ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۲۰٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۳۴۸٬۶۰۰

قطع
نوع جلد

ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز نویسنده رسول محسنی منش, سروش موئینی,کوروش اسلامی. با ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز موارد بیشتری برای شما بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی کتاب ریاضی دوازدهم ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز

کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی خیلی سبز دارای ۷ فصل مختلف با عنوان‌های تابع، مثلثات، حد، مشتق، هندسه و احتمال می‌باشد. پیش از هر چیزی باید این نکته را توضیح دهیم که انتشارات خیلی سبز امروزه به عنوان یکی از انتشارات معتبر و شناخته شده است که می‌تواند برای آزمون‌های سراسری بهترین و مناسب‌ترین انتخاب باشد. علاوه بر این مورد باید بیان کنیم که انتشارات خیلی سبز مانند سایر کتاب‌های تست دیگر برای ریاضیات تجربی نیز یک کتاب فوق العاده مناسب و کاربردی تهیه کرده و آن را نیز به چاپ رسانده است. آقای سروش معینی، رسول محسنی منش و کوروش اسلامی نویسندگان کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی از انتشارات خیلی سبز هستند و البته برای ریاضیات مختلف دیگری نیز کتاب‌های متفاوتی تالیف کرده‌اند. در ادامه سعی می‌کنیم مطالب کامل‌تری در رابطه رشته تجربی تست خیلی سبز

 

تصویر
ریاضی 12 تجربی خیلی سبز تلکتاب

 

در ابتدا و پیش از هر چیزی قصد داریم یک نگاه کوتاه به تمامی فصل‌های مختلف ریاضی دوازدهم تجربی و ارتباط میان هر یک از فصل‌ها با ریاضیات دهم و یازدهم داشته باشیم.

  • فصل اول، تابع: فصل اول این کتاب که شامل تابع می‌شود در ادامه فصل پنجم ریاضیات دهم و فصل سوم ریاضیات یازدهم می‌باشد. برای آنکه دانش آموز بتواند تمامی مباحث مربوط به تابع را در این کتاب به خوبی درک کند باید روی مباحث تابع سال دهم و یازدهم تسلط کاملی داشته باشد.

  • فصل دوم، مثلثات: مثلثات نیز همانند فصل تابع در ریاضیات دهم آن هم در فصل دوم آن و در ریاضیات یازدهم در فصل چهارم جای داده شده است، پس توجه داشته باشید که اگر روی مثلثات پایه تسلط لازم را نداشته باشید.

  • فصل سوم، حد بی نهایت و حد در بی نهایت: دانش آموزانی که پایه یازدهم را پشت سر گذاشته‌اند به خوبی از این موضوع مطلع هستند که فصل ششم آن به حد و پیوستگی اختصاص داده شده است، اما برخلاف تابع و مثلثات که باید تسلط کاملی روی آن داشته باشید تنها آشنایی کوتاه نسبت به حد یازدهم می‌تواند در حل سوالات ریاضیات دوازدهم کمک لازم را ارائه دهد.

  • فصل چهارم، مشتق: فصل چهارم که شامل مشتق می‌شود برای اولین بار در کتاب دوازدهم آورده شده و در کتاب‌های پایه دهم و یازدهم مطلبی در رابطه با آن وجود ندارد، اما لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که این فصل احتیاج به پیش نیاز دارد و باید فصل حد تابع مثلثات عبارت‌های جبری و غیره را به خوبی مطالعه کرده باشید. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که پیدا کردن تسلط روی این فصل تا حدود زیادی به مباحث نام برده شده بستگی دارد.
  • فصل پنجم، کاربرد مشتق: می‌توان بیان کرد که این فصل نیز به عنوان ادامه فصل چهارم ریاضی دوازدهم در نظر گرفته شده است و لازم است که حتماً روی مباحث نام برده شده و تعیین علامت و نامعادله نیز تسلط داشته باشید.

  • فصل ششم، هندسه: در رابطه با این فصل باید بیان کنیم که احتیاج به پیش نیاز خاصی ندارد و به عنوان یک فصل جداگانه و کاملاً متفاوت از هندسه یازدهم در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با مباحثی همچون تفکر تجسمی و مقاطع مخروطی آشنایی لازم را پیدا کنید.

  • فصل هفتم، احتمال: اگر می‌خواهید روی این فصل نیز تسلط کامل و لازم را پیدا کنید پیش از هر چیزی باید مباحث احتمال که در کتب دهم و یازدهم موجود است را به خوبی مطالعه و یاد گرفته باشید. در این فصل شما می‌توانید قانون احتمال کل را بخوانید.

فصل‌بندی کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز

قطعاً زمانی که به سراغ کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز می‌روید می‌خواهید با سرفصل‌ها و نکات موجود آشنایی لازم را پیدا کنید. فصل‌های این کتاب شامل موارد زیر می‌شود:

  • درسنامه

بخش درسنامه این کتاب به عنوان یک خودآموز عمل می کند و در هر قسمت موجود توضیحات لازم برای دانش آموزان ارائه داده شده است، پس از این طریق می‌توانید تمامی نکات مهم و حائز اهمیت که لازم است را به خوبی فرا بگیرید.

  • تست

انواع مختلفی از تست‌های کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی انتشارات خیلی سبز به صورت کتاب درسی، سوالات کنکور و سوالات تالیفی می‌باشد.

تعداد تست

تعداد دروس

عنوان فصل

ردیف

۳۳۳

۵

تابع

1

۱۹۵

۳

مثلثات

2

۱۸۶

۵

حد بی نهایت و حد در بی نهایت

3

۳۰۶

۶

مشتق

4

۱۵۷

۴

کاربرد مشتق

5

۱۴۳

۳

هندسه

6

۳۵

۱

احتمال

7

۱۳۵۵

۲۷

 

مجموع

 

  • پاسخنامه

در پاسخنامه کتاب، برای هر یک از سوالات موجود توضیحات فوق العاده کاربردی و کاملی ارائه شده است و دانش آموز می‌تواند به خوبی متوجه این موضوع شود که راه حل سوال به چه صورت بوده و چگونه می‌تواند آن را حل کند. علاوه بر این موضوع شما می‌توانید شاهد نکات مهم در پاسخنامه باشید.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز مطالب لازم را به شما ارائه دادیم و در پایان نیز باید این نکته را بیان کنیم که انتخاب این کتاب می‌تواند بهترین راهکار برای بالا بردن قدرت تست زنی باشد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML