ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۷۰٬۰۰۰

ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

کتاب ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

  • ارزیابی برنامه درسی در حوزه تعلیم و تربیت در اکثر دانشگاه های معتبر جهان در قالب چندین واحد درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود. علی رغم نیاز مؤسسات آموزشی ایران به این مؤلفه مهم، در نظام آموزش عالی کشور به این موضوع توجه چندانی نشده و فقط در برخی از دانشگاه ها در مقطع کارشناسی و کارشتاسی ارشد به صورت یک درس 2 واحدی در نظر گرفته شده است.
  • خوشبختانه به لطف تأکیدهای فراوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دهه اخیر بر بازنگری رشته های دانشگاهی اعم ازعلوم انسانی، فنی، پایه، کشاورزی و هنر پیدا کند. با وجود درک این ضرورت از یک سو، و علم به کاستی های گذشته در خصوص نپرداختن به این امر مهم از سوی دیگر، متأسفانه هنوز یک کتاب درسی تخصصی در این خصوص، چه در قالب تألیف و چه در قالب ترجمه، به جامعه علمی کشور عرضه نشده است. از این رو، به پیشنهاد همکاران عزیز دانشگاهی و دانشجویان علاقه مند به این حوزه، تصمیم گرفته شد مجموعه مختصری، به عنوان فتح بابی در این زمینه، تدوین شود. با این کتاب می توان، علاوه بر تأمین نیاز دانشجویان، به پژوهشگران و دست اندرکاران امر ارزیابی و بازنگری برنامه درسی نیز کمک کرد.
  • امید است این کتاب، به لطف خداوند در آینده نزدیک جایگاه خود را به عنوان اولین منبع ارزیابی برنامه درسی در ایران پیدا کند و گوشه ای از نیاز دانشجویان و دست اندرکاران برنامه درسی را برآورده سازد.


 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML