درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۲۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۵۶٬۰۰۰

درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج جلد دوم

درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج

کتاب درسنامه هندسه جامع کنکور میکروگاج یک کتاب آموزشی است که به صورت جامع و کامل به مباحث هندسه مورد نیاز در آزمون کنکور ورودی دانشگاه می‌پردازد. این کتاب برای دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون کنکور دارند و در رشته های علوم تجربی و ریاضی تحصیل میکنند، مناسب است.

بررسی درسنامه و ویژگیهای کتاب

در کتاب درسنامه هندسه جامع کنکور، مباحث هندسه در قالب دروس و نظام آموزشی استاندارد تدریس می‌شوند. کتاب شامل فصلهای مختلفی است که به تفصیل مباحث هندسه را شرح می‌دهد و به تشریح و تجزیه و تحلیل آنها میپردازد. از جمله موارد چالشی  که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •    مرور مبانی هندسه
  •     ترسیم و خواص خطوط
  •    زوایای نا‌معین
  •     مثلثات
  •    خواص مثلثاتی
  •    دایره و همسوهای آن
  •    خواص چندضلعیها
  •     خواص متوازی الاضلاع و متوازی الاضلاع کم وسطی
  •    خواص موازی الاضلاع و خمیرگیر
  •     اصل عدم انحراف و اصل تراژنوس میان مثلثات اشاره کرد

همچنین، در درسنامه هندسه جامع کنکور مجموعه‌ای از مسائل و تمرینهای عملی و کاربردی نیز برای‌ دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. این تمرینها به‌ دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مهارتهای عملی و حل مسئله در زمینه هندسه را تقویت کنند و آمادگی خود را برای آزمون کنکور افزایش دهند.

کتاب درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج با در نظر گرفتن مباحث کنکور تشریح و تحلیل سوالات در آزمون کنکور سال‌های گذشته، طراحی شده است. این کتاب شامل تمام مفاهیم و استراتژیهای لازم است تا دانش‌آموزان بتوانند با موفقیت در آزمون کنکور حضور پیدا کنند و به دانشگاه مورد نظر خود وارد شوند.لازم به ذکر است که بانک تست هندسه جامع میکرو گاج در جلد اول قرار دارد.

ویژگیهای اختصاصی کتاب نسبت به کتابهای مشابه

کتاب درسنامه هندسه جامع کنکور برتری‌‌های زیر را نسبت به سایر کتاب‌های آموزشی دارد:

  •    جامع بودن: کتاب هندسه جامع کنکور میکرو گاج، مباحث کامل و جامعی را در بر می‌‌گیرد و برای دانش‌آموزان بسیار مفید و مناسب است. این کتاب تمامی مباحث مورد نیاز درس هندسه را پوشش می‌‌دهد و بزرگترین تنوع مباحث را در بر می‌‌گیرد.
  •    واضح و قابل فهم: کتاب هندسه جامع کنکور میکرو گاج به صورت ساده و روان تدوین شده است و توضیحات آن به‌طور کامل و قابل فهم برای دانش‌آموزان است. این کتاب به صورتی مناسب برای دانش‌آموزان با سطوح مختلف آماده شده است.
  •    تنوع تمرینات: کتاب شامل تعداد زیادی تمرین همراه با پاسخنامه و تشریح جواب‌ها است. تمرینات موجود در این کتاب در سطوح مختلفی در ‌نظر‌گرفته ‌شده و به‌ طور کامل مباحث را بیان نموده و مهارت‌های لازم را به دانش‌آموزان می‌آموزد.
  •    استفاده از روش‌های مدرن: کتاب هندسه جامع کنکور میکرو‌گاج از روش‌های مدرنی در تدریس و تدوین استفاده می‌کند. مثلاً برای حل مسائل هندسی از نرم افزارهای رایج همچون اتوکد استفاده می‌شود.
  •    بروزرسانیهای منظم: نسخه‌های جدید این کتاب به صورت منظم بروزرسانی می‌‌شوند تا با تغییرات جدید درسنامه کنکور و همچنین تغییرات در دستور کار وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شده باشد.

در کتاب پیش رو‌همه‌ی نکات مربوط به هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ ریاضی مطرح شده است.  چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌ صورت پایه به پایه و درس به درس بوده است. مولفان در این کتاب سعی بر این داشتهاند که از سطر به سطر کتاب درسی حتی نکات ریز و جزئی چون پاورقی‌ها و مثال‌ها، تست‌های تالیفی مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته‌ای جا نماند. این کتاب با ارائه تحلیل و بررسی بیش از 2300 تست تالیفی و سراسری شامل 1620 تست واجب، 320 تست مرور و تسلط، 360 تست IQ و 40 تست کنکور سراسری در تسلط هر چه بیشتر داوطلبان کمک موثری می‌‌کند. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست؛ دانش‌آموزان با یک پاسخنامه تشریحی که در آن مؤلفان برای سؤال‌‌های موردنیاز، گزینه‌های نادرست را نیز بررسی کرده‌اند، به پاسخ صحیح دست پیدا خواهند کرد. هدف از نگارش این کتاب، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک داوطلب کنکور رشته‌ی ریاضی را در این درس پاسخ ‌دهد. 

درسنامه عهندسه جامع میکرو گاج

 

این کتاب توسط مهندس علی منصف شکری با همکاری مهندس محمدرضا حسینی‌فرد با کارشناسی ارشد علمی مهندس کیوان دارابی و همکاری مهندس بهرام جلالی گردآوری شده است. کتاب میکرو هندسه جامع که توسط انتشارات گاج منتشر شده است، موارد زیر را دربرمی‌گیرد:

دربرگیرنده مفاهیم هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی

ارائه‌ بیش از 2300 پرسش چهارگزینه‌ای کاربردی (تالیفی و سراسری)

طرح تست از مفاهیم  لایه‌ایی و جزئی  که در کتاب درسی پنهان هستند

طرح تست‌های ترکیبی از مفاهیم، تمرینات کتاب درسی

ارائه‌ی درجهبندی سختی تست‌ها با استفاده از رنگ

ارائه‌ی پاسخنامه تشریحی

بررسی باقی گزینه‌ها برای تست‌های مورد نیاز

تطابق کامل و خط به خط با جلد درسنامه

ارائه‌ی درسنامه‌های کاربردی

مشخصات درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج

وزن


670 گرم

دسته بندی کلی


آموزش

انتشارات


انتشارات گاج

مقطع تحصیلی


متوسطه دوم

پایه و رشته تحصیلی


دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی

درس های مرتبط

هندسه دوازدهم, هندسه یازدهم, هندسه دهم

مولف (مولفان)


علی منصف شکری, محمد رضا حسینی فرد

قطع


رحلی

تعداد صفحه

300

سال چاپ

1402

درسنامه


کامل

تست


ندارد

جنس کاغذ


کاهی

 

سخن پایانی

این درسنامه می‌‌تواند به عنوان یک منبع جامع و کامل برای مطالعه و آمادگی در آزمون کنکور مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیر‌د و منبع مفیدی برای آن‌‌ها باشند.

با اتمام درسنامه، دانش‌آموزان می‌توانند به یک آگاهی کافی نسبت به موضوعات بیان شده در هر بخش دست یابند و به صورتی که یک چشمانداز جدید از دانش و فهم به دست خواهندآورد. این درسنامه به شما در درک بهتر و عمیق‌تر مفاهیمی که مورد بحث قرار گرفته شد کمک می‌کند. پس با خوانش کامل این کتاب می‌توانید عملا با برنامه‌ریزی به هدف‌های خود در زمینه رتبه برتر شدن کنکور برسید. برای این که بتوانید رتبه خوبی کسب کنید تنها مطالعه کافی نیست و باید نسبت ‌به تمامی مباحث کتاب و تمرینهای آن اشرافیت لازم‌ را داشته‌ باشید و دانش خود را ‌با تلاش و ‌تمرین بیشتر بهبود بخشید. با ‌اعتماد به نفس و انگیزه برای یادگیری در این درسنامه همواره می‌توانید به هدف‌های خود در ‌کنکور‌ سراسری برسید. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML