سیر تا پیاز علوم هفتم گاج

میانگین: 4 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۹۱٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۳۲٬۸۰۰

سیر تا پیاز علوم هفتم گاج

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج برای پایه هفتم دوره دبستان کتاب‌های آموزشی متنوع تألیف کرده که از جمله آنها می‌توان به کتاب سیر تا پیاز علوم هفتم گاج اشاره کرد. این کتاب با هدف ارتقای معدل و پیشرفت درسی دانش‌آموزان تألیف شده و یکی از جامع‌ترین مکمل‌های آموزشی به شمار می‌رود. پایه هفتم از پایه‌های نسبتاً دشوار محسوب می‌شود و دانش‌آموزان با مطالب سخت‌تری در کتاب‌درسی مواجه می‌شوند. از این رو برای این که دچار وحشت و سردرگمی نشوند انتشارات گاج به‌صورت خط به خط مطالب کتاب درسی را همراه با سؤالات تشریحی و تستی در قالب یک کتاب طراحی کرده است. در واقع شما به جای سه کتاب می‌توانید یک کتاب داشته باشید که تمام مباحث موردنیاز برای یادگیری مطالب درسی و نحوه پاسخ دادن به سؤالات را بیان می‌کند. کتاب سیر تا پیاز با توجه به مطالب کتاب درسی نوشته شده و به ارائه نکات خارج از کتاب نپرداخته است.

ویژگی‌ها و مشخصات کتاب سیر تا پیاز علوم هفتم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم هفتم گاج توسط گروهی از مؤلفان این انتشارات نوشته شده که دارای محتوای بسیار غنی است. لحن کتاب بسیار ساده و شیوا است و در ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه کتاب بسیار نقش دارد. کتاب دارای قسمت‌های مختلف بوده و در پیشرفت درسی و بهبود معدل دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار است. با بررسی سؤالات این کتاب می‌توانید در امتحانات پایان ترم خود نمره ۲۰ بگیرید. با تهیه این کتاب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون‌های مدارس را به دست می‌آورید. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • دارای بخش آموزش جامع و کامل است. 

  • تمرین‌ها و مثال‌های آن از مفاهیم کتاب درسی برگرفته شده‌اند.

  • تنوع سؤالات تشریحی و امتحانی بسیار بالا است. 

  • دارای پرسش‌های چهار گزینه‌ای تألیفی است. 

  • تمامی سؤالات دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند.

  • مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی علوم تألیف شده است. 

  • دارای ۱۶ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است. 

  • تسلط بر مفاهیم، مسائل و اصطلاحات کتاب را افزایش می‌دهد.

ساختار کتاب سیر تا پیاز علوم 7 گاج

کتاب علوم هفتم گاج از سه بخش مجزا تشکیل شده که تمامی بخش‌ها به یکدیگر مرتبط هستند. برای درک بهتر کلیه محتوای کتاب بهتر است به‌صورت زنجیروار و از ابتدا شروع به مطالعه آن کنید. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

  • بخش درس‌نامه

در این بخش فصل‌های کتاب درسی در قالب صد قسمت به‌صورت کامل و دقیق آموزش داده شده‌اند. تمامی تعاریف و اصطلاحات کتاب درسی در این بخش شرح داده شده‌اند. جهت عدم خستگی و یکنواختی کتاب از رنگ‌های متنوع در بخش آموزش استفاده شده که دارای نظم و ترتیب هستند. در واقع مؤلفان به جای طولانی کردن توضیحات، هر درس را به‌صورت نکات و عناوین در نمودارهای درختی یا جداول رنگی دسته‌بندی کرده‌اند. بخشی از کادرها به‌صورت مجزا مختص به نکات کلیدی هستند که برای دانش‌آموزان تیزهوش به کار می‌روند. این نحوه صفحه‌آرایی موجب شده تا سرعت یادگیری دانش‌آموزان افزایش یابد. در درس‌نامه می‌توانید نمودارها و تصاویر باکیفیت کتاب درسی را ملاحظه کنید.

  • پرسش‌های تشریحی

در بخش دوم کتاب علوم هفتم سیر تا پیاز امتحانات و آزمون‌های تشریحی قرار گرفته‌اند. هدف از گردآوری این سؤالات تثبیت مفاهیم کتاب در ذهن دانش‌آموزان است. پرسش‌ها به‌صورت تفکیکی و درس به درس چیدمان شده‌اند و استاندارد هستند. در صورتی که قصد دارید در امتحانات مدرسه بالاترین نمره را کسب کنید پیشنهاد می‌شود این بخش را با دقت مطالعه کنید. تعداد نمونه سؤالات امتحانی به ۶۹۰ پرسش تشریحی می‌رسند. سؤالاتی که حل کردنی هستند از یک یا چند راه‌حل برخوردارند.

  • بانک تست

یکی از بهترین روش‌ها برای تفهیم مطالب کتاب درسی مراجعه به تست‌های مربوطه است. در این کتاب انواع تست‌های تألیفی در سطوح ساده، متوسط و دشوار به چشم می‌خورند. افزایش مهارت تست‌زنی و تسلط بر مفاهیم کتاب آمادگی شما جهت شرکت در آزمون‌های مختلف را افزایش می‌دهد. علاوه بر تست‌های تألیفی شاهد تست‌های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و سؤالات المپیادها خواهید بو.د با حل کردن تست‌ها می‌توانید با نکات کاربردی و مهم آشنا شوید. می‌توان گفت جواب دادن به تمام تست‌ها باعث می‌شود تا کلیه مباحث کتاب را مرور کنید. در این بخش ۶۰۰ تست وجود دارد و پاسخ تشریحی آنها ذکر شده‌اند. سؤالات به مرور سخت‌تر می‌شوند و پاسخ دادن آن توسط دانش‌آموزان تیزهوش چالشی و بسیار جذاب است.

  • فیلم‌های آموزشی

از طریق اسکن کردن کدهای QR که قبل از درس‌نامه عنوان شده‌اند می‌توانید به ۱۶ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی تدریس شده توسط بهترین اساتید کشور دسترسی پیدا کنید. کدها قبل از هر فصل قرار گرفته‌اند و به‌صورت خط به خط تمام جزئیات کتاب درسی را همراه با سؤالات و تمرین‌ها آموزش می‌دهند.

کتاب سیرتاپیاز فیزیک دوازدهم رشته ریاضی گاج از 3 قسمت تشکیل میشوند
قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی و پرتکرار دوره های گذشته

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز علوم هفتم گاج

پوشش دادن تمام مباحث آموزشی، سؤالات تستی و تشریحی، فیلم‌های آموزشی تنها در یک کتاب به‌عنوان مهم‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود. با تهیه این کتاب دیگر نیازی نیست به ابزار آموزشی دیگری متوسل شوید. همچنین شما را از مطالعه چندین بار کتاب درسی خود بی‌نیاز خواهد کرد. استفاده از گرافیک جذاب و رنگ‌های متنوع جهت تفکیک بخش‌های مختلف کتاب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که مطالب را با نظم و ترتیب به دانش‌آموزان یاد می‌دهد. 

نکات کاربردی کتاب

استفاده از نکات کاربردی، تصاویر، نمودار، جداول و اصطلاحات باعث غنی شدن محتوای کتاب شده و در بین دانش‌آموزان بسیار پرطرفدار است. این کتاب تنها مناسب دانش‌آموزان پایه هفتم نیست و معلمان می‌توانند برای الگوبرداری و انتقال بهتر مفاهیم به دانش‌آموزان خود به تهیه و مطالعه این کتاب روی آورند. تعداد سؤالات به اندازه کافی هستند و مختص به تمامی دانش‌آموزان ضعیف و قوی است. این کتاب دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با نحوه طراحی سؤالات تستی آشنا شوند و در سال‌های آینده جهت شرکت در آزمون‌های بزرگ‌تر به آمادگی حداکثری برسند. در درس‌نامه نیز سؤالات و مثال‌های متنوعی وجود دارند که آموزش‌ها را تکمیل می‌کنند و پیشنهاد می‌شود پس از مطالعه هر بخش بلافاصله به سؤالات آن مراجعه کنید. این عمل موجب می‌شود نکات مهم سؤال را یاد بگیرید و سؤالات مشابه را با سرعت بیشتری پاسخ دهید. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML