آموزش موثرمحمد علی بشارت رشد

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۲۲٬۴۰۰

آموزش موثرمحمد علی بشارت رشد

کتاب آموزش موثرمحمد علی بشارت رشد

  • امروزه بيشترين يادگيري، در محيط‌هاي كارآمد صورت مي‌گيرد. در ارزيابي‌هاي رسمي و اداري، بيشتر از كارآمدي تدريس، به كارآمدي مدارس توجه مي‌شود؛ و اين تلقي عمومي كه معلمي، كاري طبيعي است و بيشتر از آنكه فن باشد، هنر است. باعث شده تا ظرايف لازم در تدريس كارآمد، چندان كه بايد، در پژوهش‌هاي آموزشي مورد بررسي قرار نگيرد.

  • وضعيت در حال گذار و تغيير آموزش و پرورش ايران نيز به سهم خود ضرورت شناخت مدل‌هاي آموزشي بررسي شده در اين اثر را، به ويژه براي برنامه‌ريزان و كارگزاران نظام آموزشي، مضاعف مي‌سازد.

  • كتاب آموزش موثر، روش تدريس كارآمد، با هدف معرفي تدريس موثر و جنبه‌هاي مختلف آن، نگارش يافته است. خوانندگان علاقه‌مند به مباحث آموزشي در سطوح مختلف، مي‌توانند از مباحث متعدد كتاب بهره ببرند. از جمله مباحثي كه در كتاب مطرح شده، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: مديريت كلاس، توجه به تفاوت‌هاي فردي، تقويت عزت نفس و، مهارت‌هاي اجتماعي در يادگيرندگان، آموزش سواد و رياضيات و آموزش حل مسئله و تفكر، چگونگي آموزش به كودكان داراي اختلالات يادگيري، و چگونگي ارزيابي و مشاهده كلاس و طرز كار معلمان.

علاوه بر جمعيت عمومي و نظام آموزش پيش‌دانشگاهي، دانشگاه نيز براي ارتقاي سطح دانش متخصصان و دانش‌پژوهان در زمينه‌هاي فناوري آموزشي و روش تدريس، به اين اثر كلاسيك كه بر اساس نتايج پژوهش‌هاي علمي تدوين شده، نيازمند است.


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML