ریاضیات گسسته دوازدهم سه بعدی الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۰۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۶۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
280
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1401
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950982

ریاضیات گسسته دوازدهم سه بعدی الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم سه بعدی الگو از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF کتاب در ادامه مطلب :

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی الگو

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی الگو ویژه دانش‌آموزان رشته ریاضی منتشر شده است. مولف کتاب علیرضا علی‌پور است که در واقع، یکی از کامل‌ترین منابع درس ریاضی گسسته را تألیف کرده است. ساختار این کتاب از سه بخش درسنامه مفصل، تمرین‌های تشریحی و تست‌های چهارگزینه‌ای تشکیل شده است.

 کتاب‌های سری سه‌بعدی الگو بر تکرار مباحث و حل تمرین‌های تشریحی تاکید دارد تا با این روش دانش‌آموزان به تسلط کامل و عمقی مطالب برسند و در ادامه با پاسخ دادن به سوالات چهارگزینه‌ای یادگیری خود را محک بزنند.  کتاب‌های سری سه‌بعدی برای آمادگی در کنکور نیز کاربرد دارد اما پیشنهاد می‌شود در کنار آن از یک منبع تستی کامل‌تر نیز کمک بگیرید.

دانش‌آموزان می‌توانند در فهرست کتاب نام فصل‌ها و شماره آن، شماره صفحه تمرین‌های کتاب و پاسخنامه را مشاهده کنند. درسنامه در آغاز هر فصل است و در ادامه مطالب تمرین‌های تشریحی و سوالات چهارگزینه‌ای آمده و در نهایت پاسخنامه تمرینات و تست‌ها در انتهای هر فصل آمده است. اگر قصد خرید یک منبع کمک‌درسی کامل و غنی را برای درس ریاضی دارید ادامه مطلب را دنبال کنید.

فهرست و تعداد تست کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی الگو

 فصل

عنوان فصل 

تعداد تست

فصل 1

آشنایی با نظریه اعداد

120 عدد

فصل 2

گراف و مدل‌سازی 

57

فصل 3

ترکیبات

71

کنکور سال گذشته

 

77

 

 

 

ویژگی‌های ظاهری کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی نشر الگو

اولین موردی که درباره ظاهر کتاب بررسی خواهیم کرد مربوط به جلد کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی الگو است، طرح جذاب روی جلد مربوط به مبحث مبنای بخش‌پذیری اعداد است، کتاب اشکال و نمودارهای کمی دارد اما کیفیت این تصاویر خوبی است. ترکیب رنگی استفاده شده در کتاب به رنگ آبی و مشکی است و از در قسمت‌های مختلف از فونت‌های متفاوت استفاده شده است.

استراتژی‌های مهم کتاب ریاضیات گسسته 12 سه‌ بعدی نشر الگو

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی ویژگی‌های زیر را شامل می‌شود:

  •    ویژه دانش‌آموزان رشته ریاضی پایه دوازدهم
  •    مطابق با تغییرات کتاب درسی ریاضی گسسته دوازدهم
  •    هماهنگ با سطح سوالات کنکوری
  •    آموزش گام به گام مباحث کتاب درسی
  •    درسنامه مفصل و کامل
  •    ارائه سوالات طبقه‌بندی شده در سه سطح
  •    ارائه تمرین تشریحی در پایان درسنامه
  •    ارائه تست‌های چهارگزینه‌ای استاندارد به تعداد کافی
  •    پاسخنامه تشریحی 

بهترین روش آموزش در درسنامه کتاب 

توضیحات درسنامه به زبان ساده و شیوا ارائه شده است، حجم درسنامه به خاطر توضیحات زیادی که درباره هر مبحث دارد زیاد است. همه مباحث موجود در درسنامه در راستای مطالب کتاب درسی و سوالات کنکوری نوشته شده است.

مولف سعی کرده است که در ارائه مطالب درسنامه از راستای کتاب درسی خارج نشود و همه مطالب با دقت تمام انتخاب شدند، تست‌های کتاب نیز در راستای آموزش درسنامه هستند و با مطالعه درست می‌توان تست‌های کتاب را پاسخ داد، در واقع باید گفت مطالب درسنامه و بانک تست مکمل یکدیگرند هستند.

کامل‌ترین بانک تست

سطح‌‌بندی این بخش از کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی الگو مناسب بوده و از سطح ساده به دشوار است، اما تست‌های کتاب میکرو طبقه‌بندی نیست و شامل انواع تست نمی‌شود.برای تهیه کتاب بانک تست میتوانید از کتاب ریاضی گسسته دوازدهم تست الگو استفاده کنید.

در این کتاب از سوالات کنکوری استفاده نشده اما در انتهای کتاب تست‌های کنکور سال‌های گذشته استفاده شده است. از آنجایی که بانک تست کتاب در راستای مطالب کتاب درسی ریاضی است بنابراین از تست‌های خلاقانه و چالش‌برانگیز استفاده نشده است. تعداد تست ارائه شده در کتاب برای دانش‌آموزان سطح قوی کافی نیست و برای سطح ضعیف که به تعداد تست زیادی نیاز ندارد مفید خواهد بود.

ریاضی گسسته دوازدهم تست الگو

پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه تشریحی کتاب مانند درسنامه آن جامع و غنی است و این جامع بودن باعث شده که پاسخ‌ها کاملا واضح و گویا باشند. در بعضی از سوالات کنکوری پاسخ همه گزینه‌های یک سوال بررسی شده، اما نکات مهم در پاسخنامه درج نشده است. روش پاسخ‌گویی سوالات بر اساس آموزش درسنامه است، در واقع می‌توان گفت مطالب درسنامه و پاسخنامه کاملا باهم تطابق دارند.

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟ 

همان‌طور که اشاره شد توضیحات درسنامه بسیار دقیق و کامل بیان شده و با ارائه تمرین‌های ساده به تثبیت یادگیری در دانش‌آموزان سطح متوسط و ضعیف مناسب است و مطالعه درست کتاب سطح این دانش‌آموزان را ارتقاء می‌بخشد و انتخاب خوبی برای این سطح دانش‌آموزان خواهد بود.

دانش‌آموزان سطح قوی ریاضی با مطالعه درسنامه که بیشتر به تکرار و تمرین تمرکز دارد مفید نخواهد بود.

کتاب‌های کمک‌آموزشی سه‌بعدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اساس کتاب‌های سه‌بعدی کمک‌درسی بر آموزش عمیق مفاهیم و سوالات چهارگزینه‌ای است و کاملا در راستای کتاب‌های درسی هستند. این آموزش کامل و جامع درسنامه کتاب ریاضی گسسته دوازدهم دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا به شکل خودآموز مفاهیم درسی را به صورت خودآموز یاد یگیرند و با تسلط کامل بر مباحث ارائه شده اقدام به پاسخگویی بانک تست کتاب کنند‌.

اگر احساس می‌کنید پایه ضعیفی در درس ریاضی دارید بدون شک انتخاب منبع ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی الگو سطح علمی شما را بالا می‌برد و موفقیت شما را تضمین می‌کند.

قیمت کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی الگو در تلکتاب 

این کتاب مانند سایر کتاب‌های درسی و کمک‌درسی در تلکتاب از تخفیف خیلی خوبی برخوردار است، دانش آموزان رشته ریاضی می‌توانند این کتاب را به صورت آنلاین خریداری کرده و چند روز بعد درب منزل خود تحویل بگیرند.

کتاب‌های مشابه ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی الگو در تلکتاب

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌بعدی، کتاب‌های مشابه دیگری در تلکتاب دارد که شاید دوست داشته باشید آن‌ها را مطالعه کنید،  در ادامه با چند مورد از این کتاب‌ها آشنا خواهید شد:

 جمع‌بندی

کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه‌ بعدی الگو تمام مطالب و تمرین و مثال‌های کتاب را ارائه می‌دهد و با توجه به حجم بالایی که دارد هیچگونه غلط املایی و علمی ندارد.

شاید ایرادی که می‌توان به این کتاب وارد کرد نداشتن تست کنکوری و آزمون‌های آزمایشی باشد اما جامع بودن درسنامه و پوشش دادن همه مطالب کتاب درسی و هم راستا بودن با سوالات کنکور ریاضی این ضعف را جبران می‌کند.

این کتاب به علت آموزش گام به گام و کامل یک منبع کامل برای دانش‌آموزان است، بهترین زمان استفاده از این کتاب در طول سال تحصیلی و همگام با تدریس دبیرتان است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML