حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۶۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۴۸٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
544
نوع جلد

حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی و آنلاین کتاب حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج تک جلدی ( ویژه کنکور 1403 ) از بانک کتاب تلکتاب 

حسابان کامل میکرو طلایی گاج از جامع‌ترین کتاب‌های کنکوری است و مباحث هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دبیرستان را پوشش می‌دهد. این کتاب از کامل‌ترین منابع کنکوری برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری رشته ریاضیات فیزیک است. حسابان کامل میکرو طلایی از کتاب‌های تک جلدی محسوب می‌شود که بخش‌های اصلی آن شامل درس‌نامه‌های آموزشی، بانک تست و پاسخ‌نامه تشریحی هستند. 

آموزش‌های درس‌نامه بسیار کامل هستند و بانک تست آن انواع تست‌های کنکوری و تألیفی را شامل می‌شود. پاسخ‌نامه تشریحی دارای پاسخ‌های کامل به همراه ذکر نکات کاربردی است. تهیه کتاب حسابان کامل کنکور به دانش‌آموزانی که قصد دارند به سطح قابل قبولی در درس حسابان برسند همواره توصیه می‌شود. کسب آمادگی در امتحانات نهایی، آزمون‌های آزمایشی و کنکور از مهم‌ترین اهداف تألیف این کتاب به شمار می‌روند.

ویژگی‌ها و مشخصات حسابان کامل میکرو طلایی گاج

از ویژگی‌های مهم کتاب حسابان کامل میکرو طلایی گاج می‌توان به پوشش دادن مباحث دروس حسابان ۱، حسابان ۲ و ریاضی ۱ اشاره کرد. هر کدام از مباحث آموزشی دارای بانک تست جامعی هستند و سؤالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور را شامل می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های کتاب می‌توان به تنوع بخش‌های محتوای کتاب اشاره کرد که شامل تمرین‌ها، سؤالات تستی شبیه‌سازی شده، سؤال‌های درسی و مسائل اشاره کرد. حتی در طراحی تست‌ها از کنکور سال‌های گذشته مانند سال ۱۳۸۵ الهام گرفته شده است. نگارش کتاب به‌صورت تخصصی و در عین حال قابل فهم در کتاب آمده است. انواع راهکارهای تستی و نکات کلیدی در سراسر کتاب به چشم می‌خورند. از دیگر ویژگی‌های اصلی حسابان جامع میکرو طلایی گاج می‌توان موارد زیر را نام برد:

  •    دارای درس‌نامه‌ها و مباحث آموزشی کاربردی و کامل است. 

  •    دربردارنده بیش از ۳۰۰۰ تست تألیفی و سراسری است. 

  •    از پاسخ‌های کاملاً تشریحی برای تمام تست‌ها برخوردار است. بسیاری از تست‌ها دارای چندین روش حل هستند. 

  •    تست‌ها میکرو طبقه‌بندی و علامت‌دار هستند. 

  •    دارای کادرهای مرور و جمع‌بندی مطالب است.

  •    مؤلف با به‌کارگیری لحن صمیمی تعامل بسیار خوبی بین دانش‌آموزان و کتاب برقرار کرده است. 

  •    کتاب دارای طراحی جذابی بوده و از سه رنگ مختلف در صفحه‌آرایی آن استفاده شده است.

درس‌نامه حسابان کامل میکرو طلایی انتشارات گاج

جهت آموزش درس حسابان در راستای کتاب درسی به نگارش درس‌نامه و جمع‌آوری کامل مباحث در این قسمت پرداخته شده است. درس‌نامه‌ها نقش بسیار مؤثری در افزایش تسلط خوانندگان بر مطالب کتاب دارند. به نوعی صفر تا صد حسابان را آموزش می‌دهند. درس‌نامه به‌صورت فصل به فصل و با بررسی تمام مباحث کتاب درسی نگارش شده است. 

درس‌نامه از کتاب‌های تکمیلی در کنار کتاب درسی حسابان بوده و مطالعه هم‌زمان آنها در طول سال تحصیلی کمک می‌کند تا به آموزش‌ها کاملاً مسلط شوید. قبل از پرداختن به درس‌نامه به معرفی کلیات فصل روش‌های پاسخ و اهمیت تست‌زنی اشاره شده است. درس‌نامه دارای بخش‌های گوناگونی است و پس از هر مبحث مطالب به‌صورت نکته، تذکر، مثال، تست و تمرین‌ها بیان می‌شوند. 

دانش‌آموز می‌تواند در حین مطالعه درس‌نامه انواع تکنیک‌های تستی را نیز آموزش ببیند و مهارت و سرعت تست‌زنی خود را ارتقا دهد. در طول درس‌نامه کادرهای مختلفی به چشم می‌خورند که انواع نکات و یادآوری‌های موردنیاز را به دانش‌آموزان گوشزد می‌کنند. در انتهای درس‌نامه خلاصه و چکیده‌ای از درس ارائه شده است. مراجعه به چکیده درس‌نامه در شب امتحان و آزمون جهت مرور و خلاصه‌برداری بسیار سودمند است.

بانک تست کتاب حسابان جامع میکرو طلایی گاج 

در ادامه درس‌نامه به ارائه بانک تست پرداخته شده که شامل ۳۲۱۵ تست ۴ گزینه‌ای می‌شود. اکثر تست‌ها بر اساس آموزش‌های کتاب تألیف شده‌اند و در بین آنها ‌تست‌ کنکورهای سراسری سال‌های گذشته قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین ویژگی این قسمت از کتاب تنوع بالای تیپ‌های سؤالی بوده به صورتی که از یک مبحث به طراحی چندین تست در زوایای مختلف پرداخته شده است. این ویژگی موجب می‌شود تا دانش‌آموزان انتظار هر سؤالی را در کنکور سراسری داشته باشند و غافلگیر نشوند. مجموع تست‌ها به اندازه کافی و متناسب با حجم درس‌نامه طرح شده‌اند. تست‌ها از سطح ساده به سطح دشوار چینش شده‌اند و دانش‌آموزان می‌توانند به مرور تسلط خود را افزایش دهند.

تست حسابان میکروطلایی گاج

 تست‌ها به سه صورت زیر دیده می‌شوند:

1-تست‌های واجب

مراجعه و پاسخ به این تست‌ها واجب بوده و دانش‌آموزانی که از زمان کافی برای پاسخ دادن به همه سؤالات برخوردار نیستند می‌توانند به این تست‌ها مراجعه کنند. 

2-تست‌های جمع‌بندی

هدف از طراحی این تست‌ها جمع‌بندی مباحث کتاب است. می‌توانید پس از مطالعه کامل درس‌نامه و دیگر تست‌ها به سراغ این سؤالات بروید. 

3-تست‌های چالشی

این تست‌ها دشوار هستند و تمامی دانش‌آموزان توان پاسخگویی به آنها را ندارند. دانش‌آموزانی که احساس می‌کنند در درس حسابان قوی هستند می‌توانند برای ارتقای سطح علمی خود به این تست‌ها پاسخ دهند.

پایه

فصل

عنوان

تست

 

 

 

 

ریاضیات پایه

1

تجزیه، اتحادهای جبری، عبارات گویا

118

2

قواعد رادیکال ها، توان های گنگ و گویا

128

3

تعیین علامت، نامعادلات گویا و بازه ها

93

4

معادلات

232

5

الگو و دنباله

212

6

آشنایی با هندسه تحلیلی و قدر مطلق

163

7

تابع

455

8

توابع لگاریتمی و نمایی

182

9

مثلثات

272

 

 

حسابان دوازدهم

10

تابع

98

11

مثلثات

146

12

حد در بینهایت- حد نامتناهی

434

13

مشتق

263

14

کاربرد مشتق

337

تست های مربوط به کنکور سال 98

83

تست های مربوط به کنکور سال 99

82

مجموع تست ها

3299

پاسخ‌نامه کتاب حسابان کامل میکرو طلایی گاج

پس از پایان تست‌ها پاسخ‌های تشریحی آنها قرار گرفته که بسیار کامل هستند. پاسخ‌های تشریحی از جنبه آموزشی برخوردارند و ابهامات و اشکالات دانش‌آموزان را برطرف می‌کنند. در بسیاری از سؤال‌ها بیش از یک راه‌حل ارائه شده و این موقعیت را برای دانش‌آموز فراهم کرده تا روش‌های مختلف را آموزش ببیند و از هر کدام که برای آن آسان‌تر است استفاده کند. پاسخ‌ها به‌صورت مرحله به مرحله و همراه با جزئیات نوشته شده‌اند. 

در تست‌ها توضیحات فارسی علاوه بر محاسبات ریاضی نوشته شده‌اند تا دانش‌آموزان ضعیف به خوبی متوجه مفاهیم شوند. کتاب حسابان کامل میکرو طلایی گاج تنها دارای پاسخ‌نامه تشریحی است و پاسخ‌نامه کلیدی در آن وجود ندارد. با توجه به این که به مباحث آموزشی در این قسمت پرداخته نشده؛ اما در کادرهای آبی رنگ به‌صورت مختصر یادآوری‌هایی ذکر شده است و روش‌های حل میان‌بر و کاربردی بیان شده‌اند. همچنین در پاسخ‌نامه نکات تستی و سریعی وجود دارند که می‌توانید در آینده در صورت مواجه شدن با سؤالات مشابه با سرعت و تسلط بیشتری آنها را پاسخ دهید. گزینه صحیح تمام تست‌ها به‌صورت کامل توضیح داده شده و در صورت نیاز گزینه‌های دیگر بررسی شده‌اند. همچنین سعی کنید زمان کافی برای رسیدگی به پاسخ‌های تشریحی اختصاص دهید و به سادگی از آنها نگذرید چرا که شامل نکات نهفته هستند و در موفقیت کنکور تاثیرگذارند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML