آی کیو شیمی جامع کنکور جلد اول گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۸۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۸۸٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

آی کیو شیمی جامع کنکور جلد اول گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب بانک تست آی کیو شیمی جامع کنکور جلد اول گاج

IQ شیمی جامع جلد اول گاج

IQ شیمی جامع جلد اول انتشارات گاج به عنوان یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های آی کیو در نظر گرفته شده که آن را در دو جلد تالیف کرده و جلد اول کتاب شامل درسنامه آی کیو شیمی جامع کنکور گاج و جلد دوم آن شامل تست و پاسخ‌های تشریحی می‌باشد. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که آی کیو شیمی جامع جلد اول گاج سطح فوق العاده بالایی دارد و با در نظر گرفتن این موضوع که به طور همیشگی هنگام طرح سوالات کنکور سراسری تعدادی از سوال‌های شیمی به صورت چالشی طراحی می‌شود، قطعاً این کتاب می‌تواند به عنوان برگ برنده شما برای به دست آوردن موفقیت در کنکور سراسری عمل کند. ادامه قصد داریم مطالب کامل‌تری در رابطه با آی کیو شیمی جامع بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب IQ شیمی جامع جلد اول انتشارات گاج

پیش از آنکه به توضیح ویژگی‌های خاص کتاب نام برده شده بپردازیم باید این نکته را توضیح دهیم که کتاب آی کیو شیمی جامع به همراه جلد دوم تمامی مباحث مهم و حائز اهمیت پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل پوشش می‌دهد.

کتاب IQ شیمی جامع کنکور جلد سوال گاج توسط اساتید برجسته‌ای همچون مهندس پویا الفتی و مهندس امیرحسین کریمی به تالیف رسیده‌اند. آخرین نوبت چاپ آن به چاپ هشتم مربوط می‌شود که برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و دارای ۴۲۶ صفحه می‌باشد. با توجه به این موضوع که ‌تست‌های هر سه پایه تحصیلی در این کتاب قرار دارد پس تعداد صفحات آن حجم مناسب و قابل قبولی دارد.

طراحی جلد کتاب آی کیو شیمی مانند سایر کتاب‌های مجموعه آی کیو قرن جدید گاج در نظر گرفته شده و تغییر خاصی در آن به وجود نیامده است.

یکی از ویژگی‌های خاص جلد اول کتاب شیمی جامع کنکور آی کیو تمام رنگی بودن صفحات آن می‌باشد. علاوه بر این مورد صفحه آرایی خاصی نیز برای این کتاب در نظر گرفته شده است.

تمامی تصاویر و متن‌های درون کتاب با یک کیفیت قابل قبول به چاپ رسیده است.

در کتاب آی کیو شیمی جامع جلد اول گاج سعی شده تا بر اساس آخرین تغییرات درسی سبک جدیدی از سوالات کنکور سراسری را به صورت دقیق و کامل با ویرایش در اختیار داوطلبان قرار دهند و این اطمینان برای شما وجود دارد که این کتاب با توجه به تغییراتی که برای آن ایجاد شده تطابق کاملی با روش کنکور سراسری به دنبال دارد.

 

 

تحلیل و بررسی پرسش‌های چهار گزینه‌ای کتاب آی کیو شیمی جامع جلد اول گاج

در جلد اول کتاب شیمی جامع کنکور آی کیو ۳۲۳۰ تست متنوع وجود دارد. تعداد زیادی از این تست‌ها به صورت تالیفی بوده و در کنار آنها نیز از تست‌های کنکور سراسری و همچنین تست‌های منتخب و قابل قبول آزمون‌های گاج نیز استفاده شده است.

باید این نکته را بیان کنیم که در این کتاب چهار دسته تست با یک سری عنوان‌های مشخص شده قرار دارد و با توجه به گفته مولفین شما باید این موارد را در چهار قدم پشت سر بگذارید تا بتوانید در هر مرحله آمادگی لازم برای حل تست‌های بعدی را داشته باشید. در هر قدم نیز سختی و پیچیدگی تست‌ها بیشتر خواهد شد. در ادامه سعی می‌کنیم چهار مرحله پیش رو را به صورت کامل توضیح دهیم.

 

 

  • تست‌های محتوایی و خط به خط

در رابطه با این تست‌ها باید بیان کنیم که تمامی مطالب کامل و مشخص شده از کتاب درسی را به صورت دقیق پوشش داده و می‌توانید مشاهده کنید که در کتاب شیمی جامع آی کیو برای تمامی بخش‌های مختلف تست‌های کاربردی ارائه شده است.

  • تست‌های تسلط

تست‌های خط به خط نیز به عنوان مروری بر تمام مطالب بخش‌های مشخص شده کتاب درسی به حساب آمده اما تفاوت آن با تست‌های محتوایی در این است که سطح بالاتری به دنبال دارد. لازم است این نکته را بدانید که بیشتر تست‌های این کتاب از نوع تسلط هستند.

  • تست‌های آزمون‌ گاج

منبع اصلی تست‌های این قسمت به آزمون‌های آزمایشی گاج مربوط بوده و با حل آنها می‌توانید یادگیری خود را به حد قابل توجهی افزایش و دانسته‌های خود را مورد سنجش قرار دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع که آزمون‌های ارائه شده گاج از جامعه آماری خوبی برخوردار هستند، پس می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از این تست‌ها و سوالات به عنوان یکی از ویژگی‌های خاص آی کیو شیمی جامع ۱۴۰۲ به حساب می‌آید.

  • تست‌های IQ پلاس

پیش از هر چیزی باید بیان کنیم که این تست‌ها نسبت به تمامی موارد بیان شده چالشی‌تر و دشواری‌های خاص خود را پیش رو دارد البته هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که چهارچوب اصلی مطالب کتب درسی در آن رعایت شده و مولفین سعی کرده‌اند که با بالا بردن سطح سوالات و تست‌های موجود ذهن شما را درگیر کنند.

تعداد تست‌های هر فصل آی کیو شیمی جامع جلد اول

در این بخش قصد داریم برای شما بیان کنیم که هر یک از فصل‌ها دارای چه تعداد تستی هستند.

پایه

فصل

تست

دهم

اول: کیهان، زادگاه الفبای هستی

۳۲۶

 

دوم: رد پای گازها در زندگی

۴۵۸

 

سوم: آب آهنگ زندگی

۳۰۶

یازدهم

اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم

۳۸۴

 

دوم: در پی غذای سالم

۴۲۱

 

سوم: پوشاک نیازی پایان ناپذیر

۲۲۴

دوازدهم

اول: مولکول‌ها در خدمت سلامتی

۳۹۱

 

دوم: آسایش و رفاه در سایه شیمی

۴۱۳

 

سوم: شیمی جلوه‌ای از هنر،...

۳۳۶

 

چهار شیمی، راهی به سوی...

۵۰۵

 

کنکورهای سراسری سال ۱۳۹۹

۱۴۰

 

مجموع

۳۹۰۴

 

سخن پایانی

سعی کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر شما در رابطه با IQ شیمی جامع جلد اول انتشارات گاج و همچنین درسنامه IQ شیمی جامع کنکور جلد دوم گاج مطالب لازم را بیان کنیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که با انتخاب و خرید این کتاب شما می‌توانید درصد موفقیت خود را در آزمون سراسری به حد قابل توجهی افزایش دهید. لازم است این نکته را بیان کنیم که علاوه بر خرید کتاب باید تمام قدرت خود را برای حل و یادگیری مباحث موجود به کار گیرید. در این میان کتاب آی کیو شیمی جامع نیز نقش مفید و قابل توجهی برای طی کردن مراحل موجود به دنبال دارد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML