ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۶۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۰۸٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
400
نوع جلد
وزن
500

ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو شامل:

معرفی کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

کتاب ریاضی اصلی‌ترین و برای اکثریت دانش‌آموزان سخت‌ترین درس رشته ریاضی است. لذا وجود یک کتاب کمک آموزشی در کنار کتاب درسی کمک بزرگی به دانش‌آموزان است. کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو توسط ارشک حمیدی،کاظم اجلالی و نوید صفایی تالیف شده است و یک مکمل مناسب در کنار کتاب درسی شماست. 

هدف از نوشتن این کتاب، کمک به دانش‌آموزان برای درک عمیق مطالب کتاب درسی است و یادگیری خوب کناب درسی به معنای آمادگی بیش‌تر برای آزمون بزرگی همچون کنکور است که اثر زیادی در سرنوشت شما عزیزان دارد. 

کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو در مجموع 9 فصل را شامل می‌شود. از این 9 فصل 7 فصل آن مربوط به مباحث درس است و دو فصل آخر هم راه‌حل تمرین‌ها و پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است. هر فصل شامل چندین درس وجود دارد و در هر درس نیز، درسنامه و تمرین و پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است. 

درسنامه‌ها در کتاب‌هایی همچون سری سه بعدی مفصل و کامل بیان می‌شوند و این از نقاط قوت این کتاب‌ها به حساب می‌آید. در کنار درسنامه‌ها تست‌ها و سوالات زیادی نیز در این کتاب وجود دارد که دانش‌آموزان را با انواع تست‌ها نیز آشنا می‌کند و آمادگی خوبی برای حل تست‌های متنوع به آن‌ها می‌دهد.   

درسنامه کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

درسنامه‌های کتاب کامل و جامع است و می‌تواند منبع خوبی برای دانش‌آموزانی که پایه ضعیفی در درس ریاضی دهم دارند باشد. این کتاب در کنار کتاب درسی مکمل قوی به حساب می‌آید و اگر در مطالعه و حل تمارین و تست‌های آن مداومت داشته باشید حتما پایه درسی شما قوی خواهد شد. در ادامه درسنامه کتاب را بیشتر بررسی می‌کنیم. 

همانطور که اشاره شد هر فصل کتاب چندین درس دارد. در ابتدای این درس‌ها ابتدا درسنامه جامع و کاملی مربوط به آن مبحث آورده شده و در چهارچوب کتاب درسی مطالب را به خوبی بیان کرده است. برای درک کاربرد هر بخشی تست و مثال‌های متنوعی نیز آورده شده است تا با حل آن‌ها دانش‌آموز مطالب را به صورت عمیق متوجه شود و مطالب ملکه ذهنش شود. 

علاوه بر مثال‌های متعدد در داخل درسنامه، تمرین‌ها نیز بعد از درسنامه به نوعی جنبه آموزش دارند و شما را انواع سوالات آشنا می‌کنند. این سوالات جنبه آموزشی دارند و کاربرد مطالبی را که در ریاضی یادگرفته‌اید به صورت کاربردی به شما آموزش می‌دهند.

 به تصویر زیر نگاه کنید تا بخشی از درسنامه را ملاحظه کنید.

درسنامه ریاضی یه بعدی الگو

بررسی تست‌های کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

تست‌های کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو بیشتر در قسمت پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است. البته داخل درسنامه نیز تست‌ها به صورت محدود آورده شده است. حل تست‌های کتاب نه تنها تسلط شما را به مطالب نشان می‌دهد بلکه آمادگی شما برای آزمون‌ها پیش‌رو را نیز نشان می‌دهد. 

تست‌ها در تیپ‌ها در این کتاب به چشم می‌خورد و تست‌های ایده‌دار و چالشی نیز در آن گنجانده شده است. 

از آنجایی که هدف کتاب این است که دانش‌آموز به مطالب درسی تسلط پیدا کند و پایه خود را قوی کند، بیش‌تر سوالات جنبه آموزشی دارند.البته ئر صورتی که نیاز به تست های بیشتر دارید حتما از کتاب ریاضی دهم تست الگو استفاده کنید. شاید حتی بهتر باشد بعد از مطالعه درسنامه اگر در حل تست‌های داخل درسنامه دچار مشکل شدید ابتدا سراغ حل تمرین‌ها بروید و دوباره برگردید و تست‌های داخل درسنامه را امتحان کنید چرا که سوالات به لحاظ سختی به ترتیب چیده نشده‌اند. 

بعد از حل تمرین‌ها و سوالات درسنامه می‌توانید به سراغ پرسش‌های چهارگزینه‌ا بروید که اکثر تالیفی هستند. 

حل این سوالات چهارگزینه‌ای شما را برای تست‌زنی آماده می‌کند و اعتماد به نفس خوبی به شما می‌دهد.

این کتاب در کنار کتاب درسی شما می‌تواند در طول سال تحصیلی مسیر یادگیری را برای شما هموارتر کند و پایه درسی شما را قوی‌تر کند. شما برای حضور موفق در آزمون کنکور در ابتدا باید مطالب درسی را به خوبی فرابگیرید سپس سراغ منابع تستی خوب باشید. پس بهتر است اگر پایه درسی شما ضعیف یا متوسط هست حتما از کتاب‌های کمک درسی با رویکرد آموزش بهره ببرید. 

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد تست

1

مجموعه، الگو و دنباله

109

2

مثلثات

107

3

توان‌های گویا و عبارت‌های جبری

99

4

معادله‌ها و نامعادله‌ها

91

5

تابع

96

6

شمارش، بدون شمردن

54

7

آمار و احتمال

45

راه‌حل تمرین‌ها

پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای

مجموع تست ها  

601

ویژگی‌های ظاهری کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

جلد روی کتاب ریاضی دهم سه بعدی خلاقانه، جذاب و با نمک است. در واقع استفاده از قوانین ریاضی را در بازی فوتبال نشان می‌دهد. 

فونت و سایز نوشته ها خوب و مناسب است و صفحه‌آرایی کتاب به خصوص در بخش درسنامه‌ها خوب و مناسب است و اشکال مورد نیاز نیز به خوبی رسم شده است. جنس کاغذ کتاب سفید و دارای کیفیت بالاست.

خرید کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

برای خرید کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو شما می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و کتاب مورد نظرتان را از وبسایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. موفقیت در کنکور سراسری شانس یا اتفاق نیست بلکه برداشتن گام‌های صحیح در مسیر صحیح است. اولین گام خرید یک کتاب مناسب است. برای اینکار کافی است هر چه سریع‌تر کتاب مورد نیاز خود را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و فرصت را از دست ندهید. 

قیمت کتاب  ریاضی دهم سه بعدی الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. ما در وبسایت تلکتاب بهترین‌ها را برای شما فراهم می‌کنیم. همراهان عزیز شما می‌توانید از تخفیف‌های خوبی که برای اکثر کتاب‌های کمک درسی در نظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرید و کتاب مورد نظر خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

در پایان به عنوان سخن آخر باید خدمتتان عرض کنم که هر دانش‌آموزی بهتر از اطرافیان خود از وضعیت تحصیلی خود آگاه است. اگر شما جزوه دانش‌آموزانی هستید که در درس ریاضی علاوه بر کلاس درسی و آموزش‌های دبیر خود نیازمند کتاب آموزشی هستید تا مطالب درسی و حل تمارین را به شما یاد دهد و پایه درسی خود را قوی‌تر کنید استفاده از این کتاب می‌تواند برای شما موثر واقع شود. البته وجود تمرین و تست‌های متنوع و درسنامه‌های جامع در این کتاب سبب شده تا استفاده از آن را برای اکثر دانش‌آموزان توصیه کنیم.

 

نظرات کاربران