روان شناسی دین محمددهقانی رشد

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
976
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
مترجم/مترجمین
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1397
نوبت چاپ
2
دسته بندی موضوعی
مناسب برای

روان شناسی دین محمددهقانی رشد

کتاب روان شناسی دین محمددهقانی رشد

 

  • پيشگامان اين رشته، اسپيلكا و ديگران، يافته‌هاي پژوهشي جديد و مهم را در كتاب جامع خود گنجانده‌اند. آنها با پرداختن به موضوعات نوپديدي چون معنويت، بخشايش، شكاكيات مذهبي، و زيست‌شناسي ديني به اين كتاب عمق بيشتري بخشيده‌اند. اين كتاب به عنوان اثري كه در روانشناسي ديني جهت‌گيري علمي قاطعي دارد ماندگار خواهد شد.
  • اينك چاپ سوم اين كتاب دوران‌ساز، با اضافات و تجديدنظر كامل، از تصويري جامع و روزآمد از حوضه‌اي متنوع و با غناي روزافزون به دست مي‌دهد. كار مولفان تلفيق پژوهش‌هاي كلاسيك و معاصري است كه مربوط مي‌شود به انديشه، اعتقاد، و رفتار مذهبي در طول دوران زندگي، شكل‌ها و معناي تجربه ديني، روانشناسي اجتماعي سازمان‌هاي مذهبي، و ارتباطات ديني با زيست‌شناسي، اخلاق، سازواري و بهداشت رواني.
  • در اين چاپ هم مانند چاپ‌هاي پيشين بر كار علمي تاكيد مي‌شود كه روانشناسي دين را به سوي روانشناسي آكادميك سوق مي‌دهد، نه به جانب مباحث تفسيري و مفهومي گسترده. هر فصل، كه براي حداكثر استفاده در درس‌هاي پيشرفته كارشناسي و مقاطع بالاتر تدوين شده است، مسائل، جزئيات و مثال‌هاي تفكربرانگيزي را مطرح مي‌كند كه موجب درك بهتر مفاهيم اصلي مي‌شود

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML