سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

از پرفروش‌ترین و بهترین مجموعه کتاب‌های انتشارات گاج کتاب‌ سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج را می‌توان نام برد که پکیج کاملی از درس‌نامه، پرسش‌های تستی و تشریحی و پاسخ‌نامه تشریحی هستند. کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج از محبوب‌ترین کتاب‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته علوم انسانی به شمار می‌رود. این کتاب برای تمام دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان ضعیف که تسلطی بر روی مباحث درسی ندارند مفید است. از درس‌نامه مفصل و پرسش‌های کافی برخوردار است و در تقویت مهارت دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

مشخصات کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج ۱ کتاب تک جلدی برای رشته علوم انسانی است. این کتاب دربردارنده تمام مباحث درسی به همراه تست‌ها و نمونه سؤالات امتحانی است. این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا هم در امتحانات پایان ترم و هم در آزمون‌های آزمایشی و کنکور موفق عمل کنند. کتاب دارای بخش‌های ویژه است که معمولاً برای دانش‌آموزان قوی طراحی شده‌اند. در بین دیگر کتاب‌های آموزشی به‌عنوان کامل‌ترین کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی شناخته می‌شود. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  •    مفاهیم کتاب درسی را در ۹ قسمت به‌صورت کامل آموزش می‌دهد. 

  •    بیشتر از ۴۰۰ پرسش چهار گزینه‌ای و تشریحی دارد. 

  •    تمامی پرسش‌ها دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند. 

  •    ۱۰ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی دارد. 

  •    سؤالات به‌صورت موضوعی و از سطح ساده به دشوار چیده شده‌اند. 

  •    سؤالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور سال‌های گذشته را شامل می‌شود.

ساختار کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار 11  گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم از چهار بخش تشکیل شده و جامع‌ترین کتاب آموزشی و تستی برای دانش‌آموزان پایه یازدهم علوم انسانی محسوب می‌شود. هر یک از بخش‌ها از حجم مناسبی برخوردار هستند و از اضافه‌گویی خودداری شده است. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1-فیلم آموزشی

قبل از آن که به مباحث آموزشی کتاب پرداخته شود کدهای QR قرار گرفته‌اند. با اسکن کردن این کدها می‌توانید به ۱۰ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی دست پیدا کنید. فیلم‌ها از چند جلسه تشکیل شده‌اند و تمام مطالب آموزشی مطابق با کتاب درسی را به‌صورت مبحث به مبحث آموزش می‌دهند. در هر جلسه علاوه بر مطالب درسی فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی به‌صورت مفصل تدریس می‌شوند.

2-مباحث درس‌نامه

تمامی دروس و فصل‌های کتاب درسی در این کتاب به‌صورت خط به خط توضیح داده شده‌اند. هر یک از فصل‌های درس‌نامه به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده‌اند. متن درس‌نامه کاملاً روان و ساده است و دانش‌آموزان ضعیف به خوبی می‌توانند با مفاهیم کتاب آشنا شوند. تمام نکاتی که دانش‌آموزان برای حل پرسش‌های تستی و تشریحی نیاز دارند در درس‌نامه آورده شده‌اند. لحن درس‌نامه به‌صورت رسمی است؛ اما در برخی از موارد که امکان خطا وجود دارد به زبان محاوره‌ای توضیحات لازم ارائه می‌شوند. این ویژگی موجب می‌شود تا دانش‌آموز تعامل خوبی با کتاب برقرار کند. پس از توضیح هر مبحث چندین مثال و سؤال تستی قرار گرفته و فهم مطالب برای دانش‌آموزان بهتر می‌شود.

تعداد مثال‌های درس‌نامه ۸۴ سؤال هستند و پاسخ‌نامه تشریحی آنها ذکر شده است. مثال‌ها از تست‌های آموزشی و پرسش‌های تشریحی ترکیب شده‌اند تا دانش‌آموزان با پرداختن به آنها علاوه بر امتحانات تشریحی در آزمون‌های آزمایشی و کنکوری آماده شوند. مثال‌ها دارای تذکر و نکات تستی هستند که دقت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهند. برای آن که کتاب از حالت یکنواختی درآید و دانش‌آموزان خسته نشوند محتوای درس‌نامه به‌صورت دو رنگ طراحی شده است. اعداد و کلمات موردنظر با رنگ متفاوت مشخص شده‌اند. همچنین فرمول‌های مرتبط در طول درس‌نامه ارائه می‌شوند.

3-پرسش‌های چهار گزینه‌ای

سؤالات چهار گزینه‌ای که به‌صورت تألیفی و کنکوری هستند در حجم وسیع و متنوع ارائه می‌شوند. این سؤالات دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند و درک آنها را از موضوعات درسی افزایش می‌دهند. بر اساس موضوعات درسی سؤالات از ساده به دشوار تنظیم شده‌اند. تمامی سؤالات کنکور داخل و خارج از کشور که مطابق با کتاب درسی نظام و جدید قابل ارائه هستند در این کتاب دیده می‌شوند. این بخش از کتاب برای داوطلبان کنکور اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌توانند با دریافت نکات تستی سؤالات مشابه را پاسخ دهند. تعداد سؤالات چهار گزینه‌ای ۳۵۰ تست است که همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده‌اند و در صورت نیاز مؤلف تغییرات لازم را در آنها اعمال کرده است. 

تست‌هایی که با علامت ستاره توخالی مشخص شده‌اند حاوی نکات ویژه هستند و دانش‌آموزان در صورت کمبود وقت و به جهت مرور و جمع‌بندی می‌توانند از آنها استفاده کنند. برخی از تست‌ها با ستاره‌های توپر مشخص شده‌اند که دشوار هستند. معمولاً دانش‌آموزان قوی می‌توانند به آنها پاسخ دهند. این سؤالات سطح علمی دانش‌آموزان را به حداکثر می‌رسانند و می‌توانند به درصد بالایی در کنکور برسند.

4-پرسش‌های تشریحی

در این بخش نمونه سؤالات امتحانی و تعداد قابل توجهی سؤالات تشریحی آورده شده‌اند. این بخش برای دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه یازدهم مناسب هستند. پرسش‌های تشریحی مانند سؤالات چهار گزینه‌ای دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند. مجموعه پرسش‌های تشریحی به ۱۰۰ سؤال می‌رسند که طبقه‌بندی شده هستند. سطح سؤالات استاندارد است و برای کسب بهترین نمره در امتحانات مدرسه کفایت می‌کند. پرسش‌های چهار گزینه‌ای و تشریحی دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند و علاوه بر توضیحات اصلی به ارائه نکات تستی می‌پردازند. بهتر است بعد از تست‌زنی پاسخ‌های تشریحی را به‌صورت کامل بررسی کنید تا رفع اشکال شود.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج نه تنها برای دانش‌آموزان این پایه بلکه برای داوطلبان کنکور مناسب است. همچنین معلمان و مدرسان کنکور می‌توانند از این کتاب به‌عنوان یک مجموعه الگوی آموزشی کامل استفاده کنند. این کتاب برای دانش‌آموزانی که عملکرد ضعیفی دارد و مفاهیم کتاب درسی را متوجه نمی‌شوند انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. محتوای آن از کتاب درسی ساده‌تر بوده و فهم عمیق مطالب را به دنبال خواهد داشت. از معدود کتاب‌های کمک آموزشی است که درس ریاضی و آمار انسانی را به‌صورت یک پکیج کامل متشکل از درس‌نامه، تست، سؤالات امتحانی و پاسخ‌نامه تشریحی ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML