اندیشه های دل نویسنده لوئیز ال.هی ترجمه شهره عبداللهی

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۱۹٬۹۰۰

اندیشه های دل نویسنده لوئیز ال.هی ترجمه شهره عبداللهی

خرید کتاب اندیشه های دل نویسنده لوئیز ال.هی ترجمه شهره عبداللهی انتشارات نسل نواندیش

این كتاب مجموعه‌ای است از مراقبه‌ها، درمان‌های معنوی و گزینه‌هایی از سخنرانی‌های من كه همه آن‌ها روی جنبه‌های تجربیات هر روز ما تمركز دارند و می‌خواهند ما را در زمینه‌هایی كه با مشكل روبه‌رو هستیم، كمك و راهنمایی كنند.

وقتی ما احساس قربانی بودن می‌كنیم، دلمان می‌خواهد خودمان را از دیگران كنار بكشیم. می‌ترسیم و دلمان به درد می‌آید و همیشه به دنبال كس دیگری می‌گردیم تا ما را نجات بدهد، كسی كه این كار را برای ما انجام دهد. اما حالا ما فرصتی داریم تا توانایی‌های خودمان را برای روبه‌رو شدن با زندگی کشف كنیم، نه در قالب یك قربانی، بلكه به روش‌هایی كه به ما قدرت می‌بخشد. بعد برایمان روشن می‌شود، به محض این‌كه ارتباط ما با آنچه من تحت عنوان «خویش درون» از آن نام می‌برم برقرار شد، می‌توانیم كیفیت زندگی‌هایمان را بالا ببریم. این احساس بسیار خوب است كه بدانیم مجبور نیستیم به كس دیگری تكیه كنیم، بلكه در درون خودمان قدرت بی‌حد و حصری داریم و می‌توانیم تغییرات مثبتی را در زندگی‌هایمان ایجاد كنیم. این احساسی است كه به ما آزادی فراوانی می‌دهد.

بعضی آدم‌ها ممكن است از این آزادی تازه به‌دست آمده وحشت كنند، مسئولیت بزرگی به‌نظر می‌رسد. اما مسئولیت تنها به این معنی است كه ما می‌توانیم با زندگی روبه‌رو شویم. اکنون ما در حال حركت به‌سوی یك سن و سال جدید و یك درجه و مرتبه جدید هستیم. اكنون وقت آن رسیده است كه عادت‌ها و باورهای قدیمی را كنار بگذاریم. همین‌طور كه باورها و روش‌های رفتاری جدیدی را یاد می‌گیریم و به‌كار می‌بندیم، به هماهنگی نظم جدید دنیا نیز كمك می‌كنیم.

در ارتباط با خودتان صبور باشید. از آن هنگام كه شما تصمیم می‌گیرید تغییری را به‌وجود بیاورید تا وقتی آن‌را از خودتان به نمایش می‌گذارید، ممكن است از وضعیت قدیم به جدید نوسان داشته باشید. از دست خودتان عصبانی نشوید. شما می‌خواهید خودتان را ارتقاء دهید، نه این‌كه به خودتان آزار برسانید. شاید بخواهید طی زمانی كه در فاصله میان قدیم و جدید قرار دارید به این كتاب مراجعه كنید. شاید دلتان بخواهد تا وقتی از توانایی خود برای ایجاد تغییر مطمئن می‌شوید، هر روزه از مراقبه‌ها و درمان‌های كتاب استفاده كنید.

حالا زمان بیدار شدن است. این را بدانید كه شما همیشه در امان هستید. شاید در ابتدا این‌طور به‌نظر نرسد، اما روزی درمی‌یابید كه زندگی همیشه به جانب شماست. این را بدانید كه می‌توانید در كمال امنیت و آرامش از وضع سابق به وضع جدید تغییر موضع بدهید.


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML