تحلیل تکنیکی نوین محمد مساح انتشارات چالش

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰

تحلیل تکنیکی نوین محمد مساح انتشارات چالش

تحلیل تکنیکی نوین محمد مساح انتشارات چالش

کتاب تحلیل تکنیکی نوین : نگرشی نوین به تحلیل نمودارهای قیمت در بازار‌های مالی

در کتاب تحلیل تکنیکی نوین تحلیل نمودارهای قیمت به دو بخش “تحلیل تکنیکال کلاسیک” و “تحلیل تکنیکی نوین” دسته بندی شده است. تحلیل تکنیکی کلاسیک خالی از ضعف و کمبود نیست، به طوری که بررسی دقیق و موشکافانه ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های تحلیل نموداری که تا کنون معرفی و گسترش یافته، بیانگر این حقیقت است که جای تکامل و پیشرفت بیشتری در این زمینه وجود دارد.
بر همین اساس سعی شده که علاوه بر غنی کردن روش های گذشته ، کاستی‌های موجود برطرف شود. “تحلیل تکنیکی نوین” روشی است که در امتداد تحلیل تکنیکی کلاسیک قرار دارد و با ارائه فرایندی مشخص، اصول تعریف شده و قوانین معین، بستری را برای نمودار خوانی و تحلیل‌های کامل‌تر فراهم کرده است.
در تحلیل تکنیکی نوین توانایی تحلیلگر در خواندن رفتار بازار و درک انتظارات افزایش پیدا می‌کند. برای واژه‌های مختلف و مباحث مربوط به روندها و سطوح عرضه و تقاضا تعاریف مشخصی ارائه شده است. ما در آینده به تحلیل‌های دیداری و چشمی وابسته خواهیم بود و می‌تونیم با تکیه بر قدرت زمان و درک اصول قانون مند در ارتباط صحیح قیمت و تغییرات روند شانس بیشتری برای معاملات سودآور داشته باشیم. در تحلیل تکنیکی نوین همه‌ی سطوح مقاوم از یک ارزش مساوی برخوردار نیستند و با کمک گرفتن از زمان و چگونگی واکنش عرضه و تقاضا می‌توانیم رفتار بازار را بهتر درک کنیم.


نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML