ریاضیات پایه و جمع بندی رشته ریاضی نشر الگو

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۰۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۸۴٬۰۰۰

ریاضیات پایه و جمع بندی رشته ریاضی نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع کنکور ریاضیات پایه و جمع بندی رشته ریاضی نشر الگو از کاظم اجلالی ارشک حمیدی

مشخصات کتاب ریاضیات پایه + جمع‌بندی رشته ریاضی نشر الگو

وزن

507 گرم

انتشارات

نشر الگو

دسته بندی

اموزش، تست، ازمون

مقطع تحصیلی

ریاضی سال دهم و یازدهم و دوازدهم

پایه و رشته تحصیلی

سال دوازدهم رشته ریاضی 

تالیف

ارشک حمیدی، کاظم اجلالی 

تعداد صفحه

204

درسنامه

دارد

تست

دارد

سال چاپ

1400

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

                          ندارد

تست ها سطح بندی

ندارد

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلد 

شابک

                     9786226390217

 

کتاب ریاضیات پایه+ جمع‌بندی رشته ریاضی  انتشارات الگو

اهمیت یادگیری اصولی و عمیق درس ریاضی برای همه داوطلبان کنکور سراسری امری بدیهی و روشن است. حتی در صورت حذف شدن کنکور سراسری اهمیت یادگیری اصولی دروس کم نمی‌شود.

برای موفقیت در آزمون سراسری مرور درس‌های گذشته و جمع‌بندی مطالب اهمیت ویژه‌ای دارد. کتاب ریاضیات پایه+ جمع‌بندی رشته ریاضی که توسط ارشک حمیدی و کاظم اجلالی ننوشته و در نشر الگو منتشر شده است مطالب و نکات مهم سال‌ دهم و یازدهم درس ریاضی و حسابان را به داوطلبان ارائه می‌دهد‌.

این کتاب 204 صفحه‌ای شامل 15 فصل بوده که شامل درسنامه کامل در ابتدای هر فصل و آزمون‌های ده سوالی جامع و پاسخنامه تشریحی در انتهای فصل است. 

درسنامه کتاب

جمع‌بندی ‌درس ریاضی برای هر داوطلب در کنکور سراسری متفاوت است. بعضی از داوطلبان که مهارت و تسلط بالایی در درس ریاضی دارند نیازی به منابع کمکی بیشتر ندارند و تنها با مرور مطالب می‌توانند درصد بالایی در کنکور سراسری بزنند، گروه دوم داوطلبانی هستند که در سطح متوسط قرار دارند و تسلط کافی در همه مباحث ریاضی ندارند و منابع مناسب و استاندارد کمک زیادی به آن‌ها می‌کند، دسته آخر داوطلبان کنکور سراسری هستند که سطح ریاضی پایینی دارند و از آنجایی که زمان کافی برای مطالعه همه مباحث را ندارند باید از مطالعه مطالب کم‌اهمیت کم کرده و با کمک منابع مناسب و تست‌‌زنی جمع‌بندی خود را برای کنکور انجام دهند.

پیشنهاد می‌شود داوطلبانی که در سطح ضعیفی هستند زمان بیشتری را برای درسنامه کتاب بگذارند. داوطلبان در هر سطحی که هستند باید از اهمیت نت‌برداری هنگام مطالعه آگاه باشند، مورد بعدی این است که با تجزیه کامل گزینه‌های هر تست هر گونه ابهامی را درباره آن مبحث برطرف کنند.

بانک تست کتاب

کتاب ریاضیات پایه دارای تست‌های استانداردی بوده و بیشتر تست‌‌های کتاب تالیفی است و از تعداد کمتری از سوالات کنکوری سال‌های گذشته نیز استفاده شده است.

پیشنهاد می‌شود داوطلبانی که سطح قابل‌قبولی در ریاضی دارند روی این بخش از کتاب زمان بیشتری صرف کنند البته با مطالعه درسنامه و پاسخ‌های تشریحی به راحتی می‌توان تست‌های کتاب را حل کرد.

ویژگی‌های محتوای کتاب

در ادامه معرفی کتاب ریاضیات پایه نشر الگو به مزایای این کتاب می‌پردازیم‌؛

  • ارائه آزمون‌های استاندارد

  • درسنامه جامع و غنی

  • استفاده از مثال‌های مناسب برای توضیح مطالب

  • فصل‌بندی بر اساس کتاب درسی

ویژگی‌های ظاهری کتاب

طراحی و رنگ جلد کتاب ریاضیات پایه و جمع‌بندی نشر الگو با موضوع کتاب تطابق دارد و جنس کاغذ آن از کیفیت خوبی برخوردار است، همچنین فونت کتاب متوسط بوده و مطالعه چند ساعته آن داوطلب را خسته نمی‌کند.

خرید کتاب ریاضیات پایه جمع‌بندی نشر الگو

کتاب‌های جمع‌بندی کنکور با تست‌های تکمیلی خود برای زمان قبل کنکور منابع مناسبی هستند. شما می‌توانید این کتاب و سایر کتاب‌های کمک‌درسی کنکور را با قیمت مناسب و 20 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنید.

کتاب‌های مشابه ریاضیات پایه و جمع‌بندی

داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند از کتاب‌های مشابه در وبسایت تلکتاب مانند تست حسابان و ریاضی جامع خیلی سبز و حسابان و ریاضیات پایه جامع کنکور منتشران استفاده کنند.

جمع‌بندی

حتما می‌دانید که درس ریاضی، مهم‌ترین درس‌ در کنکور ریاضی است که مطالعه عمیق و استفاده از منابع استاندارد آن شانس شما را برای موفقیت در کنکور بیشتر می‌کند.

با توجه به منابع بسیار زیادی که در بازار برای این درس وجود دارد یافتن یک کتاب مناسب برای جمع‌بندی که تست‌های آن سطح استانداردی داشته باشند و درسنامه‌های آن مباحث را به زبان ساده و روان بیان کند کمی مشکل است. کتاب ریاضیات پایه و جمع‌بندی رشته ریاضی یک منبع مطمئن و کامل برای هر داوطلب کنکور ریاضی است.

درصورتی که حتی داوطلب به همه مباحث ریاضی مسلط نباشد و در سطح متوسطی باشد با مطالعه مناسب و گذاشتن زمان کافی برای کتاب ریاضیات پایه+ جمع‌بندی رشته ریاضی می‌تواند درصد قبولی خود را در کنکور سراسری بیشتر کند. متاسفانه با انتخاب یک کتاب جمع‌بندی نامناسب بازدهی داوطلب در کنکور به شدت کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید با خرید کتاب از وبسایت تلکتاب، به یک منبع مناسب جامع درس ریاضی دسترسی داشته باشید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML