روش های تحقیق در مدیریت و حسابداری نویسنده علیرضا معطوفی و علی اشرف احمدیان

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۹۰٬۰۰۰

روش های تحقیق در مدیریت و حسابداری نویسنده علیرضا معطوفی و علی اشرف احمدیان

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب روش های تحقیق در مدیریت و حسابداری نویسنده علیرضا معطوفی  و علی اشرف احمدیان نشر ادیبان روز

درباره کتاب:

شرایط حاکم بر فضای کسب و کار دنیای امروز از جمله عدم اطمینان، پویایی، تکه تکه شدن بازارها، تغییر سلایق و نگرش مشتریان و سطح وفاداری پایین تر و کوتاه مدت تر آن ها، رقابت گسترده و پیشرفت های فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و ده ها مسئله و چالش دیگر باعث شده بنگاه های کسب و کار در جست و جوی راه هایی برای غلبه بر مسائل پیش رو و در نتیجه دستیابی به سهم بیشتری از بازارها باشند.

در محیط کسب و کار با چنین مختصاتی، یک راه حل جهت زنده ماندن و ادامه حیات، استفاده از تحقیق علمی و مناسب در حوزه های مختلف است.

تحقیق علمی دارای مراحل، مکانیسم ها و قدم های اجرایی مشخص بوده و اجرای آن نیازمند آموزش این پدیده علمی به صورت سیستماتیک، آکادمیک و سپس اجرا و ارزیابی فرآیندوار آن می باشد.

کتاب روش های تحقیق در مدیریت و حسابداری با توجه به سرفصل های ارائه شده درسی با همین عنوان برای رشته های مدیریت و حسابداری و سایر رشته های مرتبط تدوین شده است.

همچنین با توجه به نیاز دانشجویان به ویژه در نگرش پایان نامه و رساله سعی شده است فصول با توجه به بخش های مورد نیاز چه از حیث موضوعی و چه از نظر ترتیب نگارشی ضمن برخورداری از بیانی ساده، طوری تدوین گردد که برای علاقه مندان به ویژه مدیران بنگاه ها و دانشجویان مفید باشد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML