تاثیر تبلیغات بازرگانی بر کودکان نویسنده علی اسکندری

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴٬۰۰۰

تاثیر تبلیغات بازرگانی بر کودکان نویسنده علی اسکندری

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب تاثیر تبلیغات بازرگانی بر کودکان نویسنده علی اسکندری نشر مبلغان

درباره کتاب:

تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروزه کمتر کسی حتی در دوردست‌ترین نقاط جهان با آن بیگانه است و تقریباً اکثر قریب به اتفاق مردم جهان با این پدیده آشنا و در ارتباطند و از آن تأثیر می‌پذیرند. تبلیغات پدیده ای اجتماعی برگرفته از یک نیاز اجتماعی است و در بردارندۀ هدفی اجتماعی نیز هست. این کتاب به بررسی تطبیقی ساختار و محتوای تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات در شبکه TRT ترکیه، المستقبل لبنان و ZDF آلمان با موضوع کودک می‌پردازد. هدف از این مقایسه تعیین عوامل محتوایی و ساختاری تبلیغات بازرگانی، مقایسه این عوامل در سیمای جمهوری اسلامی ایران با شبکه‌های معتبر در موضوعات مربوط به کودکان، بررسی قدرت رسانه‌ای و ضریب نفوذپذیری رسانه‌ها و نیز بررسی تأثیر آن بر روی محتوا و ساختار تبلیغات و در نهایت تعیین رابطه میان ساختار و محتوای تبلیغات است.
علی اسکندری دانش آموختۀ کارشناسی ارشد از دانشکدۀ صدا و سیما در رشتۀ تبلیغات بازرگانی است. وی به مدت ۱۴ سال مسئولیت‌های اجرایی در بخش تبلیغات بازرگانی صدا و سیما داشته است و از نزدیک در جریان تولید و پخش آگهی‌ها بوده است.
کتاب « تأثیر تبلیغات بازرگانی بر کودکان » حاصل تلاش‌های تئوریک و تجربیات عملی او در مباحث تبلیغات، بازاریابی و تحقیقات رسانه‌ای است. از کتابهای مرتبط با بحث رسانه می توان به استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی اشاره کرد.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML