سیر تا پیاز علوم هشتم گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۶۶٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۹۲٬۸۰۰

سیر تا پیاز علوم هشتم گاج

انتشارات بین‌المللی گاج با انتشار سری کتاب‌های سیر تا پیاز توانسته تمام مطالب آموزشی و پرسش‌های تستی و تشریحی را به‌صورت کامل پوشش دهد. این کتاب‌ها به‌صورت تک جلدی هستند و منبع قوی برای تمام دانش‌آموزان به شمار می‌روند. از جمله آنها می‌توان به کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم گاج اشاره کرد. در این منبع تلاش شده دانش‌آموزان بتوانند به‌صورت خودآموز مطالب را یاد بگیرند و به موفقیت بالایی در کسب نمرات برسند. ارتقای پیشرفت تحصیلی مهم‌ترین هدف تألیف و تدوین این کتاب است. مطالعه کتاب سیر تا پیاز علوم هم‌زمان با کتاب درسی چندین برابر تسلط شما را بر مطالب افزایش خواهد داد و بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان ضعیف است.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم انتشارات  گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم گاج یکی از موفق‌ترین و غنی‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی است. با تهیه این کتاب می‌توانید پایه علوم خود را تقویت کنید و پیشرفت تحصیلی خود ر ارتقا دهید. این کتاب در بخش‌های مجزا با گرافیک بسیار جذاب تهیه شده که به راحتی می‌توانید از طریق فهرست به بخش مربوطه دسترسی پیدا کنید. بیان کتاب به‌صورت است که دانش‌آموزان را علاقه‌مند به مطالعه می‌کند. پرداختن به نکات مهم در این کتاب آن را از کتاب درسی و هر منبع دیگری متمایز کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند علاوه بر امتحانات کلاسی و نهایی در آزمون‌های مختلف از این نکات بهره‌مند شوند. مفاهیم به‌صورت کاملاً آسان و دقیق توضیح داده شده‌اند و هیچ‌گونه ابهامی برای دانش‌آموزان به وجود نخواهد آمد. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • تمام مفاهیم کتاب درسی در ۱۰۰ صفحه آموزش داده شده است. 

  • حدود ۱۰۰۰ سؤال تستی طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. 

  • ۷۴۰ سؤال تشریحی طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. 

  • تمام سؤالات دارای پاسخنامه تشریحی هستند. 

  • می‌توان از طریق اسکن کد QR به ۱۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی دست پیدا کرد.

  • در تثبیت مطالب درسی و ارتقای معدل نقش مهمی دارد. 

  • تعاریف و اصطلاحات کتاب را به‌صورت اصولی آموزش می‌دهد.

فصل

تست

سوالات تشریحی

1

مبحث مخلوط و جداسازی مواد

60

50

2

تغییر شیمیایی در خدمت زندگی

50

50

3

از درون اتم چخبر

50

50

4

تنظیمات عصبی

50

50

5

حس و حرکت

70

60

6

تنظیمات هورمونی

60

70

7

الفبای زیست فناوری

50

70

8

تولید مثل در جانداران

50

70

9

الکتریسته

50

126

10

مغناطیس

32

77

11

کانی ها

38

50

12

سنگ ها

36

78

13

هوا زردگی

35

60

14

نور و خواص آن

59

124

15

شکست نور

50

93

آزمون های مربوط به نوبت اول و دوم

-

24+24

آزمون های جامع

30

-

مجموع سوالات

770

1126

کتاب سیرتاپیاز فیزیک دوازدهم رشته ریاضی گاج از 3 قسمت تشکیل میشوند
قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی و پرتکرار دوره های گذشته

ساختار کتاب سیر تا پیاز علوم 8 گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم گاج در بین دانش‌آموزان این پایه بسیار پرطرفدار است. علت آن داشتن چهار بخش مجزا است که به‌صورت کامل تمامی آموزش‌ها و سؤالات را در بر می‌گیرد. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1- بخش درس‌نامه

در بخش آموزش کتاب با سرفصل‌هایی مواجه می‌شوید که در راستای کتاب درسی تقسیم‌بندی شده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش می‌توان به آسان بودن و در عین حال دقیق بودن مفاهیم اشاره کرد. تمامی اصطلاحات و تعاریف کتاب درسی شرح داده شده‌اند. در بین محتوای درس‌نامه از تصاویر، نمودار و جداول استفاده شده است. از این رو از خسته کردن دانش‌آموزان جلوگیری می‌شود. کادرهای رنگی دربردارنده نکات مهم امتحانی هستند و بسیار ساده و خلاصه نوشته شده‌اند. از مهم‌ترین خصوصیات درس‌نامه می‌توان به ارائه راهکارهای جدید آموزشی اشاره کرد که کتاب درسی را بسیار آسان‌تر می‌کند و قدرت تسلط و یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

2- پرسش‌های تشریحی

پس از اتمام مباحث آموزشی پرسش‌های تشریحی مطرح می‌شوند. این پرسش‌ها که از نمونه سؤالات امتحانی برگرفته شده‌اند در ارتقای معدل بسیار مؤثر هستند. جواب دادن به این سؤالات تا حدودی ضروری بوده چرا که آموخته‌های حاصل از درس‌نامه را در ذهن دانش‌آموزان تثبیت می‌کند. پرسش‌ها به‌صورت تفکیکی و درس به درس طراحی شده‌اند و بسیار دقیق و استاندارد هستند. می‌توان نمونه سؤالات امتحانی و آموزش و پرورش و امتحانات مدارس را در بین آنها مشاهده کرد. سؤالات دارای تنوع و تعداد کافی هستند و تعداد آنها به ۷۴۰ پرسش می‌رسند. می‌توان گفت هر فصل بیش از ۵۰ پرسش تشریحی دارد که پاسخ آنها به‌صورت کامل توضیح داده شده‌اند.

3- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

سؤالات تستی همواره از بهترین بخش‌ها برای افزایش تسلط بر مفاهیم درسی به شمار می‌روند. جهت کسب موفقیت و بالاترین تراز در آزمون‌های مدارس پیشنهاد می‌شود به بانک تست مراجعه کنید. در این بخش شگردهای تست‌زنی ذکر شده‌اند و می‌توانید سرعت خود را در پاسخ به تست‌ها افزایش دهید. تنوع تست‌ها بسیار بالا بوده و از انواع آنها می‌توان به تست‌های تألیفی، تست‌های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و تست‌های المپیادها اشاره کرد.

1000 تست در این بخش قرار گرفته‌اند که در هیچ منبع دیگری نمی‌توانید این تعداد را مشاهده کنید. مطالعه تست‌ها به همراه پاسخ‌های تشریحی آنها کمک می‌کند تا کل مباحث کتاب را مرور نمایید. به خاطر این که دانش‌آموزان با توجه به توانایی خود سؤالات را بیابند از سطح آسان به دشوار چیده شده‌اند. پس از سؤالات تستی می‌توانید به پاسخ‌نامه تشریحی آنها که در آخر فصل قرار گرفته دسترسی پیدا کنید.

4- فیلم‌های آموزشی

تأثیر فیلم‌های آموزشی بر قدرت یادگیری دانش‌آموزان بسیار بالا بوده و برای آنها نیز جذاب است. ۱۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی به‌صورت درس به درس و در جلسات متعدد در این کتاب لحاظ شده است. برای دسترسی به آنها می‌توانید کدهای QR را اسکن کنید. این کدها در اول هر فصل از کتاب آمده‌اند. علاوه بر آموزش کتاب به مثال‌ها و تمرین‌های کتاب درسی پرداخته شده و راه‌حل‌های آنها به‌صورت کامل تشریح شده‌اند.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم هشتم گاج نقش مؤثری در موفقیت دانش‌آموزان خواهد داشت. این کتاب تنها ویژه امتحانات کلاسی نیست و می‌توان با مراجعه به بانک تست آن در آزمون‌های معتبر نیز شرکت کرد. کتاب معرفی شده بسیار کامل است به صورتی که از ابزار آموزشی خودآموز به شمار می‌رود. در این صورت دانش‌آموزان بدون نیاز به والدین و معلم می‌توانند تمام مباحث موردنیاز را آموزش ببینند. لحن کتاب نیز کاملاً ساده و قابل فهم است و دانش‌آموزان به تنهایی متوجه مفاهیم خواهند شد. با مطالعه پاسخ‌نامه تشریحی دانش‌آموزان می‌توانند ابهامات و اشکالات خود را برطرف کنند. استفاده از رنگ‌های جذاب در کتاب و تفکیک بخش‌های مختلف اشتیاق دانش‌آموزان برای مطالعه را افزایش داده است. این کتاب یک الگوی آموزشی مناسب برای معلمان و والدین نیز محسوب می‌شود و می‌توانند روند آموزش خود را بهبود ببخشند. مجموعه انتشارات گاج همواره به دنبال شناخت نیاز دانش‌آموزان است و متناسب با آن به ارائه بهترین ابزار آموزشی می‌پردازد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML