آی کیو پلاس ریاضی تجربی جامع کنکور جلد دوم گاج

میانگین: 4.4 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۷۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۰۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
336
نوع جلد

آی کیو درسنامه ریاضی تجربی جامع کنکور جلد دوم گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آی کیو درسنامه ریاضی تجربی جامع کنکور جلد دوم گاج ویژه کنکور 1403 

IQریاضی جامع جلد دوم گاج

کتابIQ ریاضی جامع جلد دوم انتشارات گاج همانطور که از نامش پیداست توسط انتشارات گاج منتشر شده و اساتید برجسته‌ای همچون محمد حسین صابری، علی مقدم‌نیا و علیرضا شعبانی‌فر در تألیف آن کوشیده‌اند. در این کتاب، تمامی مطالب مرتبط با ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم تجربی به شکلی جامع و کامل پوشش داده شده است. کتاب ریاضی جامع سری آی کیو مناسب داوطلبانی است که قصد شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه را دارند. در جلد اول کتاب ریاضی جامع سری آی کیو ، ۲۸۹۹ تست بیان شده و پاسخنامه آن به شکلی تشریحی ارائه شده است. آی کیو ریاضی جامع جلد دوم گاج از ۳۶۲ صفحه درسنامه تشکیل شده است.

هر دو جلد ریاضی حامع آی کیو از ساختار مشابهی برخوردارند و تمامی مطالب در هجده فصل توضیح داده شده‌اند. آیا می‌دانید جلد دوم کتاب ریاضی جامع آی کیو گاج از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟ در این محتوا قصد داریم تا ویژگی‌های این کتاب را بشماریم.

ویژگی‌های کتاب IQ ریاضی جامع جلد دوم انتشارات گاج 

کتاب درسنامه IQریاضی جامع انتشارات گاج مخصوص داوطلبانی است که قصد دارند در رشته تجربی کنکور دهند. این کتاب به شکل جامعی ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم را توضیح می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به منطبق بودن با کتاب‌های درسی جدید اشاره کرد. مطالب و تست‌های ریاضی در این کتاب مطابق با سطح سؤالاتی است که در کنکور سراسری طرح شده‌اند. این کتاب در قالب درسنامه ارائه شده و مباحث به شکل موضوعی و قابل فهم توضیح داده و تدریس می‌شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته آی کیو ریاضی جامع جلد دوم گاج، بیان تمامی نکات و موضوعات به شکلی ساده و قابل فهم برای دانش‌آموز است.

محتوای کتاب IQ ریاضی جامع جلد دوم  انتشارات گاج

در این قسمت قصد داریم تا محتوای کتاب IQ ریاضی جامع جلد دوم انتشارات گاج را در قالب یک جدول ارائه دهیم.

فصل کتاب

فهرست

اول

تابع

دوم

مثلثات

سوم

حد و پیوستگی

چهارم

مشتق

پنجم

کاربرد مشتق

ششم

مجموعه‌ها

هفتم

شمارش، بدون شمردن

هشتم

احتمال

نهم

الگو و دنباله

دهم

ریشه و توان

یازدهم

معادله و تابع درجه دوم

دوازدهم

معادلات گویا، گنگ و تعیین علامت

سیزدهم

قدرمطلق و جزءصحیح

چهاردهم

توابع نمایی و لگاریتمی

پانزدهم

هندسه تحلیلی

شانزدهم

هندسه یازدهم (پایه)

هفدهم

هندسه دوازدهم

هجدهم

آمار

نوزدهم

سوالات کنکور مربوط به سال 1400

 

✅توضیحات تکمیلی در مورد IQ ریاضی جامع جلد دوم گاج

جلد دوم کتاب آی کیو ریاضی جامع جلد دوم گاج برخلاف بیشتر کتاب‌های کمک آموزشی به صورت درسنامه تدوین شده است. قالب درسنامه به گونه‌ای است که تمامی مباحث و نکات مرتبط با کنکور در سه پایه دبیرستان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

درسنامه ریاضیات تجربی جامع کنکور گاج از هجده فصل تشکیل شده است و مباحث مختلف در هر فصل توضیح داده شده است. به طور مثال فصل پانزدهم که در جدول بالا نیز به آن اشاره شد به هندسه تحلیلی هر سه پایه از جمله دهم، یازدهم و دوازدهم اختصاص دارد و آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار داده است. بدین ترتیب دانش‌آموز به‌راحتی می‌تواند به مبحث مورد نظر خود در هر سه پایه تحصیلی دسترسی داشته باشد.

 

در کتاب IQ ریاضی جامع جلد دوم گاج، بخش‌های آموزشی به شکل کادر‌های آبی رنگ نشان داده می‌شوند و بدین ترتیب از دیگر بخش‌ها کاملاً مجزا هستند. برای این که دانش‌آموز بتواند مفهوم درس را به‌خوبی متوجه شود، از تصاویر و مثال‌های آموزشی نیز بهره گرفته شده است.

در خارج از کادر آبی نیز سؤالات تشریحی و تستی نیز طراحی شده‌اند تا دانش‌آموز را در معرض تکرار و تمرین قرار دهد. همین تکرار و تمرین باعث می‌شود که دانش‌آموز تسلط بیشتری بر روی مباحث هر فصل پیدا کند.

کتاب آی کیو ریاضی گاج جلد دوم به شکلی مفصل به بیان نکات پرداخته و در عین حال ذکر نکات کنکوری مهم را نیز فراموش نکرده و آن‌ها را به شکلی خلاصه و در قالب نمودار نشان داده است. سطح درسنامه کاملاً با سطح کنکور برابر است و بدین ترتیب دانش‌آموز می‌تواند خود را در معرض آزمایش و امتحان قرار دهد. توضیحات کتاب به لحنی کاملاً شیوا و روان نوشته شده‌اند، طوری که دانش‌آموز به‌راحتی متوجه شده و با آن ارتباط برقرار خواهد کرد. مثال‌ها و تمریناتی که بین درسنامه‌ها طرح شده‌اند دارای پاسخ کامل می‌باشند. روند حل مسأله در پاسخ‌ها رعایت شده و بدین ترتیب دانش‌آموز می‌تواند بر روند حل سوال مسلط شده و آن را در ذهن خود ثبت کند.

جمع‌بندی

می‌توانیم به طور قطع بگوییم که با تهیه آی کیو ریاضی جامع جلد دوم گاج دیگر نیاز به کتاب و یا منبع دیگری نخواهید داشت. این مجموعه در قالب درسنامه و به شکلی کامل و بسیار جامع نوشته شده است، به نحوی که دانش‌آموز می‌تواند بر تمامی مباحث مسلط شود و در نهایت به نمره و رتبه خوبی در کنکور دست یابد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML