برفک نویسنده دان دلیلو ترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه

میانگین: 5 (2 رای)
  • انتشارات : چشمه
  • دسته بندی :

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۰۵٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۹۴٬۵۰۰

برفک نویسنده دان دلیلو ترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه

کتاب برفک اثر دان دلیلو ترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه

کتاب برفک تالیف دان دلیلو مترجم پیمان خاکسار انتشارات چشمه

درباره کتاب:

این رمان که بنا بر نقدها و نظرهای عمومی و مطبوعاتی از پرفروش‌ترین و تاثیرگذارترین آثار ادبیات پستمدرن در 30 سال اخیرِ ادبیات آمریکا بوده است در سال 1985 منتشر شد و بعد انتشار به نظر بسیاری از منتقدان از نمادهای ادبیات پست‌مدرن تلقی شده و می‌شود.

دان دلیلو که یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان آمریکایی بعد از جنگ است سال‌هاست که در کنار نام‌هایی چون فلیپ راث، توماس پینچون، اداگار لارنس داکتروف، سال بلو، دویود فاستر والاس و... از مهم‌ترین داستان‌نویسان جریان پسامدرن محسوب می‌شود. رمان «برفک» روایتی‌ است از زندگی یک استاد دانشگاه و خانواده‌اش که در مواجهه با مظاهر مصرف‌گرایی و تکنولوژی نوظهور سال‌های دهه‌ 80 دچار یاس‌ها و تردیدهای وجودی و زیستی می‌شوند. دان دلیلو همواره به عنوان نویسنده‌ای با گرایش‌های پررنگ فلسفی مشهور بوده و بی‌تردید یکی از این دلایل همین رمان است. «برفک» جوایزی از جمله‌ جایزه‌ کتاب ملی آمریکا را از آن خود کرده است. نشر چشمه این رمان را با ترجمه‌ خاکسار در روزهای نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه میکند.

دان دلیلو متولد سال 1936 در نیویورک آمریکاست. پیش از «برفک» آثار دیگری نیز از او به فارسی ترجمه شده است.
بخشی از کتاب:
آن شب، یک جمعه، طبق عادت و قانون، غذای چینی به دست جلوِ تلویزیون جمع شدیم. سیلها را دیدیم و زمین لرزه ها و رانش ها و فوران آتشفشان ها. جمع جُمعه های ما هیچوقت تا این حد مشتاقانه به وظیفه اش دل نداده بود. هاینریش اخم نکرده بود، حوصله ی من سر نرفته بود. استفی که با دعوای یک زن وشوهر در سریالی آبکی گریه اش درمیآمد حالا با تمام وجود جذب تصاویر مستند فاجعه و مرگ شده بود. بابِت خواست کانال را عوض کند و بگذارد روی شبکهای که سریالی کمدی نشان می داد را جعبه گروهی جوان با نژادهای گوناگون که میخواستند ماهواره ی ارتباطی خودشان را بسازند.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML