ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۹۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۱۲٬۰۰۰

ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی توسط انتشارات گاج به بازار عرضه شده است همانطور که از نام کتاب مشخص است این کتاب برای دانش‌آموزان رشته علوم انسانی تهیه شده است. مطالعه این کتاب برای همه دانش‌آموزان پایه دهم یازدهم و دوازدهم انسانی مفید است. این کتاب نه تنها برای موفقیت در امتحانات پایان ترم مناسب است بلکه برای کسب آمادگی در آزمون سراسری نیز مطالعه آن سودمند است. درس ریاضی یکی از درس‌هایی است که طراحان سوال کنکور از آن تست طراحی می‌کنند و از اهمیت زیادی برخوردار است.

کتاب ریاضی کامل انسانی میکرو طلایی گاج توسط مهندس امیر زراندوز نوشته شده است. مهندس زراندوز سابقه درخشان و تجربه زیادی در زمینه ریاضی دارد و کتاب مفیدی را تالیف کرده است. مهندس زراندوز برای نوشتن کتاب از قلمی ساده و روان استفاده نموده است که همین موضوع سبب شده است که بتواند ارتباطی موثر با مخاطب نوجوان خود برقرار کند.

 نه تنها برای نگارش و تالیف این کتاب تلاش فراوانی شده است بلکه در طراحی این کتاب نیز دقت عمل به کار رفته است. علاقه و سلیقه مخاطب برای طراحان کتاب بسیار مهم بوده است و طرحی که برای جلد کتاب انتخاب کرده‌اند بسیار جالب و جذاب می‌باشد. در بخش فهرست کتاب ساختار کلی آن نشان داده می‌شود. ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج یازده فصل دارد که در فهرست این یازده فصل برای مخاطب معرفی شده‌ است. فصلی که در آن مطالب یادآوری بیان شده‌اند به نام فصل صفر در فهرست ذکر شده است.

شماره صفحه مربوط به درسنامه هر مبحث در فهرست بیان شده است به علاوه اطلاعاتی در مورد شماره صفحه سوالات تستی و پاسخنامه نیز در اختیار مخاطب کتاب قرار گرفته است. در کتاب ریاضیات جامع رشته انسانی میکروطلایی گاج ۱۲ آزمون جامع وجود دارد علاوه بر این آزمون‌ها در این کتاب سوالات کنکور ۱۴۰۰ نیز درج شده است. در تالیف این کتاب رنگ‌های مختلفی به کار برده شده است و برای این که دانش‌آموزان مطالب را به خوبی یاد بگیرند از تصاویر، اشکال و علائم نیز در این محصول استفاده شده است.

به طور کلی این کتاب از بانک تست و درسنامه تشکیل شده است. این محصول جامع همه مباحث مربوط به ریاضی و آمار پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را در بر می‌گیرد. کتاب ریاضی انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی تالیف شده است و هر گونه تغییری که در تمرین‌ها و سوالات کتاب درسی به وجود آید در محصول آموزشی نامبرده نیز اعمال می‌شود.

عنوان  

ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

دسته بندی

آموزش و تست

مقطع  

متوسطه دوم

درس‌های مربوط

ریاضی و آمار دهم، ریاضی و آمار یازدهم، ریاضی و آمار دوازدهم

نویسنده

امیر زراندوز

سوال تالیفی

دارد

نمونه سوال کنکور

دارد

نحوه ارائه درسنامه

کامل و جامع

نحوه پاسخ دهی به سوالات

پاسخ تشریحی

رشته تحصیلی

علوم انسانی

 

درسنامه

در کتاب فوق ابتدا بخش درسنامه قرار گرفته است و برای استفاده هرچه بیشتر از آن باید ابتدا مطالب درسنامه مطالعه شود و پس از آن به سوالات تستی پاسخ داده شود. سوالاتی که در این کتاب ارائه شده‌اند به صورت پایه به پایه قرار گرفته‌اند به عبارت دیگر ابتدا سوالات مربوط به ریاضی پایه دهم ارائه شده‌اند و پس از آن سوالات ریاضی یازدهم و سپس پرسش‌های پایه دوازدهم قرار دارند. درسنامه‌ای که در کتاب فوق برای دانش‌آموزان فراهم شده است بخشی کاربردی است و به صورت کامل و جامع به توضیح مباحث مختلف کتاب درسی می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های مهم درسنامه این است که مثال‌های متنوع آموزشی و نکات کلیدی در آن گنجانده شده‌اند و این موارد به یادگیری مطالب درسی بسیار کمک می‌کنند.

سوالات تستی

 در کتاب فوق سوالات تالیفی و نمونه سوال کنکور وجود دارد. همان طور که اشاره شد چیدمان قرار گرفتن سوال‌های تالیفی و کنکور بر اساس درس به درس می‌باشد. تمام سوالات کنکور سال ۸۰ تا ۹۹ در این کتاب ارائه شده‌اند. در بین پرسش‌های چهارگزینه‌ای، تست‌هایی قرار دارند که دارای علامت ستاره توخالی هستند این تست‌ها از نظر نویسنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند اگر دانش‌آموزان به اندازه کافی وقت ندارند که همه پرسش‌ها را مطالعه کنند بهتر است ابتدا سوال‌هایی که دارای علامت ستاره تو خالی هستند را بررسی کنند.

ریاضی جامع انسانی میکرو طلایی

نوع دیگری از تست‌هایی که در کتاب نامبرده وجود دارند سوالاتی هستند که با علامت ستاره تو پرمشخص شده‌اند. این پرسش‌ها، ازجمله تست‌های دشوار هستند. داوطلبان کنکور سراسری باید این نکته را در نظر بگیرند که در آزمون سراسری حداکثر ۴ سوال سخت وجود دارد. نویسنده ‌این کتاب مدعی است که اگر دانش‌آموز صرفا چهار عمل جمع، تفریق، تقسیم و ضرب را بداند و در درس ریاضی بسیار ضعیف باشد و این کتاب را مطالعه کند و سوالات چهارگزینه‌ای آن را حل کند می‌تواند سوالات ریاضی کنکور را با درصد بالایی پاسخ دهد. در کتاب مورد نظر در مجموع ۱۶۸۲ تست کنکور و تالیفی وجود دارد.

پاسخنامه

در کتاب فوق سوالات به صورت کامل پاسخ داده شده‌اند و این پاسخ‌های تشریحی سبب می‌شوند که داوطلبان متوجه شوند در چه مبحثی ضعیف هستند و چه مطالبی از کتاب درسی را به خوبی یاد گرفته‌اند؛ بنابراین زمانی که دانش‌آموز نقاط ضعف خود را شناخت بهتر می‌تواند آن‌ها را برطرف کند.

همچنین در بخش پاسخنامه برای برخی از تست‌ها چند راه‌حل ارائه شده است. نویسنده سعی کرده است که همه پاسخ‌های احتمالی یک تمرین را ارائه دهد تا دانش‌آموز بتواند بر حسب توانایی خود راه‌حل مناسب را برگزیند همچنین ارائه چند پاسخ برای یک سوال سبب می‌شود که دانش‌آموز با راه‌حل‌های مختلف آشنا شود و برای پاسخ دادن به تست‌های مشابه از آن‌ها استفاده کند. در بخش پاسخنامه کادرهایی وجود دارند که نکات مهم آموزشی در این کادرها قرار گرفته‌اند.

سخن پایانی

به طور کلی درکتاب ریاضیات انسانی کامل کنکور میکرو طلایی گاج تمام مطالب کتاب‌های درسی ریاضی و آمار دوره متوسطه بیان شده‌اند بنابراین برای داوطلبانی که به دنبال منبعی هستند که تمام مباحث ریاضی و آمار را پوشش دهد این کتاب منبعی مناسب است. همچنین در بخش درسنامه تمام نکات کلیدی و مهم که برای موفقیت در کنکور سراسری و امتحانات پایان نوبت دانستن آن‌ها لازم است ارائه شده است. مثال‌های متعدد آموزشی موجود در درسنامه که به صورت تشریحی پاسخ داده شده‌اند در یادگیری بیشتر مطالب موثر است‌. در کتاب نامبرده به تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی نیز توجه شده است و به آن‌ها نیز به صورت کامل پاسخ داده شده است.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML