جامع زیست شناسی یازدهم جلد دوم نشر الگو

میانگین: 4.3 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۲۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

جامع زیست شناسی یازدهم جلد دوم نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع زیست شناسی یازدهم جلد دوم نشر الگو و برآیند نسل جدید ویژه کنکور 1403 به بعد 

کتاب‌ زیست‌ شناسی یازدهم الگو جلد دوم

درس زیست‌شناسی، از درس‌های پراهمیت در رشته تجربی است که ضریب بالایی در کنکور سراسری دارد، در نتیجه، مطالعه و یادگیری عمقی این درس سهم زیادی در موفقیت داوطلبان کنکور رشته تجربی خواهد داشت.

منابع کمک‌درسی زیادی برای درس زیست‌شناسی در بازار وجود دارد، اما یکی از بهترین منابع آموزشی کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو است که از کتاب‌های پرفروش زیست‌شناسی است.

این کتاب دو‌جلدی تالیف دکتر اشکان هاشمی است، جلد اول شامل بانک تست زیست‌شناسی و درسنامه بوده و جلد دوم شامل پاسخنامه تشریحی و درسنامه درختی است. کتاب زیست‌شناسی یازدهم با کیفیت آموزش مناسبی که دارد بارها تجدید چاپ شده است.  همچنین این کتاب شامل کد کیو آر است که بخش‌های زیر را در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌دهد:

  •    بخش درسنامه درختی
  •    بخش درسنامه جانوری
  •    بخش پاسخنامه تشریحی
  •    فیلم همایش جانوری
  •    فیلم همایش گیاهی
  •    تمرین‌های کتاب درسی

ویژگی‌های ظاهری جلد دوم کتاب زیست‌ شناسی یازدهم نشر الگو

حجم کتاب زیست‌شناسی یازدهم جلد دوم با توجه به مطالب و پاسخنامه کاملا تشریحی، مناسب است. جنس کاغذ استفاده شده در کتاب سفید بوده و از ضخامت و دوام مناسبی برخوردار است. ترکیب رنگی استفاده شده در کتاب سبز و طوسی بوده و تصاویر و اشکال موجود در کتاب از وضوح و کیفیت خوبی برخوردار هستند. فونت نوشته‌های کتاب کمی ریز است و بهتر بود فاصله خطوط بیشتر بود.

نکات مهم تستی و تیترها در یک کادر رنگی مشخص شده است تا مطالعه چندین ساعته کتاب برای دانش‌آموزان ملال‌آور نباشد. لحن کتاب صمیمی و روان بوده و در بعضی از قسمت‌ها از چاشنی طنز استفاده شده است، همچنین کتاب ایرادات علمی و املایی بسیار کمی دارد و از نظر ویراستاری فوق‌العاده است.

ویژگی‌های مهم کتاب

در ادامه مطلب شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد دوم آشنا می‌کنیم؛

  •    صفحه‌آرایی جذاب
  •    استفاده از کادر، نمودار و جدول و حاشیه رنگی برای آموزش بهتر
  •    استفاده از درسنامه درختی برای مرور و خلاصه‌
  •    تحلیل و بررسی نکات مهم ازمون‌ها و کنکور سراسری 
  •    ارائه پاسخنامه تشریحی و بررسی همه گزینه‌های یک سوال 
  •    سطح‌بندی سوالات از ساده به دشوار
  •    بررسی تمرین‌های کتاب درسی 

جدول معرفی کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد دوم 

نویسنده 

 اشکان هاشمی 

سال چاپ 

1402

انتشارات 

نشر الگو 

پایه

 پایه یازدهم و داوطلبان کنکور رشته تجربی 

رشته تحصیلی 

تجربی 

تعداد جلد

دوجلدی 

دسته‌بندی

پاسخنامه تشریحی 

شابک

987154635265

درسنامه کتاب

درسنامه کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد دوم به صورت میکروطبقه‌بندی شده و در قالب نمودار درختی هستند، هر فصل به بخش‌های کوچکتری تقسیم شده است، یعنی به جای این که مطالب خیلی مفصل و در قالب جمله‌های طولانی مطرح شود به صورت نموداری به توضیح مطالب پرداخته است. این موضوع باعث می‌شود که داوطلب خیلی راحت‌تر و سریع‌تر مطالب را مطالعه کرده و بازدهی او بالاتر برود و در زمان مطالعه صرفه‌جویی شود‌.

درسنامه زیست 11 جلد دوم الگو

علاوه بر این نمودارهای درختی، تعدادی کادر در درسنامه قرار دارد که نام آنها کادر ایستگاه است و در داخل آن‌ها نکات مقایسه‌ای و جمع‌بندی قرار دارد. همچنین کادرهای نکته که حاوی نکته‌های تکمیلی، نکته‌های ترکیبی و نکات پرتکرار کنکور سال‌های پیش هستند در درسنامه کتاب ارائه می‌شود. مولف تلاش کرده به تمام نکات و تمرین‌های کتاب پرداخته شود و از بیان مطالب بیهوده و غیرضروری جلوگیری شود.

پاسخنامه کتاب زیست‌ شناسی یازدهم جلد دوم  انتشارات الگو

در پاسخنامه جلد دوم کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو، می‌توانید به پاسخ‌های بانک تست که در جلد اول نیز وجود دارد دسترسی داشته باشید. داوطلبان کنکوری با مطالعه این کتاب نیازی به خلاصه کردن کتاب درسی ندارند، اما همان‌طور که نویسنده در مقدمه کتاب به آن تاکید کرده، تحلیل و بررسی پاسخنامه تشریحی نیز بسیار مهم است، چون در پاسخنامه تشریحی تمام گزینه‌های یک تست بررسی شده و دلیل درستی و نادرستی همه گزینه‌ها بررسی شده تا داوطلب بتواند همه نکات مهم را به روش‌های مختلف یاد بگیرد.

پاسخ‌های تشریحی هر سوال، به روش ساده و شیوا بیان شده تا دانش‌آموزان خیلی راحت مطالب را متوجه شوند. پاسخ بعضی از سوالات با کمک نمودار و شکل بیان شده و این روش به تفهیم بهتر مطالب کمک می‌کند.  در پاسخنامه زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد دوم همه تست‌ها سطح‌بندی شده است. سطح‌بندی تست‌های کتاب به شکل زیر است؛

  •    تست‌های ساده با حرف A
  •    تست‌های سطح متوسط با حرف B
  •     تست‌های چالشی و دشوار با حرف C 

بهتر است بدانید حتی تست‌های ساده کتاب، خیلی ساده و راحت نیست و پر از نکته‌های مهم هستند، مطالب و نکات مهم در پاسخنامه « بولد» شده است. این نوع سطح‌بندی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برنامه بهتری برای مطالعه کتاب داشته باشد.

نکته مثبت دیگری که در پاسخنامه وجود دارد تفکیک پاسخ‌های هر بخش است. پاسخنامه کتاب شامل بخش‌های زیر است:

  •    پاسخ سوال‌های  تألیفی
  •    پاسخ آزمونک
  •    پاسخ آزمون‌های جمع‌بندی
  •    پاسخ آزمون‌های سؤالات قلم‌چی
  •    پاسخ آزمون‌های سؤالات کنکور سراسری

خرید کتاب زیست‌شناسی 11 جلد 2 نشر الگو برای چه دانش‌آموزانی پیشنهاد می‌شود؟

همه دانش آموزان پایه یازدهم تجربی و داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند با تهیه دو جلد کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو به یک منبع جامع دسترسی داشته باشند. دانش‌آموزان رشته تجربی با مطالعه درسنامه و پاسخنامه تشریحی به تسلط کافی در درس زیست‌شناسی برسند.

کتاب‌های مشابه زیست‌شناسی یازدهم جلد دوم در تلکتاب

داوطلبان کنکور رشته تجربی و دانش‌آموزان پایه یازدهم می‌توانند از کتاب‌های مشابه زیست‌شناسی یازدهم الگو در تلکتاب استفاده کنند. نام تعدادی از این کتاب‌های مشابه در ادامه آمده است؛

خرید کتاب پاسخنامه زیست‌شناسی یازدهم جلد دوم برآیند نشر الگو

تلکتاب، یکی از مراجع فروش جدیدترین کتاب‌های درسی و کمک‌درسی است که کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. 

داوطلبان کنکوری و دانش‌آموزان پایه یازدهم تجربی می‌توانند به صورت آنلاین کتاب موردنظر را سفارش داده و چند روز بعد کتاب را در درب منزل خود تحویل بگیرند.

جمع‌بندی

به جرأت می‌توان گفت که کتاب زیست‌شناسی یازدهم الگو جلد دوم، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین‌ منابع درس زیست‌شناسی است. جلد اول شامل درسنامه آموزشی و تست‌های چهارگزینه‌ای بوده جلد دوم این کتاب پاسخنامه تشریحی و پر از نکته‌های مهم و کنکوری است. هر دو جلد کتاب از نه فصل تشکیل شده و ویژگی مهم آن داشتن  QR code است.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که داوطلبان می‌توانند فقط جلد اول این کتاب را خریداری کرده و با استفاده از کد کیو آر در صفحه توضیح مولف قرار دارد به پی دی اف پاسخنامه جلد دوم دسترسی داشته باشند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML