جغرافیا جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۰٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۲۸۲٬۲۰۰

قطع
نوع جلد

جغرافیا جامع کنکور خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جغرافیا جامع کنکور خیلی سبز تست نویسنده الهه همایون زاده و زهرا نعمتی 

جغرافیا جامع کنکور خیلی سبز

کتاب جغرافیا جامع خیلی سبز برای آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری رشته جغرافیا طراحی شده است. این کتاب تمام 27 درس از کتاب های درسی جغرافیای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. لحن نویسنده در مقدمه دوستانه و مشتاقانه است و تلاش خود را برای پوشش تمام نکات مرتبط در کتاب بیان می کند.

این کتاب به سه بخش کتاب درسی، سوالات تستی و پاسخنامه تقسیم شده است. محتوا به روشی ساده سازماندهی شده است و برای دانش آموزانی که در سال آخر خود مطالب جغرافیایی سه سال را مرور می کنند مناسب است. در مجموع شامل 323 صفحه و 1305 تست با چند سوال چالش برانگیز است. روی جلد تصویری معنادار مرتبط با گرم شدن کره زمین است.که در شکل زیر سرفصل های کتاب را میبینید.

 

فهرست جغرافیا جامع خیلی سبز

 

یکی از نکات منفی این است که برگه پاسخ را می توان بهبود بخشید، و این کتاب به دلیل فرمت پاسخ کوتاه آن بهترین استفاده را در دوره بازبینی دارد. به داوطلبان آزمون سراسری رشته علوم انسانی توصیه می شود. در مجموع این کتاب منبع ارزشمندی برای کسانی است که برای کنکور سراسری رشته جغرافیا آماده می شوند.

مشخصات جغرافیا جامع کنکور خیلی سبز

 

وزن

564کیلوگرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

 

دوازدهم انسانی, یازدهم انسانی, دهم انسانی

تالیف

مهدی کربلایی, الهه همایون زاده, زهرا نعمتی

دروس مرتبط

جغرافیا دوازدهم, جغرافیا یازدهم, جغرافیا ایران دهم

تعداد صفحه

323

درسنامه

دارد

تعداد تست

1305

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

نشده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلدی

شابک

 

 

بخش های مختلف این کتاب

کتاب جغرافیا جامع کنکور انتشارات خیلی سبز به سه قسمت اصلی تقسیم می شود:

  •    درسنامه: به عنوان منبع اولیه اطلاعات برای دانش آموزان برای یادگیری و درک مفاهیم و موضوعات جغرافیایی عمل می کند. بخش کتاب درسی توضیحات مفصلی، نقشه ها، نمودارها و تصاویر ارائه می دهد تا به دانش آموزان در درک موضوع کمک کند.
  •    تستی: این قسمت شامل تعداد زیادی سوال تستی مربوط به مباحث مطرح شده در کتاب درسی می باشد. این سوالات برای ارزیابی درک و دانش دانش آموزان از جغرافیا طراحی شده است. آنها ممکن است شامل فرمت‌های سؤالی مختلفی مانند سؤالات چند گزینه‌ای، درست/نادرست، پاسخ کوتاه و سؤالات باشند. 
  •    پاسخنامه: پاسخنامه بخش مهمی از کتاب است زیرا پاسخ صحیح به سوالات آزمون داده شده در بخش قبل را ارائه می دهد. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا پاسخ های خود را بررسی کرده و عملکرد خود را ارزیابی کنند. 

در ادامه به طور جداگانه هر کدام بررسی می شود.

  1.     درسنامه

جغرافیا جامع انتشارات خیلی سبز در 27 درس بر اساس کتاب های درسی جغرافیا تشکیل شده است. از نظر بصری متنوع است و با عکس ها و تصاویر مختلف درگیر است و از یکنواختی اجتناب می کند. زبان مورد استفاده در کتاب درسی رسمی و خلاصه شده است، اما گاهی اوقات لحن صمیمانه تری به نفع دانش آموزان می گیرد.

این کتاب حدود 150 صفحه را به کتاب های درسی جغرافیای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم اختصاص داده است که هر درس به طور متوسط حدود پنج صفحه را اشغال می کند. روش طبقه بندی اطلاعات به دلیل ماهیت موضوع جغرافیا، عمدتاً در کتاب درسی استفاده می شود.

در حالی که این کتاب برای دانش‌آموزان همه مقاطع مناسب است و مطالب بسیار خوبی برای سوالات و نقشه‌های آزمون از نوع حفظی ارائه می‌کند، اما در ارائه توضیحات جامع و مثال‌های فراوان حل مسئله کوتاهی می‌کند. این ممکن است اثربخشی آن را در کمک به دانش آموزان برای درک کامل و حل مسائل مربوط به موضوع موضوع محدود کند.

 

جغرافیا جامع خیلی سبز

  1.     تست

کتاب جغرافیا جامع خیلی سبز در مجموع شامل 1305 تست است که به ترتیب و همسو با محتوای کتاب درسی ارائه شده است. تست ها بیشتر شامل پاسخ های تک کلمه ای می باشد که با فرمت کنکور سراسری همخوانی دارد. با این حال، کتاب می‌توانست از تست‌های چند قسمتی و ترکیبی بیشتری برای افزایش عملی بودن بهره ببرد.

با وجود این، کتاب انواع مختلفی از تست ها از جمله تست نمودار، تست محاسباتی، تست نقشه و سایر سوالات خلاقانه را پوشش می دهد. آزمون ها به صورت کتبی و شفاهی بوده و جنبه مثبت آن فضای دوستانه و خلاقانه ای است که برای دانش آموزان در حین برگزاری آزمون ایجاد می شود و از خشکی موضوع می کاهد.

یکی از ایرادات این است که سوالات آزمون سراسری و آزمایشی قبلی وجود ندارد، زیرا همه آزمون‌ها تالیفی هستند، که باعث محدودیت در مواجهه دانش‌آموزان با سبک‌های مختلف سوال می‌شود. پاسخنامه تشریحی پاسخ های کافی را ارائه می دهد اما فاقد توضیحات اضافی است. برخی از پاسخ‌ها بر اساس تست‌های تک کلمه‌ای تک جمله‌ای هستند، به استثنای چند مورد که از ارقام استفاده می‌شود.

به طور کلی، سؤالات آزمون جامع جغرافیا مناسب است، اما جای پیشرفت، به ویژه در ترکیب سؤالات ترکیبی بیشتر، وجود دارد. پاسخنامه همچنین می تواند برای مطابقت با کیفیت کتاب درسی و بخش های تست بهبود یابد.

  1.     پاسخنامه

جغرافیا جامع انتشارات خیلی سبز دارای پاسخنامه تشریحی می باشد که از ویژگی های با ارزش محسوب می شود. پاسخنامه به گونه ای طراحی شده است که هم پاسخ های کلیدی و هم توضیحات تشریحی را برای هر سوال آزمون ارائه می دهد.

پاسخنامه تشریحی در این کتاب به دلیل پرهیز از کلی گویی برجسته است. معمولاً فقط در یک یا دو خط به سؤالات آزمون پاسخ های مختصر و دقیق ارائه می دهد. این رویکرد تضمین می‌کند که دانش‌آموزان به درک روشنی از پاسخ‌های صحیح بدون توضیح غیر ضروری دست می‌یابند.علاوه بر این، برگه پاسخ شامل استفاده از ارقام برای ارائه پاسخ به برخی سؤالات است. این نمایش بصری وضوح را به توضیحات اضافه می کند که می تواند جنبه مثبتی در نظر گرفته شود.

در مجموع پاسخنامه کتاب جامع و کامل بوده و پاسخگوی نیاز داوطلبان کنکور انسانی است. هم پاسخ‌های کلیدی را برای ارجاع سریع و هم توضیحات مفصل ارائه می‌دهد تا به دانش‌آموزان کمک کند تا راه‌حل‌های سؤالات آزمون را به طور مؤثر درک کنند.

ویژگی ظاهری جغرافیا جامع خیلی سبز

این کتاب از الگوی طراحی جذاب خیلی سبز با قاب های فانتزی، طرح های متنوع و فونت های خوانا و فانتزی پیروی می کند. ظاهر کلی کتاب عادی است و از پشت جلد آن برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود، همانطور که در مؤسسات انتشاراتی رایج است.

کتاب جغرافیا جامع انتشارات خیلی سبز مناسب چه افرادی است؟

کتاب جامع جغرافیا کنکور انتشارات خیلی سبز به تمامی داوطلبان کنکور علوم انسانی که در حال آماده شدن برای کنکور سراسری رشته جغرافیا هستند پیشنهاد می شود. برای کمک به دانش آموزان در دستیابی به درصد بالایی در موضوع طراحی شده است. این کتاب برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف مناسب است، خواه تسلط کمتر یا بالاتری در جغرافیا داشته باشند.

برای دانش‌آموزانی که قصد برتری در جغرافیا و کسب درصد بالایی دارند، استفاده از این کتاب و مطالعه کامل کتاب‌های درسی و تست‌های آن می‌تواند بسیار مفید باشد. زبان کاربرپسند، لحن دوستانه در تست ها و طراحی کتاب را برای دانش آموزان جذاب کرده است. سطح دشواری کافی برای اکثر دانش آموزان فراهم می کند و استفاده از آن برای زبان آموزان سطح پایین و بالا تشویق می شود.

قیمت جغرافیا جامع خیلی سبز

کتابجغرافیا جامع کنکور انتشارات خیلی سبز با توجه به کیفیت چاپ، کاغذ و محتوای آن، قیمت مناسبی دارد. این کتاب مواد باکیفیت با چاپ دو رنگ را برای خوانایی بهتر ارائه می دهد. با وجود این، قیمت به دلیل محتوای ارزشمند آن منصفانه است. این کتاب به صورت آنلاین موجود است و سایت تلکتاب قیمت جغرافیا جامع خیلی سبز را با قیمت 282.200 عرضه می کند.

خرید جغرافیا جامع خیلی سبز

برای خرید جغرافیا جامع خیلی سبز به همراه سایر کتاب های انتشارات خیلی سبز می توانید با ثبت نام در سایت تلکتاب از تخفیف ویژه و ارسال رایگان درب منزل خود بهره مند شوید. پس از ثبت نام و انتخاب کتاب های مورد نظر، آنها را به سبد خرید اضافه کرده و نسبت به پرداخت آنلاین مبلغ سفارش اقدام نمایید. 

جمع بندی

کتاب جغرافیا جامع انتشارات خیلی سبز منبع ارزشمندی است که برای دانش آموزان رشته علوم انسانی که برای کنکور سراسری جغرافیا آماده می شوند طراحی شده است. این دروس از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و 1305 تست را ارائه می دهد که با تغییرات اخیر و سطح امتحان مطابقت دارند. این کتاب شامل پاسخ های کلیدی و توضیحات تشریحی است که آن را جامع و مناسب برای دانش آموزان در سطوح مختلف مهارت می کند. این کتاب با طراحی جذاب، چاپ با کیفیت و قیمت مناسب، راحتی و اثربخشی را برای آمادگی آزمون ارائه می دهد. علاوه بر این، خرید آنلاین با تخفیف ویژه و ارسال رایگان از طریق تلکتاب که به عنوان جامع ترین و به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب های آموزشی در کشور فعالیت می کند، در دسترس است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML