روانشناسی کنکور میکرو طبقه بندی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
232
نوع جلد
وزن
420

روانشناسی کنکور میکرو گاج

دانش‌آموزان رشته انسانی می‌توانند با خواندن کتاب روانشناسی کنکور میکرو گاج آمادگی بیشتری برای حضور در آزمون سراسری پیدا کنند. این کتاب به وسیله فرناز نصیری و الهه همایون‌زاده به رشته تحریر در آمده است. کتاب فوق در مجموع دارای ۲۱۶ صفحه است. بخش‌های تشکیل‌دهنده این کتاب بخش آموزش یا درسنامه، پرسش‌های تستی و پاسخ‌های کامل و تشریحی هستند که برای تست‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

درسنامه

یکی از قسمت‌های مهم کتاب روانشناسی کنکور میکروطبقه‌بندی گاج بخش درسنامه است. برخی از دانش‌آموزان هستند که فهمیدن متن کتاب درسی و مفاهیم مختلف روانشناسی برای آن‌ها سخت است. این دانش‌آموزان می‌توانند با خواندن درسنامه‌هایی که در کتاب مورد نظر فراهم شده‌اند مفاهیم و مباحث روانشناسی را یاد بگیرند. درسنامه‌های محصول نامبرده خصوصیات زیادی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

درسنامه روانشناسی میکرو گاج

براساس آخرین تغییرات روانشناسی

مهم‌ترین ویژگی درسنامه‌های کتاب روانشناسی کنکور میکرو فیلم گاج که در نگاه اول قابل مشاهده است این است که بسیار جامع و مفصل می‌باشند. این نکته را درنظر داشته باشید که نویسندگان در جمع‌آوری مطالب درسنامه‌ها به آخرین تغییرات کتاب روانشناسی کاملاً دقت می‌نمایند و این تغییرات را در کتاب فوق اعمال می‌‌کنند. دانش‌آموزانی که فهمیدن مطالب درسی برایشان مشکل است می‌توانند این درسنامه‌ها را مطالعه کنند تا مباحث مختلف روانشناسی را یاد بگیرند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم درسنامه‌ها این است که برای فهم بیشتر و عمیق‌تر مطالب، از نمودار‌ها و شکل‌های آموزشی در این بخش استفاده شده است‌. بنابراین با تحلیل و بررسی این نمودارها دانش‌‌آموزان می‌توانند بر مباحث مختلف روانشناسی تسلط بیشتری پیدا کنند.

بیان مباحث به صورت پایه‌ به پایه

محتوای آموزشی در کتاب فوق بر اساس پایه‌های مختلف تحصیلی است. به عبارت دیگر در درسنامه‌ها مطالب مرتبط با روانشناسی که در کتاب‌های روانشناسی دهم، یازدهم و دوازدهم بیان شده‌اند به طور کامل و جامع توضیح داده شده‌اند. به این نکته توجه کنید که اگر مطالب به شکل پایه به پایه آموزش داده شوند و به همین شکل نیز دسته‌بندی گردند بهتر در ذهن تثبیت می‌شوند.

 فیلم آموزشی 

یکی دیگر از مزیت‌های کتاب روانشناسی کنکور میکرو انتشارات گاج کیو آر کدهایی می‌باشد که در این کتاب وجود دارند. هدف از فراهم کردن این کدها این است که داوطلبان آزمون سراسری علوم انسانی بتوانند از فیلم آموزشی مربوط به این کتاب استفاده کنند. مدت زمان این فیلم ۱۱ ساعت است و دانش‌آموزان با دیدن این فیلم مفاهیم روانشناسی را بهتر و عمیق‌تر یاد می‌گیرند. دانش‌آموزانی که مطالب روانشناسی که در درسنامه ارائه شده است به خوبی یاد نگرفتند بهتر است تماشای این فیلم آموزشی را از دست ندهند.

عنوان

روانشناسی کنکور میکرو طبقه بندی گاج

رشته تحصیلی

علوم انسانی

نویسندگان

فرناز نصیری، الهه همایون زاده

تعداد صفحات

۲۱۶

تست کنکور

دارد

نحوه ارائه درسنامه

کامل و جامع

چیدمان تست‌ها

آسان به دشوار

نحوه پاسخ دهی به تست‌ها

پاسخ تشریحی

 

سوالات تستی

 بخش دیگری که در کتاب روانشناسی کنکور میکرو گاج وجود دارد پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب می‌باشد. سوالاتی که در این کتاب جمع‌آوری شده‌اند دارای تیپ‌های مختلفی هستند. تعداد این سوالات در حدود ۷۰۰ سوال است. بی تردید تحلیل و بررسی این پرسش‌ها تسلط دانش‌آموز را نسبت همه محتوای کتاب درسی ارتقا می‌دهد. سوالات تستی خصوصیاتی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پرسش‌های تالیفی و نمونه سوالات کنکور

مجموعه سوالات تستی که در کتاب روانشناسی کنکور میکروطبقه‌بندی گاج وجود دارند یا نمونه سوالات کنکور هستند و یا سوال تالیفی می‌باشند. به همه دانش‌آموزان توصیه می‌شود که همه سوالات تستی را تحلیل کنند؛ زیرا یاد گرفتن هر کدام از این تست‌ها سودمند می‌باشد. زمانی که دانش‌آموزان به نمونه سوالات کنکور پاسخ می‌دهند با چگونگی طراحی این سوالات آشنا می‌شوند. همچنین پاسخ دادن به پرسش‌های تالیفی، دانش‌آموزان را با دیدگاه طراحان تست‌های کنکور خیلی بیشتر آشنا می‌کند. و نیز با جواب دادن به انواع تست‌هایی که در کتاب نامبرده وجود دارند می‌توانند تمام نکات درسی را مرور کنند زیرا این سوالات همه مطالب درسی را شامل می‌شوند.

توجه به اهمیت مطالب

یکی دیگر از ویژگی‌های سوالات تستی که در کتاب روانشناسی کنکور میکروطبقه‌بندی گاج وجود دارد این است که در گردآوری ۷۰۰ سوال تستی که در کتاب نامبرده وجود دارند به اهمیت مطالب دقت شده است؛ یعنی درسی که از اهمیت بیشتری برخوردار است تعداد بیشتری از سوالات برای آن‌ تعیین شده است و مباحث درسی که اهمیت چندانی ندارند سوال کمتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. دانش‌آموزان می‌توانند از این ویژگی استفاده نمایند تا برای مطالعه خود برنامه‌ریزی کنند و مطالبی که اهمیت بیشتری دارند در اولویت قرار دهند و زمان بیشتری به آن‌ها اختصاص دهند.

چیدمان تست‌ها از ساده به دشوار

تست‌های موجود در کتاب روانشناسی میکرو گاج سطح یکسانی ندارد و بار علمی متفاوتی دارند. این سوالات به ترتیب از آسان به سخت قرار گرفته‌اند. زمانی که سوالات سطح‌های متفاوت داشته باشند دانش‌آموزان با مطالعه آن‌ها می‌توانند سطح علمی خود را ارتقا دهند و همین موضوع موجبات رشد و پیشرفت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

پاسخنامه

از دیگر قسمت‌های تشکیل‌دهنده کتاب نامبرده بخش پاسخنامه است که پاسخ‌های تشریحی تست‌ها در این بخش گنجانده شده‌اند. به تمام تست‌های موجود در کتاب به صورت کامل پاسخ داده شده است. پاسخ‌های تشریحی سبب می‌شود که داوطلبان به طور کامل با روش حل کردن تست‌ها آشنا شوند و در ضمن دانش‌آموزان می‌توانند جواب‌های خود را با پاسخ‌های ارائه شده در کتاب مورد نظر بررسی کنند تا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و در جهت برطرف کردن نقاط ضعف خود تلاش کنند. دیگر ویژگی بخش پاسخنامه این است که در مورد برخی از سوالات هر چهار گزینه که برای پاسخ در نظر گرفته شده‌‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند و به این وسیله دانش‌آموزان متوجه می‌شوند چرا بعضی از گزینه‌ها نادرست و برخی دیگر درست هستند.

سخن پایانی

مطالب موجود در این کتاب به گونه‌ای گردآوری شده‌اند که همه دانش‌آموزان با هر سطح علمی می‌توانند از محتوای مفید و ارزشمند آن استفاده کنند. همچنین وجود تست‌های مختلف که بار علمی متفاوتی دارند به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا دانش‌ خود را افزایش دهند و بتوانند نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند. به علاوه کتاب فوق درسنامه مفصل و کاملی دارد که تمام نکات و مباحث روانشناسی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد و به این وسیله اشکالات دانش‌آموزان برطرف می‌شود. یکی دیگر از خصوصیات کتاب فوق این است که برای اصطلاحاتی که در کتاب درسی وجود دارند معادل انگلیسی آن‌ها ارائه شده است.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML