IQ حسابان جامع کنکور گاج

میانگین: 3.4 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۶۴٬۰۰۰

IQ حسابان جامع کنکور گاج

 مشخصات و خرید اینترنتی مشخصات و خرید اینترنتی کتاب IQ حسابان جامع کنکور گاج ویژه کنکور 1403 به بعد

حسابان جامع گاج

دانشآموزانی که در رشته ریاضی مشغول به تحصیل هستند، در پایه یازدهم و دوازدهم کتابی به نام حسابان دارند که اهمیت آن در کنکور بسیار بالا است. البته توجه داشته باشید برخی از مباحث موجود در ریاضی دهم رشته ریاضی هم مرتبط با حسابان است. پس تمامی دانشآموزان کنکوری علاوه بر مطالعه کتاب درسی ، باید از یک کتاب کمک آموزشی مناسب هم کمک بگیرند تا بتوانند درصد این درس را در کنکور سراسری افزایش دهند. یکی از بهترین کتاب‌هایی که در این زمینه می‌تواند به دانشآموزان کنکوری کمک کند، کتاب Iq حسابان جامع کنکور ریاضی انتشارات گاج است که توسط مهندس حبیب شفیعی و مهندس مجید رفعتی تهیه شده است. این کتاب شامل یک جلد و ۷۰۴ صفحه است که توسط انتشارات گاج امروزه در دسترس دانشآموزان کنکوری قرار دارد. تمامی مباحث و درسنامه‌های موجود در این کتاب به صورت دسته‌بندی شده ارائه داده شده است؛ به همین دلیل از نظم و ترتیب بسیار مناسبی برخوردار است. در صورتی که قصد دارید با کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور ریاضی آشنایی داشته باشید ادامه مطلب را از دست ندهید.

تحلیل دقیق کتابIq  حسابان جامع کنکور ریاضی انتشارات گاج

کتاب ای کیو حسابان جامع، همانند سایر کتاب‌های گاج به صورت کاملاً تستی و کنکوری طراحی شده است و مناسب دانشآموزانی است که در پایه دوازدهم رشته ریاضی مشغول به تحصیل هستند و قصد شرکت در آزمون‌های آموزشی کنکور را دارند. در این کتاب بخش‌های مختلف همچون درسنامه، سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی قرار داده شده است و تمامی مطالب در یک جلد گردآوری و چاپ شده است. به همین دلیل سه پایه تحصیلی مربوط به حسابان در یک جلد و با حجم کم جمع آوری شده و اطلاعات جامع و کامل را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. Iq حسابان جامع کنکور ریاضی انتشارات گاج به صورت موضوع به موضوع طراحی شده است؛ به همین دلیل نسبت به سایر کتاب‌های کمک آموزشی حسابان موجود در بازار برتری دارد.

 

تصویر
آیکیو حسابان تلکتاب

دانشآموزان بعد از مطالعه درسنامه جامع و کامل کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور ریاضی، می‌توانند تست‌های استاندارد را حل کرده و با استفاده از پاسخنامه تشریحی آموخته‌های خود را کامل کنند. کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور با درسنامه کاربردی و تست‌های چهار گزینه‌ای تالیفی و سراسری که دارد، توانسته است تمامی نیاز دانشآموزان کنکور رشته انسانی را برطرف کند. در درسنامه‌های این کتاب تمامی مباحث به بهترین و ساده‌ترین روش توضیح داده شده است و برای اکثر مباحث چندین روش حل در نظر گرفته شده است؛ به گونه‌ای که دانشآموزان بتوانند یادگیری عمیق‌تری داشته باشند.

ویژگی‌های کتاب آی کیو جامع حسابان رشته ریاضی

حسابان یکی از مهم‌ترین کتاب‌های رشته ریاضی است که ممکن است برای اکثر دانشآموزان دشوار باشد. اما استفاده از یک کتاب کمک آموزشی مناسب، می‌تواند مباحث درسی را آسان‌تر کند. یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی که برای کتاب حسابان در نظر گرفته شده است، آی کیو حسابان جامع است. این کتاب درسنامه کامل همراه با نکات کاربردی را در اختیار دانشآموزان می‌گذارد و با چینش مناسب تست‌ها، میزان یادگیری دانش‌آموزان را مورد سنجش قرار می‌دهد. برخی دیگر از ویژگی‌های مهم این کتاب که باعث شده از طرفداران آن افزایش پیدا کند، عبارت است از:

  •    مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم در این کتاب پوشش داده می‌شود.

  •    چیدمان کتاب به صورت مبحث به مبحث است.

  •    تمامی درسنامه‌های موجود در این کتاب به صورت مفهومی و جامع قرار داده شده است.

  •    تست‌های موجود در این کتاب تالیفی و سراسری بوده و از دشواری استانداردی برخوردار هستند.

  •    تمامی سوالاتی که در این کتاب قرار گرفته‌اند دارای پاسخنامه تشریحی خواهند بود.

  •    دانشآموزان با اسکن کد کیو آر، می‌توانند از فیلم‌های آموزشی مناسب هم استفاده کنند.

  •    برای تمامی تست‌های موجود در کتاب، چندین روش راهحل در نظر گرفته شده است.

  •    سطح سوالات درسنامه کتاب حسابان آی کیو جامع، بهگونه‌ای است که مطابق با سوالات دو سال اخیر کنکور سراسری طراحی می‌شوند.

  • تست‌های کنکور چند سال اخیر در این کتاب به طور کامل گردآوری می‌شوند.

تست

در قسمت درسنامه کتاب Iq حسابان جامع تست‌هایی با تنوع پایین قرار داده شده است. اما علاوه بر آن در قسمت تست‌های تمرین، تعداد بسیار زیادی تست‌های استاندارد قرار داده شده است. این کتاب با ۲۶۰۰ تست منبعی سرشار از تست‌های مختلف است که می‌تواند دانشآموزان را بهطور کامل برای کنکور ریاضی آماده کند. در این کتاب چینش تست‌ها به گونه‌ای نیست که سطحبندی شده باشد اما در حالت کلی تست‌هایی که در قسمت‌های پایانی قرار داده شده‌اند، نسبتا سخت خواهند بود. به همین دلیل دانشآموزانی که در درس حسابان در سطح متوسط قرار دارند، بهتر است که از حل این تست‌ها خودداری کنند.

در حالت کلی تنوع و پوششدهی تست‌های کتاب حسابان جامع کنکور بر اساس کتاب درسی و کنکور سال‌های اخیر بوده است و تمامی تست‌ها از ایده‌های خاص برخوردار هستند. سطح سوالات این کتاب از ساده به سمت سخت شروع می‌شود؛ پس هیچ یک از دانشآموزان نباید ناامید باشند. چرا که سطح تست‌ها کاملاً استاندارد بوده و برای هر نوع دانشآموزی بسیار مناسب هستند. کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور، کتابی بسیار استاندارد است که به عنوان یک نوع راهنما در کنار دانش‌آموزان است. با حل تست‌های این کتاب دانشآموزان می‌توانند نقاط ضعف خود را پیدا کرده و در صورتی که در یکی از مباحث مشکل دارند، می‌توانند به طور مجدد درسنامه را مورد مطالعه قرار دهند.

تعداد تست ها و سوالات

تست

1

مجموعه، الگو و دنباله

249

2

توان های گویا و عبارت های جبری

146

3

نامعادلات و معادلات

142

4

معادلات درجه دوم و تابع درجه دو

160

5

تابع

559

6

تابع نمایی و لگاریتم

214

7

مثلثات

422

8

حد و پیوستگی

371

9

مشتق

388

10

کاربرد مشتق

177

11

هندسه تحلیلی

105

12

اضافات حسابان

415

مجموع

3348

پاسخنامه

IQ حسابان جامع کنکور ریاضی انتشارات گاج، دارای پاسخنامه تشریحی است که در پایان کتاب قرار داده شده است. دانشآموزان بعد از حل تست‌های تمرینی می‌توانند به پایان کتاب مراجعه کرده و پاسخ تست‌های خود را مشاهده کنند. در این کتاب همراه با پاسخ‌های تشریحی، توضیحات لازم در مورد تست‌ها ارائه داده شده است و نکات لازم برای هر یک از تست‌ها ذکر شده است. 

در پاسخنامه تشریحی اکثر تست‌ها به چند روش مختلف حل شده‌اند تا دانشآموزان بتوانند به روش دلخواه به جواب مورد نظر خود برسند. در کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور ریاضی، سوالات کنکور هم وجود دارد که این سوالات دارای پاسخنامه کلیدی هستند.

  • ارائه‌ی بانک تست پربار اعم از تالیفی و سراسری (2500 تست)
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری 1402
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای سوالات مندرج

سخن پایانی

در کتاب آی کیو حسابان جامع کنکور ریاضی، در ابتدا درسنامه و بعد از آن تست‌های مختلف با سطح استاندارد تالیف شده اند. تمامی مطالب موجود در درسنامه و تست‌های آن مطابق با کنکورهای سراسری هستند و دانش‌آموزان با مطالعه این کتاب می‌توانند به تسلط کافی برسند. تمامی دانشآموزانی که قصد دارند به رتبه برتر در کنکور برسند، بهتر است که این کتاب را خریداری کرده و برای پیشرفت خود به مطالعه این کتاب بپردازد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML