حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۷٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۷۷٬۶۰۰

قطع
تعداد صفحات
660
نوع جلد
وزن
685
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950685

حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو تألیف نوید صفایی، کاظم اجلالی و ارشک حمیدی شامل:

معرفی کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

درس حسابان یکی از دروس مهم در رشته ریاضی به حساب می‌آید و یادگیری آن بسیاری از دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد و در بسیاری از مواقع نیاز به یک کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی احساس می‌شود.

کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو با هدف یادگیری عمیق مطالب کتاب حسابان 1، ویژه دانش‌آموزان سال یازدهم رشته ریاضی توسط کاظم اجلالی، ارشک حمیدی و نوید صفایی نوشته شده است. 

شاید بسیاری از شما با کتاب‌های سه بعدی نشر الگو آشنا باشید. همانطور که می‌دانید کتاب‌های سه بعدی به داشتن درسنامه‌های مفصل مشهور هستند و همانطور که از نامش مشخص است سه بعد آموزشی، سوالات تشریحی و تست را پوشش می‌دهد. 

در ادامه ساختار کتاب را با هم بررسی می‌کنیم.

کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو مطابق کتاب درسی 5 فصل را شامل می‌شود. هر فصل این کتاب خود به چند درس تقسیم شده است. درون هر درس ابتدا مفاهیم اصلی بیان شده و از مثال‌های متنوعی برای بهتر بیان کردن مفاهیم استفاده شده است. سپس بخش تمرین را داریم که حاوی تعداد مناسبی تست تالیفی است و در نهایت قسمت آخر هر درس شامل تعداد مناسبی پرسش‌های چهارگزینه‌ای است. 

در فصل ششم کتاب راه حل تمرین‌های هر فصل آمده و در نهایت در فصل هفتم پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای قرار داده شده است.

این کتاب برای یادگیری مطالب درسی به صورت عمیق و آمادگی برای آزمون‌های پیش رو به همه دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی توصیه می‌شود، بخصوص آن دسته از عزیزانی که به دنبال کتاب‌های آموزشی برای درک مطالب کتاب درسی خود هستند.

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد تست

1

جبر و معادله

301

2

تابع 

264

3

توابع نمایی و لگاریتمی

148

4

مثلثات

115

5

حد و پیوستگی

193

مجموع تست ها 

1021 

 آموزش(درسنامه) کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

یکی از بخش‌های اصلی کتاب حسابان‌ یازدهم سه بعدی نشر الگو، درسنامه آن است که نسبت به بسیاری از کتاب‌های نشر الگو بیشتر به آن پرداخته شده و درسنامه قوی و پرپیمانه‌ای دارد. کتاب‌های سری سه بعدی بیشتر با هدف عمق بخشیدن به یادگیری دانش‌آموزان تالیف می‌شوند و به همین دلیل بخش درسنامه خوبی را شامل می‌شوند. 

کتاب حسابان یازدهم نیز درسنامه خوبی دارد. هر فصل این کتاب شامل چندین درس است و هر درس خود به سه قسمت درسنامه، تمرین و پرسش‌های چهارگزینه‌ای تقسیم شده است. در بخش درسنامه مفاهیم کتاب درسی به خوبی بیان شده و برای افزایش درک مباحث، سوالات متنوع و متعددی مطرح شده و در ادامه سوال راه حل نیز آورده شده است. درسنامه این کتاب پوشش خوبی روی تمامی مباحث کتاب درسی دارد و حجم خوب و قابل توجهی دارد.

درسنامه حسابان الگو

 بهتر است بعد از مطالعه مفاهیم خودتان را مجبور کنید تا سوالات را حل کنید و اگر نتوانستید راه حل را ببینید. فراموش نکنید دروس مربوط به ریاضی خواه حسابان باشد یا هر چیزه دیگری که نیاز به حل مسائل دارد نیاز به تمرین فراوان دارد. 

پس راحت طلب نباشید و ابتدا خودتان تمامی جوانب مسئله را بسنجید و سعی کنید آن را حل کنید و اگر نتوانستید به راه حل مراجعه کنید این کار باعث می‌شود ذهن شما به چالش کشیده شود و مسائل بعدی را راحت‌تر حل کنید. 

مسائل مطرح شده از ساده شروع می‌شود و به تدریج میزان دشواری آن بالا می‌رود تا در نهایت به سوالات دشوار می‌رسید. اگر مطالب را به خوبی مطالعه کنید و یاد بگیرید تسلط شما به درس حسابان زیاد می‌شود و اعتماد به نفس شما نیز زیاد می‌شود.

 بسیاری معتقد هستند که درسنامه این کتاب شما را از دبیر بی‌نیاز می‌کند و به نوعی یک خودآموز به حساب می‌آید. البته ممکن است با توجه به ویژگی‌های هر دانش‌آموز این حرف برای عده‌ای صدق نکند ولی این کتاب حتما پایه شما را در درس حسابان تقویت می‌کند و شما را برای آزمون‌های تشریحی آماده می‌کند.   

بررسی تست‌های کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو تعداد زیادی تست ندارد و بیشتر تست‌ها تالیفی هستند.در صورتی که شما به تست های بیشتر نیاز داید از کتاب تست حسابان یازدهم الگو استفاده کنید.سهم هر فصل این کتاب از تست‌ها متفاوت است. فصل جبر و معادله 301 تست، فصل تابع 264 تست، فصل توابع نمایی و لگاریتمی 148 تست، فصل مثلثات 115 و حد و پیوستگی نیز شامل 193 تست است که در مجموع 1021 تست در این کتاب وجود دارد. 

تعدادی از این تست‌ها در بخش درسنامه کتاب گنجانده شده است. بخش از تست‌ها نیز در قسمت تمرین و پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است که بیشترین تعداد تست در این دو قسمت است. تست‌ها سطوح مختلف ساده تا دشوار را شامل می‌شود. 

هر چند سوالات کنکور و آزمون‌های آزمایشی در آن به کار نرفته است ولی سعی شده سوالات شبه کنکوری و آزمون‌های آزمایشی نیز در آن آورده شود. در کل، تست‌ها، زیاد و متنوع و ایده دار هستند و ذهن مخاطب را به چالش می‌کشند. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

اگر به طرح روی جلد کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو توجه کنید متوجه ارتباط آن با ریاضیات می‌شوید. در طراحی روی جلد به یکی از دانشمندان عرصه ریاضی یعنی جان نپر که ریاضیدان اسکلتلندی است اشاره دارد که مفهوم لگاریتم را پایه ریزی کرد. در کل طرح روی جلد زیبا و جذاب طراحی شده است. 

فونت و سایز نوشته‌ها مناسب و خوب است و چشم خواننده را خسته نمی‌کند. صفحه‌آرایی آن نیز خوب است. جنس کاغذ آن نیز با کیفیت و سفید است. 

نحوه خرید کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو

برای خرید کتاب حسابان یازدهم سه بعدی الگو می‌توانید آن را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام  فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب حسابان 1 (یازدهم) سه بعدی نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی و تجربی می‌توانند کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب حسابان یازدهم سه بعدی نشر الگو یک منبع کامل آموزشی است و با توجه به درسنامه غنی و کاملی که دارد می‌تواند برای بسیاری از دانش‌آموزان به عنوان منبع اول نیز مورد استفاده قرار بگیرید. البته برای اینکه نتیجه مطلوبی بگیرید بهتر است این کتاب را به همراه کتاب درسی خود در طول سال تحصیلی مطالعه کنید تا به خوبی به مطالب اشراف پیدا کنید. مطالعه این کتاب را به همه دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم. با مطالعه دقیق مطالب این کتاب می‌توانید گامی موثر برای موفقیت خود بردارید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML