جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۴۷٬۵۰۰

قطع
نوع جلد

جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع کنکور فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

درس فیزیک برای داوطلبان کنکور رشته تجربی نیز همانند داوطلبان رشته ریاضی اهمیت زیادی دارد. اصولا این درس به علت سختی که نسبت به سایر دروس تجربی دارد ممکن است خیلی مورد توجه داوطلبان رشته تجربی قرار نگیرد ولی این غفلت می‌تواند به ضرر این عزیزان تمام شود. 

کنار گذاشتن یک درس به علت سختی آن اشتباهی است که سال‌های متوالی در بین داوطلبان عزیز تکرار می‌شود و نتیجه این اشتباه کسب رتبه‌هایی است که برای بسیاری از داوطلبان ناخوشایند است. اگر به دنبال کسب رتبه‌های خوب و قابل قبول هستید این نکته را فراموش نکنید که باید تمام دروسی که در کنکور سهمی دارند را مورد توجه قرار دهید.  

کافی است یک منبع خوب و غنی پیدا کنید و گام به گام جلو بیایید تا در نهایت ببینید که هر درسی هر چقدر هم سخت باشد می‌توان با تهیه یک منبع کامل آموزشی و یک برنامه‌ریزی مناسب به آن تسلط پیدا کرد. یکی از این منابع غنی و جذاب کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم انتشارات الگو است. این کتاب در دو جلد توسط امیرعلی میری و رضا خالو تالیف شده است. جلد اول شامل درسنامه و سوالات چهار گزینه‌ای است و جلد دوم شامل پاسخنامه تشریحی تست‌ها می‌باشد. 

از آنجایی که جلد دوم کتاب، پاسخنامه تشریحی تست‌ها است بیشتر مناسب دانش‌آموزان قوی است چرا که برای بهره‌مندی از جلد دوم این کتاب باید مطالب را به خوبی فراگرفته باشید.

 البته جلد اول این کتاب دارای درسنامه است که عزیزانی که نیاز به آموزش دارند می‌توانند از جلد اول در طول سال تحصیلی در کنار تدریس دبیر مدرسه برای تسلط پیدا کردن به مباحث استفاده کنند و سپس به سراغ جلد دوم یعنی کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم انتشارات الگو بروند.  

 

ویژگی‌های کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم نشر الگو

·   طراحی جذاب جلد

·  درسنامه مختصر و کاربردی 

·   هم گام بودن با کتاب درسی و کنکور سراسری 

·   تست‌های تالیفی و کنکوری

·  ارائه چندین راه حل برای تست ها

·  پاسخ آزمون های پایان فصل جهت ارزیابی عملکرد خود

·  پوشش کامل مطالب فیزیک دهم و یازدهم رشته تجربی

·  پاسخ‌نامه کاملا تشریحی به زبان ساده و روان

درسنامه کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد 2 الگو

در کتاب جامع فیزیک پایه تجربی الگو به جز فصل اوّل سال دهم که شامل سه پنجره می باشد، بقیۀ فصل ها به پنج پنجره تقسیم شده اند و هر پنجره نیز به زیر مجموعه هایی به نام «نما» که دارای شماره و عنوان است، تقسیم شده است. 

هر پنجره شامل یک درسنامه مختصر و مفید است تا دانش‌آموزان بتوانند با مطالعه آن به سرعت مطالب درسی خود را مرور کنند و سپس در ادامه این درسنامه کوتاه تست‌های مرتبط با همان پنجره آورده شده است تا با انجام آن‌ها دانش‌آموزان به تسلط کافی بر مباحث دست پیدا کنند. 

همانطور که قبلا اشاره کردیم این کتاب به علت درسنامه مختصری که دارد خیلی مناسب دانش‌آموزانی نیست که مطالب درسی خود را خوب یاد نگرفته‌اند و بهتر است از منابع آموزشی مفصل‌تری استفاده کنند. 

تست کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

به جرات می‌توان گفت که بخش تست کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو مهم‌ترین بخش کتاب است و بیشترین حجم کتاب را شامل می‌شود. 

  •    در این کتاب در هر «نما» تست‌ها به صورت طبقه‌بندی شده از ساده به سخت آورده شده است تا دانش آموزان را گام به گام جلو ببرد.
  •    اگر جزوه آن دسته از عزیزانی هستید که زمان زیادی برای تست زنی ندارید ولی نمی‌خواهید از این کتاب بی نصیب بمانید نگران نباشید. در این کتاب برای مرور سریع تست‌ها، تست‌هایی را با علامت «هواپیما»  خواهید دید که مخصوص افرادی است که فرصت زیادی ندارند. این تست‌ها حدودا 30درصد تست‌ها را شامل می‌شوند که تنوع خوبی را شامل می‌شوند.
  •    در کنار بعضی از تست ها نیز لوگوی «سُکان کشتی» مشاهده می‌کنید، در پاسخ این تست ها، یک تست اضافی تحت عنوان «بازی با سوال» قرار دارد که شما با حل آن می توانید اطمینان پیدا کنید که تست مورد نظر را یاد گرفته اید.
  •    تعداد زیادی از تست‌‌ها ایده‌های نویی داشته و سطح بالاتری نسبت به کنکور دارند که می‌توانند شما را برای هر رقابتی آماده کنند و خلاقیت شما را زیاد می‌کنند

ویژگی‌های ظاهری  کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

یکی از شاخص‌هایی که برای سنجیدن محصول اهمیت زیادی دارد ویژگی‌های ظاهری محصول است خواه این محصول کتاب باشد یا هر چیزه دیگری. 

کتاب پیش رو نیز به لحاظ ظاهری مورد لطف تهیه کنندگان قرار گرفته و ویژگی‌های خوبی را شامل می‌باشد. در ادامه مطالب به برخی از موارد اشاره خواهیم کرد: 

  •    سایز و فونت نوشته های می‌توانید کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو بسیار خوب و با سلیقه انتخاب شده است. 
  •    صفحات نیز در عین سادگی زیبا هستند و با توجه به استفاده از کاغذ سفید و با کیفیت و رنگ های متنوع، برای خواننده کسالت بار نخواهد بود.
  •    طرح روی جلد زیبا و جذاب است.
  •    نمودارها و اشکال هندسی دقیق و منظم است.

 

خرید کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

شما می‌توانید کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. پیشنهاد می‌شود با ثبت سفارش خود در فروش اینترنتی تلکتاب هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهید و خود را برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده کنید.

قیمت کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو

داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. علاوه بر این کتاب، سایر کتاب‌های کمک درسی نیز از تخفیف مناسبی برخوردار هستند. 

جمع‌بندی

کتاب جامع فیزیک پایه تجربی جلد دوم الگو یک منبع کامل و جامع برای دواطلبان کنکور سراسری است که می‌توانند با مطالعه آن به تسلط خوبی در مباحث درس فیزیک پایه تجربی برسند و با آمادگی بیشتر در آزمون کنکور سراسری حاضر شوند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML