بانک تست فیزیک پایه کنکور ریاضی میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۷٬۲۰۰

قطع
تعداد صفحات
368
نوع جلد

بانک تست فیزیک پایه کنکور ریاضی میکرو گاج

مولفان کتاب بانک تست فیزیک پایه کنکور ریاضی میکرو گاج را به منظور آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور تالیف کرده‌اند. در این کتاب سوالات تستی مربوط به فیزیک مقطع دهم و یازدهم وجود دارد. فیزیک پایه ریاضی میکروگاج در ۲ جلد منتشر شده است. این کتاب توسط سعید احمدی، بهروز نادرینژاد و محمد آهنگر نوشته شده است. به آن بانک سوالات نیز گفته می‌شود و در حدود ۲۷۰۰ سوال تستی را در خود جای داده است و در کنار این سوالات تستی، نمونه تست‌هایی از کنکور سراسری نیز در کتاب فوق وجود دارند. در این کتاب برای پاسخ دادن به سوالات تستی پاسخنامه کلیدی وجود دارد.

  ترتیب قرار گرفتن فصل‌های این کتاب بر اساس فصل‌های کتاب درسی است. در فهرست این کتاب می‌توانید نام فصل‌هاي مختلف کتاب و همچنین بخش‌های تشکیلدهنده هر فصل را ببینید. برای مثال فصل سوم راجع به خصوصیات فیزیکی مواد است که بخش نخست در مورد خصوصیات فیزیکی مواد و فشار و بخش دوم نیز در مورد اصل ارشمیدس و قانون‌های مرتبط با نیروی شناور در حال حرکت است. به طور کلی لحن نگارش کتاب رسمی است اما در برخی از بخش‌ها نیز دارای لحنی صمیمی و دوستانه است.

بررسی اجمالی فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج

 این کتاب به صورت میکروطبقه‌بندی به بازار عرضه شده است. برای داوطلبان کنکور سراسری بسیار مفید است و مطالعه آن به همه داوطلبان رشته ریاضی توصیه می‌شود. در تالیف و گردآوری سوالات تستی این کتاب کنکور سه دیدگاه در نظر گرفته شده است.

 نام کتاب

فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج

مولفان

سعید احمدی، بهروز نادری نژاد و محمد آهنگر

پایه

دهم ویازدهم

رشته تحصیلی

ریاضی

سوال کنکور

 دارد

درسنامه

 ندارد

نحوه ارائه پاسخ تست‌ها

پاسخنامه کلیدی

سوالات جمع بندی

دارد

درس

تمام دروس

موضوع  

فیزیک

 

تست‌های مفهومی: در این تست‌ها مفاهیمی که از طریق سوالات تستی مطرح می‌شوند به طور کاملتر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

تست‌های محاسباتی: هدف از ارائه این تست‌ها بالا بردن توان محاسباتی دانش‌آموزان می‌باشد.

سوالات تستی خلاقانه: خلاقیت ذهنی یکی از عواملی است که برای موفقیت در کنکور اهمیت زیادی دارد. طراحی تست‌های خلاقانه در کتاب فوق به منظور افزایش خلاقیت ذهنی داوطلبان کنکور می‌باشد. 

تست فیزیک پایه ریاضی جلد اول گاج

به این نکته دقت کنید که فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی جلد اول میکرو گاج مجموعه‌ای از سوالات تستی است که همراه با پاسخنامه کلیدی می‌باشند. افرادی که علاقهمند هستند پاسخ تشریحی این سوالات تستی را داشته باشند بهتر است جلد دوم کتاب فیزیک پایه ریاضی میکرو گاج را تهیه کنند. در جلد دوم همچنین نکات آموزشی به صورت خلاصه ارائه شده‌اند.

تست‌هایی که در کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج جمعآوری شده‌اند بر اساس مبحث درسی کتاب پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی طراحی شده‌اند. این تست‌ها با دقت فراوان در مفاهیم آموزشی کتب درسی تالیف شده‌اند. چیدمان این تست‌ها که مطابق با مطالب کتاب‌های درسی می‌باشند برای دانش‌آموزان این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوانند همزمان با مطالعه کتاب فیزیک، به تست‌های موجود در کتاب نامبرده نیز پاسخ دهند. برای پوشش کاملتر و بهتر محتوای کتاب‌های درسی در تالیف این کتاب، سوالات تستی مکمل مفهومی، خلاقانه و محاسباتی نیز به کار رفته است.

در این کتاب نمونه سوالاتی نیز برای دانش‌آموزانی که سطح علمی بالاتری دارند در نظر گرفته شده است. این سوالات در انتهای هر فصل و در بخشی با عنوان یک قدم تا ۱۰۰ قرار دارند. بار علمی این تست‌ها بالاتر از دیگر سوالات تستی می‌باشد و تحلیل و بررسی این سوالات به داوطلبانی که قصد دارند در کنکور سراسری رتبه‌های بالا به دست آورند بسیار کمک می‌کند. سوالات یک قدم تا ۱۰۰ مهمترین نکات آموزشی هر فصل را شامل می‌شوند. در ضمن به علت نقش مهمی که زمان در دوران جمعبندی دارد و اهمیت مرور کردن مطالب، مجموعه‌ای از سوالات تستی به همین منظور در کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج طراحی شده‌اند که شماره‌های مربوط به آن‌ها در ابتدای هر فصل ذکر شده است.

درسنامه یا آموزش

 در کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج بخشی به نام درسنامه وجود ندارد اما در جلد دوم این کتاب که به آن جلد پاسخنامه نیز گفته می‌شود قسمت‌هایی وجود دارند که خلاصه نکات کتاب‌های درسی را بیان می‌کنند و همه مطالب موجود در فصل‌های مختلف کتاب‌های فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی را به طور خلاصه و جامع توضیح می‌دهد.

سوالات تستی

فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو انتشارات گاج صرفا برای تحلیل و بیان سوالات تستی مختلف نوشته شده است. به همین علت تعداد سوالات چهارگزینه‌ای که برای هر فصل ارائه شده‌ است کامل و جامع هستند. چیدمان سوالات تستی برحسب مباحث مختلف درسی و به صورت آسان به سخت قرار گرفته‌اند. در ضمن این محصول تمام مطالب درسی را به شکل میکروطبقهبندی بررسی می‌کند. در تالیف این کتاب تنوع زیادی در سوالات تستی وجود دارد به طوری که همه انواع تستها را در این کتاب ارائه می‌دهد و در مجموع تست‌ها با تیپ‌های مختلف را شامل می‌شود.

نويسندگان کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو گاج سعی کرده‌اند در نگارش این کتاب از سوالات و تمرین‌های کتب درسی، آزمون‌های کشوری و کنکور سراسری استفاده کنند و تست‌های تالیفی برای پوشش دادن بهتر و جامعتر مباحث درسی نیز توسط نویسندگان در این کتاب کمک آموزشی ارائه  شده‌اند.

 در ضمن تست‌های تالیفی در کنار سوالات شناسنامه‌دار برای بیان ایده‌های جدید به کار می‌روند. در بخش‌هایی از کتاب که سوالات شناسنامهدار وجود ندارند سوالات تستی تالیفی جایگزین آن‌ها می‌شوند. ارائه تعداد بیشمار سوالات تستی و همچنین تنوع بالای این سوالات سبب می‌شود که همه دانش‌آموزان با هر سطح علمی بتوانند از این کتاب استفاده کنند.پاسخنامه فیزیک پایه ریاضی میکرو گاج در جلد دوم قرار دارد.

لازم به ذکر است کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج و همچنین  پاسخنامه فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج در همین سایت عرضه شده است

شکل ظاهری

روی جلد کتاب فیزیک پایه کنکور ریاضی جلد 1 میکرو گاج عکسی از انيشتين و میدان الکتریکی وجود دارد و برای صفحهآرایی این کتاب طرح خاصی در نظر گرفته نشده است همچنین رنگ‌هایی که در صفحات کتاب از آن‌ها استفاده شده است رنگ‌های طوسی و آبی هستند.

سخن پایانی

 کتابی که در مورد آن به تفصیل توضیح داده شد از جمله کتاب‌های کنکور میکروطبقهبندی است که طرفداران زیادی در بین دانش‌آموزان و دبیران دارد. این کتاب دارای ۹ فصل می‌باشد که ۵ فصلی که در ابتدای کتاب آمده‌اند به مطالب درسی مربوط به پایه دهم فیزیک رشته ریاضی می‌پردازند و ۴ فصل بعدی نیز محتوای فیزیک مقطع یازدهم را بررسی می‌کنند. این کتاب دارای خصوصیات مثبت زیادی است که مطالعه آن برای موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری بسیار مفید می‌باشد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML