مناسب ساخته است.
  • در واقع نرم افزار DEFORM 3D محیطی مجازی را فراهم نموده است كه مهندسان و طراحان و متخصصین می توانند فرایندهای شكل دهی فلزات را در آن شبیه سازی نموده و بخصوص در زمینه طراحی قالب و ابزار به سعی و خطا بپردازند و هزینه های تولید را به شدت كاهش دهند.
  • نكته كلیدی در استفاده از نرم افزار DEFORM 3D برای فرایندی مثل فورج، اعمال كلیه شرایط مرزی ، خواص و رفتار ماده ، شرایط دمایی ، مش بندی ساده هندسه قطعه كار و قالب و ابزار به صورت آسان و كاربرپسند است ، همچنین یكی از ویژگی هایی كه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای المان محدود مجزا می سازد خاصیت مش بندی مجدد می باشد كه برای شبیه سازی فرایندهای شكل دهی ویژگی بسیار مناسبی می باشد.
  • البته برای استفاده جامع تر از این كتاب علاوه بر انواع فرایندهای فورج ، شبیه سازی فرایندهای دیگر شكل دهی از قبیل كشش ، نورد ، شكل دهی چرخشی ، اكستروژن و نیز فرایند ماشینكاری در فصل های مختلفی از كتاب ارایه شده اند.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML