درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۶۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
416
نوع جلد

درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج

خرید اینترنتی و آنلاین کتاب درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج از بانک کتاب تلکتاب . ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور

درس‌نامه فیزیک کامل تجربی میکروطلایی گاج

از سری کتاب‌های میکرو طلایی گاج می‌توان کتاب فیزیک کامل تجربی را نام برد که ویژه رشته علوم تجربی تألیف شده است. این کتاب دارای دو جلد بوده و شامل جلد درس‌نامه و جلد بانک تست می‌شود. همچنین از کتاب‌های محبوب و پرفروشی است که کمک می‌کند دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده شوند. در این بخش به معرفی جلد دوم کتاب یعنی جلد درس‌نامه خواهیم پرداخت. 

درسنامه فیزیک میکرو طلایی گاج

کتاب فیزیک کامل تجربی در سطح متوسط بوده و به دانش‌آموزان ضعیف در فهم مطالب درسی کمک می‌کند. همچنین منبع بسیار مناسبی برای آموزش درس فیزیک در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است. دانش‌آموزان می‌توانند در کنار کتاب درسی خود از نکات و آموزش‌های کامل این کتاب بهره‌مند شوند و پایه فیزیک خود را تقویت کنند. انواع تست تألیفی، فیلم‌های آموزشی، سؤال‌های آموزشی و تست‌های کنکوری در طول محتوای کتاب گنجانده شده‌اند. 

ویژگی‌ها و مشخصات درسنامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی انتشارات گاج

کتاب درس‌نامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی تألیف شده و یکی از جامع‌ترین کتاب‌های آموزشی به شمار می‌رود. مطالب درس‌نامه در این کتاب مطابق با مباحث کتاب درسی نوشته شده و مطالب حاشیه‌ای در کتاب دیده نمی‌شوند. همچنین مباحث کتاب با جلد بانک تست کاملاً مطابقت دارند و هیچ تستی در جلد دیگر ذکر نشده که با محتوای درس‌نامه تطبیق نداشته باشد. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این کتاب می‌توان به کیفیت بسیار بالای محتوا، صفحه‌آرایی و طراحی آن اشاره کرد. 

در صفحه‌آرایی کتاب از رنگ‌های طوسی و آبی استفاده شده که کتاب را از حالت یکنواختی خارج کرده و در روحیه دانش‌آموزان تأثیرگذار زیادی می‌گذارد. کتاب دارای تصاویر باکیفیت و واضحی است و تأثیر مثبتی بر درک بهتر مطالب دارد. تیترهای رنگی، حواشی و کادرهای رنگی به‌صورت پراکنده در محتوای درس‌نامه قرار گرفته‌اند. از این رو ذهن و چشم دانش‌آموزان خسته نمی‌شود. فونت کتاب کاملاً استاندارد بوده و برای مطالعه طولانی مدت مناسب است. گاهی اوقات در بین سطرهای کتاب فضای خالی مشاهده می‌شود که برای نوشتن نکته بسیار مناسب هستند. لحن کتاب به دو صورت رسمی و دوستانه نوشته شده و مطالب بسیار ساده و خوانا هستند.

پایه

فصل

عنوان

تست

 

دهم

1

اندازه گیری و فیزیک

185

2

توان، کار و انرژی

258

3

ویژگی فیزیکی مواد

219

4

گرما و دما

267

 

یازدهم

5

الکتریسته ساکن

375

6

جریان الکتریکی

309

7

مغناطیس

383

 

 

دوازدهم

8

حرکت برخط راست فیزیک

461

9

مبحث دینامیک

354

10

امواج و نوسانات

666

11

شناخت فیزیک اتمی و هسته ای

260

کنکور سراسری رشته تجربی و ریاضی 1400

63

مجموع کتاب

3800

آموزش درس‌ نامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی جلد دوم گاج

موضوع اصلی جلد دوم کتاب فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج آموزش مطالب درسی در قالب درس‌نامه‌های کامل و جامع است. درس‌نامه‌ها دارای محتوای ساده و در عین حال کاملی هستند که به ذکر نکات و جزئیات پرداخته‌اند. مطالب درس‌نامه از ساده تا دشوار تنظیم شده‌ همین امر موجب شده تا درک مطالب برای دانش‌آموزان سریع‌تر و بهتر صورت بگیرد. در هر درس‌نامه ابتدا به ذکر مبحث درسی پرداخته شده و سپس نکات لازم آن ذکر شده است. 

پس از آن تعدادی تست قرار گرفته که برای تمرین و تثبیت بهتر اطلاعات در ذهن کاربرد دارند. توصیه می‌شود پس از خواندن هر مبحث تست‌های آن را پاسخ دهید تا به خوبی متوجه مطالب شوید. علاوه بر آن با تیپ تست‌های طرح شده در رابطه با مبحث موردنظر آشنا خواهید شد. محتوای درس‌نامه به‌صورت پیوسته و خسته‌کننده نیست. در واقع در هر فصل از درس‌نامه چند بخش متنوع دیده می‌شود که حجم نسبتاً کمی دارند و مطالعه را بسیار ساده‌تر می‌کنند. درس‌نامه از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

1-توجه

در این بخش خطاهای احتمالی قید شده‌اند و موجب می‌شود تا دانش‌آموزان کمتر مرتکب اشتباه شوند. با مطالعه این بخش می‌توانید از افتادن در دام طراحان تست‌های کنکور و آزمون‌های آزمایشی در امان بمانید.

2-نکته

برخی از نکته‌ها ممکن است به یادآوری و تکرار نیاز داشته باشند. نکته‌های پرتکرار در این بخش ذکر شده‌اند که با چندین بار مطالعه در ذهن ثبت می‌شوند.

3-نکته STP

شامل نکات کنکوری و تستی می‌شود که سرعت پاسخ‌دهی دانش‌آموزان به سؤالات را افزایش می‌دهد. در این بخش تکنیک‌هایی ذکر می‌شوند که به وسیله آنها می‌توانید سرعت عمل خود را در تست‌زنی افزایش دهید.

از بخش‌های قابل توجه درس‌نامه می‌توان به ویدئوهای آموزشی آن اشاره کرد. برای دسترسی به ویدئوها با اسکن کد QR می‌توانید آنها را مشاهده کنید که 23 جلسه هستند.

اهداف درس‌نامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج

تألیف کتاب درس‌نامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج با اهداف مختلفی صورت گرفته که مهم‌ترین آن ارائه مطالب تکمیلی کتاب درسی است. تمام نکات، فرمول‌ها، شیوه‌های حل سؤال و تکنیک‌هایی که در کتاب درسی آمده در درس‌نامه فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج نیز به کار رفته‌اند. دانش‌آموزان با یک بار مطالعه کتاب درسی می‌توانند پس از آن چندین بار این کتاب را مطالعه و مرور کنند و دیگر نیازی به استفاده از کتاب درسی یا منبع دیگری نیست. 

هدف دیگر تألیف این کتاب آمادگی حداکثری دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور است که بتوانند در انواع آزمون‌های آزمایشی و کنکور به درصد و نمرات بالایی دست پیدا کنند. آموزش کتاب به‌صورت مدرن است و از انواع کادرهای آموزشی برای افزایش بازدهی مباحث درسی استفاده شده است. طراحی کتاب به صورتی بوده که دانش‌آموزان در سه سطح علمی مختلف را مورد مخاطب قرار می‌دهد:

  • دسته اول

شامل دانش‌آموزان ضعیف در درس فیزیک می‌شود یا افرادی که هنوز شروع به مطالعه کتاب نکرده‌اند. کتاب دارای مباحث آموزشی جامع، تمرین‌ها و ویدئوهای آموزشی است که برای یادگیری درس فیزیک از پایه مناسب هستند. این دانش‌آموزان می‌تواند با مطالعه درس‌نامه کتاب به تسلط قابل قبولی از درس فیزیک دست پیدا کنند.

  • دسته دوم

شامل دانش‌آموزانی می‌شود که از سطح علمی متوسط در درس فیزیک برخوردار هستند. این افراد با مطالعه درس‌نامه می‌توانند دانش و آموخته‌های خود را در ذهن تثبیت کنند و از نکات پرتکرار کتاب استفاده کنند. دانش‌آموزان می‌توانند مطالب پیشرفته‌تر و نسبتا دشوار کتاب را مطالعه کنند که شامل نکات، تمرین‌ها و سؤالات آموزشی هستند.

  • دسته سوم

دانش‌آموزانی که دارای پایه قوی در درس فیزیک هستند در این دسته قرار می‌گیرند. این دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه درس‌نامه کتاب به مرور و دوره کردن مطالب آموزشی بپردازند و در صورت یافتن نکات جدید سطح خود را ارتقا دهند. نکات، سؤالات آموزشی و جمع‌بندی برای این دسته از دانش‌آموزان بسیار سودمند است. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML