جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۶۴٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج

کتاب جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج دارای سوالات ریز و زیادی است. این منبع جامع دسته‌بندی دقیق و موشکافانه مباحث درسی است. تمامی مطالب و نکات درسی کتاب‌های جغرافیای دهم یازدهم و دوازدهم رشته علوم انسانی در این کتاب آمده است. درس جغرافی نقشی مهم در کنکور رشته انسانی دارد. این درس دارای نکات ریز و متنوع بسیار زیادی است. با توجه به همین موضوع، وجود یک منبع معتبر و کامل به دانش آموزان رشته انسانی کمک می‌کند تا بتوانند درصد خوب و رضایت بخشی از درس جغرافی کسب کنند. نویسنده کتاب خانم فرناز نصیری است. قلم ساده، زبان گویا و شیوه صحبت او به گونه‌ای است که دانش آموز جذب شده و به مطالعه علاقه‌مند می‌گردد. این کتاب به ۴ قسمت اصلی شامل؛ جغرافیای پایه دهم، جغرافی پایه یازدهم، جغرافی پایه دوازدهم و پاسخنامه تقسیم شده است. هدف از تألیف این کتاب آشنایی فراگیران با انواع سوالات تستی و چهارگزینه‌ای است. اگر دانش‌آموزان رشته انسانی، ابتدا کتاب درسی خود را مطالعه کنند به آسانی می‌توانند به تمامی مباحث کتاب جغرافی جامع میکرو گاج مسلط شوند.‌ تمامی مطالب این کتاب مطابق با درس‌های کتاب درسی بوده و همین امر به دانش‌آموز کمک زیادی می‌کند تا تمامی فصل‌های درس جغرافی را به خوبی متوجه گردد.‌

سر فصل جغرافیا جامع میکرو گاج

درسنامه 

درسنامه جغرافیا جامع کنکور میکرو انتشارات گاج  در ابتدای هر درس جغرافی آمده‌است. با این چینش مخاطبان و فراگیران با تمامی تعاریف، مفاهیم، مطالب و  اسامی به  خوبی آشنا می‌شوند. این  آموزش در قالب‌های مختلفی مانند؛  تصویر، شکل، نمودار و رنگ آمیزی مثال به دانش آموز تاکید می‌گردد. قلم و زبان بیان نویسنده در این بخش از درسنامه به خوبی دیده می‌شود و موجب افزایش میزان علاقه و یادگیری در دانش‌آموزان خواهد شد. در این کتاب استفاده از فیلم‌های آموزشی هم به دانش آموز یادآوری شده است.  این فیلم از طریق اسکن کد QR که در اول کتاب آمده در اختیار فراگیر قرار می‌گیرد. این درسنامه مانند حضور یک معلم در کنار دانش‌آموز است. تمامی نکات آموزشی، مطالب نمره‌آور، مباحث پرتکرار مشخص شده تا فراگیر به آسانی به تمامی مطالب مهم دست پیدا کند. 

تمامی نمودارها، عکس‌ها، نقشه‌ها برای دانش‌آموز به صراحت شرح داده شده‌است. پس از مطالعه درسنامه فرد می‌تواند به تمامی سوالات ساده، سخت، خلاقانه و خارج از کتاب هم پاسخ دهد. با وجود درسنامه یک فرصتی عالی در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد تا یک بار دیگر از فرصت کلاس و درس استفاده نماید.‌ درسنامه جغرافی به صورت درس به درس و پایه به پایه درج شده تا مروری بر درس از پایه دهم تا دوازدهم باشد. 

 

نام کتاب 

جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده 

فرناز نصیری

پایه 

دهم، یازدهم و دوازدهم

رشته

علوم انسانی

سری 

میکرو گاج

درسنامه

دارد 

تست و پاسخنامه 

دارد

انتشارات 

بینالمللی گاج

 

تست 

در کتاب جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج پس از هر درس تست‌های همان درس که در تیپ‌های تالیفی و سراسری هستند، قرار دارد. این کتاب مفید دارای ۱۳۰۰ تست است. در کنار هر تست منبع و صفحه آن هم قید شده است. تست‌های این کتاب تمامی مطالب مهم درس جغرافی را پوشش داده است. یعنی تمامی مطالب جغرافی در قالب انواع تست‌های مختلف به دانش‌آموز ارائه شده‌است. در این منبع مفید تست‌های واجب ستاره‌دار هستند. تست‌های سخت و دشوار هم علامت گذاری شده‌اند تا دانش آموز به دقت آنها را بررسی کرده و به خوبی یاد بگیرد. تمامی مطالب کتاب از درون متن بیرون کشیده شده و به عنوان سوال تستی درج شده‌است. سطر به سطر کتاب، تمامی نقشه‌ها، نمودارها و تصاویر مهم به صورت سوالات تستی به دانش‌آموز یادآوری شده‌است.‌ تست‌ها از آسان به سخت آورده شده‌اند و تمامی افراد در سطح ضعیف، متوسط و قوی می‌توانند به آنها پاسخ دهند. با مطالعه این تست‌ها علاوه بر افزایش تسلط دانش‌آموز به مطالب درس جغرافیا، مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان را هم فرا خواهد‌گرفت. تمامی دبیران، دانش‌آموزان و کنکوری‌ها می‌توانند از این منبع بسیار کارآمد، استفاده نمایند. تمامی تست‌های درج شده در این کتاب مطابق با درسنامه بوده و دانش‌آموز پس از مطالعه درسنامه به تمامی سوالات پاسخ می‌دهد.‌ با خواندن کتاب درسی و تست‌های این کتاب نیازی به تهیه دیگر کتب آموزشی نبوده و این کتاب به تمامی سوالات مربوط به درس جغرافیای کنکوری‌ها پاسخ می‌دهد. 

پاسخنامه 

پاسخنامه یکی دیگر از بخش‌های کتاب جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج است. یکی از مهم‌ترین امتیازات این کتاب داشتن پاسخنامه است.‌ در این کتاب به تمامی سوالات پاسخ داده شده است علاوه بر دادن پاسخ‌ به سوالات دلایل کافی و کاملی برای سوالات مبهم آورده شده‌است.‌ در بیشتر سوالات تمامی گزینه‌ها به دقت بررسی شده‌اند. مطالعه  پاسخنامه این کتاب می‌تواند به دانش آموز کمک کند تا در پیدا کردن نواقص و یا ضعف دانش درس جغرافیایی خود موفق عمل کند. تمامی سوالات تصویری هم برای فراگیر شرح داده شده‌است. سوالات تصویری یا نمودار و نقشه که ممکن است در کنکور بیاید، به اطلاع فراگیر رسانده می‌شود.  پاسخ‌های تمامی سوالات با قلمی گویا و زبانی قابل فهم برای دانش‌آموزان آورده شده تا با علاقه و انگیزه فراوان به مطالعه درس جغرافیا مشتاق شوند. از طرفی مطالعه دقیق این منبع جامع موجب تثبیت یادگیری در فرد شده و قدرت تست زنی را افزایش خواهد داد. در پاسخنامه نکته اصلی تست به دانش‌آموز گوشزد شده است تا به خاطر بسپارد.

سخن پایانی 

جغرافیا جامع کنکور میکرو گاج با هدف آشنایی و تسلط دانش‌آموزان با درس جغرافیای رشته علوم انسانی منتشر شده‌است. این منبع کامل شامل درسنامه، تست و پاسخنامه است. تمامی دبیران، دانش‌آموزان و کنکوری‌ها می‌توانند از این منبع مفید کمک بگیرند.‌ قلم ساده و قابل فهم این کتاب موجب جذب فراگیران به این کتاب شده است. هدف از انتشار این کتاب افزایش قدرت تسلط بر درس جغرافیا، پاسخگویی سریع به تست و کنترل و مدیریت زمان در تست‌زنی است.‌ تمامی مطالب این کتاب منطبق با کتاب‌های درسی بوده و با مطالعه این کتاب جذاب نیازی به خرید کتاب‌های تکمیلی دیگر نخواهد بود.‌ مهم‌ترین امتیاز این کتاب داشتن پاسخنامه است. پاسخنامه‌ای جامع که تمامی مطالب، سوالات و تست‌ها را برای دانش‌آموز شرح داده‌است.‌ داشتن فیلم آموزشی با کد Q R یکی دیگر از امتیازات این منبع جامع است.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML