درس خواص مواد کارنامه کتاب

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۶۲٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۲۹٬۶۰۰

قطع
تعداد صفحات
312
نوع جلد

درس خواص مواد کارنامه کتاب

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درس خواص مواد کارنامه کتاب

این کتاب شامل :

  • مباحث این درس بسیار گسترده و شامل تمام موادی است که در رشته‌های مختلف هنری مانند معماری، نقاشی، چاپ، عکاسی، صنایع دستی، گرافیک و … به کار می‌روند.
  • منابع آن نیز بسیار گسترده هستند، به طوری که بسیاری از کتاب‌های هنرستان و منابع آزاد را شامل می‌شوند، در نتیجه مطالعه‌ی تمام آن‌ها بسیار کند و وقت‌گیر می‌باشد.
  • به علاوه حفظی بودن مطالب این درس نیز عامل دیگری در پایین آمدن سطح میانگین خواص مواد در بین بیشتر داوطلبان به شمار می‌آید.
  • بنابراین کسب نمره‌ی بالا در این درس موجب موفقیت چشمگیری برای هنرجویان می‌شود، اما روش کسب درصد قابل قبول در این درس چگونه خواهد بود؟ مساله‌ی مهم تسلط بر منابع جدید است که مورد استفاده‌ی طراحان کنکور قرار می‌گیرد و در تالیف این کتاب مبنای کار قرار گرفته‌اند.
  • در عین حال با توجه به زیاد بودن مطالبِ هر کتاب، فقط به ذکر مباحث مهمی که در کنکورها مطرح بوده، بسنده شده است و تلاش گردیده تا با زبانی ساده و به طور طبقه‌بندی شده بیان شوند.

پس از مطالعه‌ی این مطالب می‌توانید :

  • برای تسلط بیشتر به بررسی تست‌های کتاب مجموعه پرسش‌های خواص مواد  انتشارات کارنامه کتاب بپردازید.
  • فصل‌بندی این کتاب نیز مانند کتاب پرسش‌ها بوده و فقط چند فصل جابه‌جا شده است (به طور مثال تست‌های فصل نهم این کتاب یعنی ابزار و اسلوب‌های هنری در کتاب پرسش‌ها در فصل دوازدهم آمده است)، اما عنوان فصل‌ها یکی می‌باشد.
  • هم‌چنین تست‌های مربوط به مبحث «مفاهیم کلی» را می‌توانید در فصل یکم کتاب پرسش‌ها (مواد و مصالح) و بخش «خواص عمومی مواد» بیابید. تست‌های مربوط به چاپ روی پارچه‌های نساجی را که در فصل ششم این کتاب بیان شده، در فصل هشتم کتاب پرسش‌ها (رنگ) قرار گرفته است و هم‌چنین تست‌های فصل کاغذ را در فصل ششم کتاب پرسش‌ها (کاغذ و چاپ) و تست‌های فصل چرم را می‌توانید در فصل هفتم کتاب پرسش‌ها (صنایع دستی) بیابید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML