دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت نویسنده هاکان منگوچ

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۱۹٬۹۰۰

دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت نویسنده هاکان منگوچ

خرید اینترنتی کتاب دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت نویسنده هاکان منگوچ ترجمه فائزه پورعلی انتشارات نسل نواندیش

گنجی که به دنبالش هستی،درست همان جاست که اکنون ایستاده‌ای .شاعری می‌گفت: «دل، ای دل! این سفر به کجاست؟»تابه‌حال فکر کرده‌ای این قدم‌هایی که در سفر زندگی برمی‌داری تو را به کجا می‌برد؟از کدام گذرگاه، به‌سوی کدام هدف گام برمی‌داری؟این‌همه تلاش، این‌همه زحمت و نیرویی که در این زمان صرف می‌کنی، درواقع برای چیست؟خیلی ارزشمند است اگر روی این سؤالات مکث کنی و هر قدر که طول بکشد درموردشان فکر کنی...

هیچ دیداری اتفاقی نیست

همان‌طور که اکنون خواندن این سطرها توسط تو اتفاقی نیست. رفتن من به آفریقا برای انجام پژوهش و دیدارم با صوفی‌ای که آموزش‌هایش را در این کتاب گنجانده‌ام هم اتفاقی نبوده است.

صوفی‌ها می‌گویند:((درد، همیشه راه را نشان ‌می‌دهد)). مسئله مهم این است که از راه رفتن دست نکشی. کسی که در مسیر است((امید)) دارد، چون تقدیر هر لحظه از نو نوشته می‌شود.

نمی‌توانی بدانی در چه زمانی با چه کسی روبه‌رو خواهی شد یا چه زمانی چه کاری را انجام خواهی داد. گاهی چیزهایی که دنبالشان می‌گردی را پیدا نمی‌کنی، اما همیشه چیزهایی که به خودی‌خود پیدا می‌شوند، همان چیزهایی هستند که دنبالشان بوده‌ای. همان‌طور که مولانا گفته است:((تو قدم در راه بگذار، راه خود را به تو نشان خواهد داد)).

این کتاب که با الهام از اساتیدی که در مسیر زندگی‌ام با من مشارکت کرده‌اند و روش‌های عملی صوفی‌ها که خودم هم در زندگی‌ام از آن‌ها استفاده کرده‌ام نوشته‌ شده‌ است را به تو ارائه ‌می‌کنم تا از سختی‌های زندگی‌ات رها شوی، مشکلات را حل کنی و به زندگی دید مثبتی داشته باشی. آموزه‌هایی که در این کتاب گنجانده شده، تا به حال به هزاران نفر کمک کرده است، مطمئنم که به تو هم کمک خواهد کرد.

همسفر من، این را هرگز فراموش نکن، هر سنی که داشته باشی، هرچه بر سرت آمده باشد، دلت که پاک باشد، داستانت پایان خوشی خواهد داشت.

((خوبی مرا پیدا می‌کند))


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML