ریاضی عمومی 1 نویسندگان مهندس محمد رجبی و مهندس مهدی رجبی

میانگین: 3.8 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۵٬۰۰۰
- 15%
‎تومان۲۳۳٬۷۵۰

ریاضی عمومی 1 نویسندگان مهندس محمد رجبی و مهندس مهدی رجبی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ریاضی عمومی 1 نویسندگان مهندس محمد رجبی و مهندس مهدی رجبی انتشارات شاین

کتابی که پیش روی شماست ، حاصل چندین سال تجربه تدریس درس ریاضی عمومی 1 توسط مؤلفین کتاب در دانشگاه های تهران و علم و صنعت ایران می باشد.هرفصل این کتاب شامل چهار بخش است.

در بخش اول ضمن ارائه درسنامه جامع به صورت کاملا دسته بندی شده،مثال های آموزشی متنوعی جهت فهم و درک عمیق مطالب ارائه شده است.

در این بخش سعی شده است به منظور بازدهی بیشتر ، تا حد امکان از آوردن سوالات تکراری و مشابه خودداری شود.

در بخش دوم خلاصه نکات مهم هر فصل آورده شده است که منبعی ایده آل به منظور مرور ، جمع بندی و تثبیت مطالب خوانده شده درانتهای هر فصل می باشد.

بخش سوم شامل سوالات تکمیلی فصل است. دانشجویان پس از مطالعه بخش اول به منظور تسلط بیشتر بر مباحث و همچنین آزمودن میزان یادگیری خود می توانند به مطالعه این بخش بپردازند.

بخش چهارم هر فصل شامل تعدادی مسائل چالشی است که برای دانشجویان علاقه مند می باشد و مطالعه آن در اولین برخورد با درس ضروری نیست. در انتهای کتاب نیز اثبات برخی از قضایای مهم ریاضی عمومی1 آورده شده است.

در سرتاسر این کتاب سعی شده است مطالب به زبان بسیار ساده و روان بیان شود به گونه ای کتاب برای آن دسته از افرادی که دانش ریاضی ضعیف تری هم دارند ، قابل فهم و استفاده باشد.

مثال های این کتاب طوری انتخاب شده اند که تقریبا تمامی سوالات ریاضی عمومی 1  دانشگاه های صنعتی شریف ،تهران،صنعتی امیرکبیر و علم و صنعت ایران از سال 90 تا 98 را به طور کامل پوشش می دهد . همچنین به منظور آشنایی دانشجویان با نحوه سوالات دانشگاه های خارج از کشور ، منتخبی از دانشگاه های برتر آمریکا شامل هاروارد ، ام.ای.تی ،استنفورد،پرینستون و ... ارائه ،بررسی و حل شده است. بنابراین دانشجویان با خواندن این کتاب به گنجینه ای ارزشمند از سوالات برترین دانشگاه های ایران و آمریکا دست پیدا خواهند کرد که در نوع خود بی نظیر است.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML