زیست شناسی دهم جلد دوم نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۱۰٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

زیست شناسی دهم جلد دوم نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع زیست شناسی دهم جلد دوم نشر الگو نسل جدید ویژه کنکور 1402 با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

زیست‌شناسی دهم الگو جلد دوم

کتاب زیست‌شناسی دهم الگو، یک کتاب دو‌جلدی با تالیف اشکان هاشمی است. جلد اول کتاب شامل درسنامه و سوالات تستی استاندارد بوده و جلد دوم شامل درسنامه، پاسخنامه و ایستگاه درختی است. ارائه نکات مهم و ترفندهای کنکوری در این کتاب، دانش‌آموزان را از منبع آموزشی دیگر بی‌نیاز می‌کند. بهترین زمان برای مطالعه این کتاب در طول سال تحصیلی و همراه با تدریس معلم است. در ادامه مطلب به بررسی کامل‌تر کتاب می‌پردازیم.

اهمیت درس زیست‌شناسی برای دانش‌آموزان رشته تجربی

در هر رشته تحصیلی، بعضی از دروس اهمیت زیادی دارند. زیست‌شناسی یکی از دروس مهم تجربی است که با یادگیری عمیق و بهتر می‌توان از این کتاب بیشترین بهره را برد.

انتشارات الگو، بهترین منابع کنکوری و کمک‌آموزشی را برای این درس مهم تجربی ارائه داده است که مطالب ارزنده و مهمی را شامل می‌شود. مطالعه این کتاب، موفقیت داوطلبان کنکور رشته تجربی و دانش‌آموزان پایه دهم را در پی خواهد داشت‌.

مشخصات کتاب زیست‌شناسی دهم الگو جلد دوم

درس

زیست‌شناسی 

پایه 

دهم

نویسنده 

اشکان هاشمی 

انتشارات 

الگو 

رشته تحصیلی 

تجربی 

تعداد جلد

دوجلدی 

دسته‌بندی 

درسنامه و پاسخنامه 

شابک

9786226390545

نگاهی به ظاهر کتاب

جلد کتاب سردر دانشگاه تهران رو در قالب Qr code نشون میدهد که به کیو آر ‌کدهای داخل کتاب اشاره دارد و می‌تواند باعث بالابردن انگیزه دانش‌آموزان شود.‌جنس کاغذ کتاب از ضخامت خوبی برخوردار بوده و رنگ‌ آن سفید است. کیفیت تصاویر و اشکال کتاب اهمیت زیادی دارد و برای مشاهده جزئیات لازم است، کتاب زیست‌شناسی دهم با داشتن این ویژگی امکان تحلیل جزییات در اشکال و نمودارها را فراهم می‌کند. 

جلد کتاب کیفیت خوبی داشته کاغذ هم با اینکه جنس نازکی دارد ولی حس خوبی رو القا میکند. صحافی کتاب هم کیفیت قابل‌قبولی دارد. فاصله بین خطوط کمی فشرده است، در نتیجه مطالعه را کمی مشکل‌تر می‌کند.

بهترین سبک آموزش

درسنامه هر بخش با ارائه توضیحات بخش به بخش کتاب درسی و نکات مهم و تکمیل‌کننده، برای آمادگی دانش‌آموزان در کنکور نیز موثر است. در بیان مباحث ترکیبی و نکات مهم کنکوری سعی شده که به زبان ساده و روان بیان شود تا برای همه سطوح دانش‌آموزان قابل‌فهم باشد. 

از آنجایی که کتاب درسی در بیان بعضی از مطالب و مفاهیم ناقص است، درسنامه با ارائه بعضی نکات مهم تکمیل‌کننده کتاب درسی است. درسنامه‌های درختی فصل دوم شامل 195 ایستگاه بوده که همه موضوعات درسی در آن بررسی شده است.

درسنامه زیست دهم جلد دوم الگو

بانک تست کتاب

سوالات در زیست شناسی دهم جلد اول نشر الگو قرار  دارد.در پایان هر فصل سه آزمون 20سوالی قرار دارد که شامل سوالات تالیفی، کنکور آزمایشی و کنکور سراسری است. تست‌های هر فصل با توجه به مطالب هر فصل انتخاب شده است، به‌طور مثال فصل اول با توجه مطالب کمی که دارد تعداد تست‌های آن کمتر است.

پاسخنامه تشریحی کتاب

در جلد دوم کتاب پاسخنامه تشریحی آن قرار دارد که پاسخ همه تست‌ها را به خوبی تحلیل و بررسی کرده و سایر گزینه‌های هر سوال را نیز بررسی کرده است.

کتاب‌های مشابه زیست‌شناسی دهم در تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم تجربی می‌توانند در صورت تمایل از دیگر کتاب‌های مشابه در تلکتاب نیز خریداری کنند، در ادامه نام تعدادی از این کتاب‌ها آمده است؛

خرید کتاب زیست‌شناسی دهم الگو از تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم تجربی و داوطلبان کنکور سراسری رشته تجربی می‌توانند با خرید کتاب زیست‌شناسی دهم از تلکتاب و استفاده از تخفیف مناسبی که تلکتاب ارائه داده است، این را به صورت آنلاین خریداری کنند و چند روز بعد درب منزل خود دریافت کنند.

این کتاب برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان سطح قوی که تسلط کافی بر مطالب کتاب‌ درسی دارند مناسب بوده و دانش‌آموزان سطح متوسط و ضعیف نمی‌توانند بهره زیادی از کتاب ببرند.

جمع‌بندی

در این مطلب به‌طور کامل کتاب زیست‌شناسی دهم الگو را بررسی کردیم، این کتاب شامل ۵۴۲ صفحه و از ۳۰۴۱ تست چهارگزینه‌ای و ۲۶ آزمون و آزمونک مختلف تشکیل شده است. دانش‌آموزان می‌توانند برای دسترسی به پاسخنامه در جلد دوم از طریق کد کیو آر در جلد اول آن را اسکن کنند یا اینکه جلد دوم را خریداری کنند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML