حسابان دوازدهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
492
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786226390071

حسابان دوازدهم سه بعدی نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب حسابان دوازدهم سه بعدی نشر الگو از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF کتاب در ادامه مطلب :

کتاب حسابان دوازدهم سه‌ بعدی الگو 

کتاب حسابان دوازدهم سه‌ بعدی نشر الگو، ویژه داوطلبان و دانش‌آموزان رشته ریاضی است. این کتاب شامل فصل است که هر فصل از کتاب از چند بخش تشکیل شده و عنوان هر بخش مشابه بخش‌های کتاب درسی است. هدف از انتشار این کتاب آموزش عمیق مباحث کتاب درسی، آماده کردن دانش‌آموزان برای امتحانات پایان ترم و آزمون‌های آزمایشی و کنکوری است. 

کتاب‌ شامل درسنامه، تمرین تشریحی و سوالات تستی است و پاسخنامه تشریحی در پایان کتاب قرار دارد، در فهرست کتاب شماره این بخش‌ها درج شده است. مولفین کتاب ارشک حمیدی و کاظم اجلالی است و این کتاب کمک‌درسی ارزنده را برای موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات و آزمون سراسری رشته ریاضی منتشر کردند. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب بیشتر آشنا خواهید شد.

فهرست کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی الگو 

فصل 1

تابع 

فصل  2

مثلثات  

فصل 3

حدهای نامتناهی، حد در بی‌نهایت 

فصل  4

مشتق  

فصل 5

کاربرد مشتق 

ظاهر کتاب حسابان دوازدهم سه‌ بعدی انتشارات الگو

کتاب حسابان دوازدهم از نظر فونت و اندازه نوشته‌ها استاندارد است، این کتاب حاشیه سفیدی دارد که برای یادداشت کردن نکات مهم در طول مطالعه و پاسخ دادن به سوالات کتاب کاربرد دارد.

تست‌ها و نکات مهم در کادرهای مخصوص درج شده و ظاهر مرتبی به درسنامه می‌دهد. ترکیب رنگی مشکی و آبی در کتاب استفاده شده و اشکال و نمودارهای کتاب از وضوح و کیفیت مناسبی برخوردار است. عکس روی جلد طرحی از مبحث مشتق و خط مماس است.

ویژگی‌های کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی الگو

کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی الگو مزایای زیادی دارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

  •    ارائه آموزش جامع در راستای مطالب درسی
  •    ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم ریاضی و داوطلبان کنکور ریاضی 
  •     ارائۀ درسنامه جامع و غنی
  •    مطابق با تغییرات کتاب درسی 
  •    ارائه تعداد کافی تست با جواب‌های تشریحی
  •    استفاده از اشکال و تصاویر مناسب آموزشی

آموزش جامع

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که این کتاب مکمل مباحث کتاب درسی احتمال است، باید گفت درسنامه ساده و روان کتاب به خوبی توانسته است مباحث درسی را به دانش‌آموزان تفهیم کند‌. از آنجایی که درس حسابان نیاز به تکرار و تمرین زیادی دارند دانش‌آموزان نیاز دارند که با تکرار سوالات تشریحی و مطالعه درسنامه این درس را به صورت عمقی یاد بگیرند.

سطح‌‌بندی تست‌های درسنامه از ساده به سخت است و تست‌های اولیه برای دانش‌آموزان سطح ضعیف نیز قابل حل کردن می‌باشد. همه مطالب و مباحث کتاب در راستای کتاب درسی است.

نکته جالب در درسنامه استفاده از مثال‌های متنوع برای آموزش بهتر است و نتیجه در کادری مشخص می‌شود، این مثال‌های متنوع، بیشتر بر آموزش عمقی دانش‌آموزان تاکید دارد.

درسنامه حسابان 12 سه بعدی الگو

مهم‌ترین ویژگی‌های درسنامه کتاب به شرح زیر است:

  •    عدم ارائه پاسخنامه برای سوالات تستی و وادار کردن دانش‌آموزان به جواب‌های تشریحی 
  •    پوشش دادن تمام مطالب کتاب درسی در درسنامه، سوالات تستی و تمرینات تشریحی
  •    کافی بودن آموزش درسنامه برای پاسخ به سوالات 

جدیدترین بانک تست

تمرین‌های تشریحی کتاب حسابان دوازدهم الگو بعد از بخش درسنامه قرار دارد، حجم بانک تست کتاب با توجه به مباحث کتاب مناسب بوده و دانش‌آموزان را برای تست‌‌زنی آماده می‌کند، مباحث تستی در قالب سوالات تشریحی استفاده می‌شود تا داوطلب بدون استرس کمبود وقت سوالات را پاسخ دهد.

سطح‌‌بندی سوالات تشریحی از ساده به دشوار است و سطح سوالات مشکل، از سوالات کنکوری و کتاب درسی بالاتر است. بعد از سوالات تشریحی، بانک تست کتاب وجود دارد، بخش زیادی از سوالات تستی مربوط به مبحث مشتق و کاربرد مشتق است.البته برای دسترسی به سوالات بیشتر حتما از حسابان دوازدهم تست نشر الگو استفاده کنید.

 این تعداد تست برای دانش‌آموزان که نتیجه متوسطی را میخواهند مناسب است، اما برای دانش‌آموزانی که به دنبال نتیجه فوق‌العاده هستند تعداد تست‌های بیشتری لازم است‌ و باید از منابع کامل‌تری برای تست‌‌زنی استفاده شود. تست‌های کتاب حسابان دوازدهم الگو بر اساس مباحث مطرح شده در درسنامه است اما تیترهای آن در بخش تست‌ها مشخص نشده است.

کتاب حسابان 12 سه‌ بعدی الگو مناسب چه دانش‌آموزانی است؟

با توجه به سبک آموزش درسنامه، این کتاب برای همه سطوح دانش‌آموزان قابل‌استفاده است، حتی دانش‌آموزان سطح قوی می‌توانند به صورت خودآموز از مباحث کتاب استفاده کرده و جلوتر از تدریس معلم مباحث را یاد بگیرند.

خرید کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی الگو از تلکتاب

دانش‌آموزان رشته ریاضی می‌توانند با خرید اینترنتی کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی را که از تخفیف ویژه برخوردار است از تلکتاب خریداری کرده و چند روز بعد کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.

 کتاب‌های مشابه حسابان دوازدهم الگو در تلکتاب

دانش‌آموزان می‌توانند از کتاب‌های مشابه حسابان دوازدهم الگو در تلکتاب استفاده کنند، نام تعدادی از کتاب‌های مشابه در ادامه آمده است.

جمع‌بندی 

کتاب حسابان دوازدهم سه‌بعدی الگو با توجه به درسنامه جامع و خودآموز، سوالات تشریحی و بانک تست جامع یکی از بهترین منابع کنکوری رشته‌ ریاضی است‌. این کتاب یک کتاب مسئله‌محور است که فاقد جواب صحیح سوالات تستی است.

از آنجایی که کتاب حجم زیادی دارد باید در طول سال تحصیلی و همراه با تدریس مطالعه شود. این کتاب یکی از بهترین منابع کمک‌درسی است که سطح بالایی دارد

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML