سیر تا پیاز علوم نهم گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۲۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۳۶٬۰۰۰

سیر تا پیاز علوم نهم گاج

انتشارات گاج با معرفی سری سیر تا پیاز یکی از بهترین منابع کمک آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است. از جمله آنها می‌توان کتاب سیر تا پیاز علوم نهم گاج را نام برد که برای دوره اول متوسطه تألیف شده است. در این منبع مطالب کتاب درسی به‌صورت کامل مورد بررسی و تحلیل قرار داده شده‌اند و همراه با آن به طراحی سؤالات تستی و تشریحی گوناگون پرداخته شده است. کتاب سیر تا پیاز علوم نهم در دسته کتاب‌های کامل و جامع قرار می‌گیرد و با حجم قابل توجه خود تمام مطالبی که دانش‌آموزان نیاز دارند را ارائه می‌دهد.

مشخصات کتاب سیرتاپیاز علوم نهم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم نهم گاج به‌صورت عمیق تمام جوانب را مورد بررسی قرار داده و یکی از بهترین ابزار آموزشی شناخته می‌شود. این کتاب برای تمام دوره‌های تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم اعم از طول سال تا شب امتحان کاربرد دارد. شیوه کتاب به نحوی است که مباحث برای تمام دانش‌آموزان در سطوح مختلف قابل فهم هستند. 

این کتاب برای دانش‌آموزان ضعیف بهترین انتخاب است و می‌توانند نکاتی که در کتاب درسی متوجه نمی‌شوند را در این کتاب درک کنند. استفاده از انواع نمونه سؤالات تشریحی و سؤالات تستی در کتاب میزان تسلط دانش‌آموزان را بر مباحث آموزشی بسیار افزایش می‌دهد. علاوه بر آن از فیلم‌های آموزشی در کتاب استفاده شده که تماشای آنها بسیار کمک می‌کند تا اطلاعات در ذهن دانش‌آموزان ثبت شوند. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • درس‌نامه کامل و جامع در ابتدای هر درس ارائه می‌شود.

  • سؤالات تشریحی و تستی در تعداد و تنوع بالا طراحی شده‌اند. 

  • پاسخ‌نامه تشریحی کامل و جامعی دارد. 

  • امکان تماشای فیلم‌های آموزشی از طریق اسکن کدهای QR وجود دارد. 

  • سؤالات به‌صورت طبقه‌بندی شده و در سطوح مختلف طراحی شده‌اند.

کتاب سیر تا پیاز شیمی 10 گاج از 3 قسمت تشکیل میشوند
قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی از و پرتکرار دوره های گذشته

ساختار کتاب سیر تا پیاز علوم 9  گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم نهم گاج از ساختار منسجم و کامل برخوردار است و چهار بخش مجزا و مملو از نکات مختلف دارد. تمامی بخش‌ها به یکدیگر مرتبط بوده و مطالعه زنجیروار آنها کمک می‌کند تا دانش‌آموزان به بالاترین تسلط در درس علوم دست پیدا کنند. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1- مبحث درس‌نامه

حجم قابل توجهی از کتاب به بخش آموزش درس‌نامه تعلق دارد. در ابتدای کتاب می‌توانید هر یک از سرفصل‌های کتاب درسی را مشاهده کنید که به‌صورت درس به درس توضیح داده شده‌اند. در این بخش تصاویر، نمودارها و انواع مثال‌ها و تمرین‌ها همراه با پاسخ تشریحی آورده شده‌اند. برای آن که درس‌نامه برای دانش‌آموزان جذاب‌تر شود از رنگ‌های مختلف برای تفکیک موضوعات گوناگون استفاده شده است. همچنین نکات به‌صورت بولد نشان داده شده‌اند تا توجه دانش‌آموزان بیشتر به آنها معطوف شود. برای پاسخ دادن به حداکثر سؤالات تشریحی و تستی پیشنهاد می‌شود علاوه بر کتاب درسی بخش درس‌نامه کتاب سیر تا پیاز را حتماً مطالعه کنید. درس‌نامه دارای نکاتی است که در کتاب درسی مبهم هستند و دانش‌آموزان ضعیف متوجه آنها نمی‌شوند.

2-پرسش‌های تشریحی

پس از مطالعه درس‌نامه با نمونه سؤالات امتحانی روبرو می‌شوید. در این بخش سؤالات بسیار متنوع طراحی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به سؤالات جای خالی، صحیح و غلط، وصل کنید و... اشاره کرد. نمونه سؤالات امتحانی از جای‌جای کتاب درسی طرح شده‌اند و علاوه بر آنها سؤالات آموزش و پرورش نیز در کتاب قرار گرفته‌اند. پرسش‌های تشریحی طبقه‌بندی شده و در سطوح ساده تا سخت چیده شده‌اند. سؤالات دارای پاسخ تشریحی هستند و به‌صورت کامل و دقیق به بررسی آنها پرداخته شده است. در پاسخ‌نامه سؤالات نکات مهم قابل دریافت است که به یاد سپردن آنها در امتحانات پایان ترم کمک زیادی می‌کند. دانش‌آموزانی که به دنبال کسب نمرات و معدل بالا هستند با مرور پرسش‌های تشریحی می‌توانند به این امکان دست پیدا کنند. نمونه سؤالات امتحانی در موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات نقش کلیدی دارند. از دیگر اهداف تألیف آنها می‌توان به تثبیت مفاهیم کتاب درسی در ذهن دانش‌آموزان اشاره کرد. طراحی پرسش‌ها به‌صورت تفکیکی و خط به خط است و مطابق با درس‌نامه تنظیم شده‌اند. 759 پرسش تشریحی در این بخش وجود دارند.

 

بخشی از سوال های علوم نهم سیر تا پیاز گاج
بخشی از سوال های علوم نهم سیر تا پیاز گاج

 

3- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

تنوع تست‌های علوم نهم در بانک تست کتاب سیر تا پیاز به راحتی قابل مشهود است. سؤالات بسیار متنوع هستند و در سبک‌های تألیفی، تیزهوشان نمونه دولتی و المپیاد طراحی شده‌اند. اکثر تست‌ها تألیفی هستند که هدف از تألیف آنها توسط مؤلف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه طراحی تست‌ها و همچنین تسلط بر مفاهیم درسی است. تعداد تست‌ها در این بخش ۹۸۵ پرسش طبقه‌بندی شده هستند که پاسخ تشریحی آنها در انتها قرار گرفته‌اند. در هیچ منبع دیگری نمی‌توانید این تعداد سؤال متنوع بیابید. مطالعه تست‌ها در مرور کل کتاب درسی نقش مؤثری دارند. می‌توانید به راحتی با شرکت در هر آزمونی آمادگی لازم را به دست آورید. سؤالات از سطح ساده تا دشوار درجه‌بندی شده‌اند و دانش‌آموزان بر اساس توانایی خود می‌توانند سؤالات مربوطه را پاسخ دهند. برای دانش‌آموزان برتر تست‌های سخت قرار داده شده است.

4- فیلم‌های آموزشی

درس علوم نهم در کتاب سیر تا پیاز دارای ۲۵ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است. در این فیلم‌ها تمام مطالب کتاب درسی کامل توضیح داده شده‌اند. علاوه بر آنها به شرح تمرین‌ها و سؤال‌های کتاب پرداخته شده است. جهت دسترسی به فیلم‌ها کدهای QR قرار داده شده در صفحه اول هر فصل را اسکن کنید.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز علوم نهم گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم نهم گاج به ارائه ۱۸۰ صفحه درس‌نامه می‌پردازد و همچنین با توجه به تعداد پرسش‌ها بدون شک کامل‌ترین منبع کمک آموزشی به شمار می‌رود. تنوع بالای سؤالات و پوشش دادن تمام دانش‌آموزان ضعیف تا قوی از مهم‌ترین مزایای این کتاب محسوب می‌شود. دانش‌آموزان، معلمان و والدین برای تکمیل آموزش‌ها می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و نقاط قوت خود را بهبود ببخشند. سطح کتاب بسیار بالا بوده و دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون‌های مختلف و امتحانات پایان ترم آماده می‌کند. از دیگر مزایای آن می‌توان به وجود تمرینات، نکات، تصاویر نمودار‌ها و جداول مختلف در طول کتاب اشاره نمود. مؤلف تلاش کرده است با استفاده از تمامی موارد ذکر شده کتاب کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد. تمامی این ابزار در کنار یکدیگر تثبیت اطلاعات درسی در ذهن دانش‌آموزان و تسلط به مطالب کتاب درسی را به دنبال خواهند داشت.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML