ریاضی و آمار یازدهم میکرو طبقه بندی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۶۶٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۱۲٬۸۰۰

ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج

هدف از انتشار کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج ارتقا تسلط دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌هایی است که سوالات آن به صورت تستی طراحی شده‌اند؛ هرچند هدف اصلی از تالیف این کتاب بالا بردن سطح آمادگی دانش‌آموزان برای حضور در جلسه کنکور سراسری می‌باشد ولی با مطالعه این کتاب دانش‌آموزان می‌توانند نتیجه خوبی نیز در آزمون‌های آزمایشی به دست آورند. مولف این کتاب لیلا سمیعی عارف است.

در کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج، سوالات تستی که گرد‌آوری شده است مربوط به درس ریاضی و آمار پایه یازدهم علوم انسانی می‌باشد. ترتیب قرار گرفتن فصل‌ها و بخش‌هایی که در هر فصل وجود دارند همانند چیدمان کتاب درسی است. و برخلاف ترتیب مطالب کتاب درسی در این محصول مطلبی وجود ندارد‌.

این محصول آموزشی تمام مطالب، نکته‌ها و مفاهیم کتاب ریاضی و آمار یازدهم را شامل می‌شود و منبعی جامع و کامل است. در فهرست کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج دانش‌آموزان می‌توانند اطلاعاتی در مورد شماره اولین صفحه فصل‌های مختلف و بخش‌های مربوط به آن‌ها به دست آورند. به طور کلی در تالیف این کتاب لحن رسمی مورد استفاده قرار گرفته است.

عنوان

ریاضی و آمار یازدهم میکرو طبقه بندی گاج

پایه  

یازدهم

رشته تحصیلی

علوم انسانی

مقطع

متوسطه دوم

نویسنده

لیلا سمیعی عارف

تست کنکور 

دارد

سوال تالیفی

دارد

نحوه ارائه درسنامه

جامع و مفهومی

نحوه پاسخ دهی به سوالات

پاسخ کامل و تشریحی

سوالات سطح بندی شده

دارد

ترتیب قرار گرفتن تست‌ها

آسان به سخت

 

درسنامه

در کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج  در بخش درسنامه تمام مطالب و نکات درسی به صورت خلاصه ارائه شده‌اند. لازم به ذکر است هرچند نحوه ارائه درسنامه در کتاب نامبرده به صورت کوتاه و به شکل خلاصه مطالب است اما این بخش، جامع و کامل است و همه نکات مفید و کلیدی که داوطلبان باید برای موفقیت در امتحانات نهایی و در کنکور سراسری بدانند در این بخش وجود دارد.

 نحوه ارائه مطالب در درسنامه به صورت درس به درس می‌باشد. در بخشی که پاسخنامه تشریحی قرار گرفته است ابتدا نکات مهم و کلیدی مربوط به هر موضوع ارائه شده است و پس از آن سوالات تستی مربوط به آن مبحث و سپس پاسخ‌های تشریحی قرار دارند.

ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج

در محصول کمک آموزشی نامبرده در ابتدای هر موضوع، درسنامه آن قرار گرفته است. برای این که دانش‌آموزان مطالب مطرح شده را بهتر درک کنند درسنامه حاوی مثال‌های آموزشی متعددی است.

سوالات تستی

 از اهداف اصلی تدوین و تالیف کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکرو انتشارات گاج فراهم کردن بانک تست جامع و کامل از درس ریاضی و آمار پایه یازدهم بوده است. پس از ارائه درسنامه مرتبط با هر موضوع سوالات تستی مربوط به آن ارائه شده‌اند که از تنوع بالایی برخوردار هستند و تیپ‌های مختلف تست را شامل می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم بانک سوالات، این است که تست‌ها سطحبندی شده‌اند و این موضوع کمک زیادی به داوطلبان کنکور می‌کند. زمانی سطح سوالات تستی مشخص باشد داوطلب کنکور متوجه می‌شود سوالی که پاسخ داده و یا احتمالا نتوانسته است جواب دهد چه سطح علمی در مقایسه با دیگر سوالات داشته است. 

بنابراین یکی از ویژگی‌های مهم کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج این است که تست‌ها بر مبنای سطح دشواری و موضوع دستهبندی شده‌اند. یکی دیگر از مزایای کتاب فوق این است که برای برطرف کردن هر ابهامی در مورد محتوای آموزشی، به تمام سوالات تستی به طور کامل پاسخ داده است. برای این که درجه سختی هر سوال مشخص شود از صورتک استفاده شده است و در کنار هر سوالی صورتکی قرار دارد که درجه سختی آن را تعیین می‌کند.

 همچنین در کتاب نامبرده ابتدا سوالات آسان قرار گرفته‌اند و سپس تست‌هایی که دارای سطح علمی متوسطی دارند ارائه شده‌اند و در انتها سوالاتی که پاسخ دادن به آن‌ها کمی دشوار است و سطح علمی بالاتری دارند وجود دارند. قرار گرفتن سوالات تستی از آسان به دشوار سبب می‌شود که داوطلب با پاسخ دادن به یک سوال خیلی خوشحال نشود و یا برعکس عدم پاسخگویی به یک سوال آن‌ها را ناامید نکند؛ بنابراین ارائه تست‌ها از آسان به دشوار از سردرگمی دانش‌آموز جلوگیری می‌کند. در ضمن این ویژگی کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج باعث می‌شود که داوطلب درک درستی از توانایی‌های خود به دست آورد و متوجه شود در چه قسمت‌هایی ضعیف است و در جبران نقاط ضعف خود تلاش کند.

در این محصول حجم زیادی از سوالات تستی وجود دارند که شامل تست‌های کنکور و تست‌های تالیفی می‌باشند. نویسنده سعی کرده است به منظور پوشش حداکثری مطالب کتاب درسی از سوالات تالیفی نیز استفاده کند هرچند تمام مطالب، نکته‌ها و بخش‌های کتاب در مسیر کنکور بوده‌اند و هدف اصلی از ارائه بخش‌های مختلف در این کتاب در درجه اول آمادگی دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور سراسری بوده است.

یکی دیگر از خصوصیات مثبت بخش پاسخنامه این است که برای بیان پاسخ سوالات از لحنی روان و ساده استفاده شده است تا دانش‌آموز در فهم پاسخ‌ها با مشکلی مواجه نشود و به راحتی بتواند از پاسخنامه تشریحی استفاده کند. به علاوه این منبع آموزشی با این هدف نوشته شده است که همه دانش‌آموزان ضعیف، متوسط و قوی بتوانند از مطالب مفید آن استفاده کنند و بار علمی خود را افزایش دهند. برای استفاده حداکثری از کتاب مورد نظر به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که مطالب کتاب درسی و جزوه‌های استاد ریاضی و آمار را با دقت مطالعه کنند و در کنار تدریس دبیر همزمان از این منبع آموزشی نیز استفاده کنند. به دلیل این که چیدمان کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکروطبقهبندی گاج مشابه کتاب درسی است دانش‌آموزان می‌توانند در طول سال تحصیلی برای مرور مطالب و یادگیری بیشتر از آن بهره ببرند.

سخن پایانی

کتاب ریاضی و آمار 11 میکرو گاج از درسنامه‌های کاربردی تشکیل شده است که تمام نکات مهم و اصلی کتاب درسی را پوشش می‌دهد و چیدمان ارائه مطالب در این قسمت همانند ترتیب کتاب درسی است. آوردن مثال‌های مختلف که فهمیدن مباحث آموزشی را آسان می‌کند از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب فوق می‌باشد.

در این اثر نه تنها سوالات تستی تالیفی وجود دارد بلکه نمونه سوالاتی از آزمون سراسری سال‌های اخیر نیز ارائه شده است. در کتاب نامبرده مجموعه‌ای متنوع از تست‌ وجود دارد که سبب می‌شود دانش‌آموزان با انواع تست به ویژه با تست‌های کنکور آشنا شوند و در زمان حضور در جلسه کنکور غافلگیر نشوند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML