سیر تا پیاز فارسی ششم گاج

میانگین: 4.5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۱٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۱۶٬۸۰۰

سیر تا پیاز فارسی ششم گاج

کتاب‌های سیر تا پیاز توسط انتشارات بین‌المللی گاج تدوین شده‌اند و از بهترین منابع آموزشی برای دانش‌آموزان در مقاطع دوره دبستان و دبیرستان به شمار می‌روند. از میان آنها می‌توان کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم گاج را نام برد. در این کتاب آموزش‌ها در قالب مثال و تمرین‌ها بیان شده‌اند. علاوه بر آن در ادامه پرسش‌های تشریحی و چهار گزینه‌ای همراه با پاسخ‌نامه تشریحی قرار گرفته‌اند. دانش‌آموزانی که به دنبال یک مجموعه کامل از آموزش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی هستند با تهیه کتاب سیر تا پیاز فارسی می‌توانند مطالب را با سرعت بیشتری نسبت به کتاب درسی فرا بگیرند. سؤالات کتاب دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند و در تثبیت اطلاعات در ذهن بسیار کارساز هستند. شما با تهیه این کتاب می‌توانید به‌صورت هم‌زمان از مباحث آموزشی، بانک تست و پرسش‌های تشریحی بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های کتاب سیرتاپیاز فارسی ششم گاج

کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم گاج تأثیر زیادی در بهبود روند مطالعات دانش‌آموزان دارد. حجم مناسب کتاب و تعداد سؤالات کافی این کتاب را بسیار محبوب کرده است. نگارش کتاب با لحنی ساده و ادبی است و به تفسیر و تحلیل آموزش‌های کتاب درسی می‌پردازد. این کتاب در راستای جدیدترین کتاب درسی تألیف شده و در صورت لزوم تغییرات لازم در سؤالات امتحانی سال‌های گذشته اعمال شده است. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • خط به خط کتاب درسی به طور کامل بررسی و توضیح داده شده است.

  • دارای پرسش‌های چهار گزینه‌ای و تشریحی همراه با پاسخ‌های تشریحی است. 

  • از نکات کنکوری و کاربردی برخوردار است. 

  • جهت مرور سریع مطالب به ارائه جداول جمع‌بندی می‌پردازد. 

  • تست‌ها به‌صورت تألیفی، مفهومی و ترکیبی هستند. 

  • دارای آزمون پایان فصل در انتهای مطالب است.

ساختار کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم گاج در سه بخش اصلی درس‌نامه، پرسش‌های تشریحی و پرسش‌های چهار گزینه‌ای به طور مجزا نگارش شده است. در واقع شما می‌توانید با خرید این کتاب با یک تیر سه نشان بزنید و دیگر احتیاجی به تهیه سایر ابزار آموزشی نیست. پس از پرداختن به معرفی بخش‌های کتاب همواره توصیه می‌شود از ابتدا و به ترتیب آموزش‌ها را مطالعه کنید. در این صورت سردرگم نمی‌شوید و می‌توانید در ادامه سؤالات را با آمادگی بالاتری پاسخ دهید. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1- مبحث درس‌نامه

ارائه کامل‌ترین و دقیق‌ترین مفاهیم کتاب درسی در درس‌نامه سیر تا پیاز از نقاط قوت کتاب به شمار می‌رود. در این بخش می‌توانید با بیان ساده‌تر تعاریف و اصطلاحات کتاب فارسی را دریافت کنید. درس‌نامه در ابتدای کتاب قرار گرفته شده است. پس از هر یک از بخش‌های کتاب درسی به تعدادی تمرین و سؤال در ادامه آن پرداخته شده است. توجه به سؤالات عمق یادگیری مباحث آموزشی را بسیار افزایش خواهند داد. علاوه بر آن با چگونگی طراحی سؤالات توسط اساتید آشنا خواهید شد. در طول درس‌نامه می‌توانید جداولی را مشاهده کنید که حاوی نکات تستی و مهم هستند. همچنین در صورت نیاز از تصاویر و نمودارهای مختلف در طول کتاب استفاده شده است. درس‌نامه بسیار کامل است و نیازی نیست به کتاب درسی مراجعه کنید. تقسیم‌بندی سرفصل‌های کتاب درسی به موضوعات کوچک‌تر برای دانش‌آموزان بسیار خوشایند است و به‌صورت جزئی‌تر مفاهیم را یاد می‌گیرند.

درسنامه سیر تا پیاز فارسی ششم گاج
بخشی از درسنامه فارسی ششم سیر تا پیاز گاج

2- پرسش‌های تشریحی

این بخش ویژه دانش‌آموزان محصل پایه ششم است. در این قسمت با نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم آشنا می‌شوید. هدف از طراحی این بخش ارتقا دادن نمرات و معدل دانش‌آموزان و همچنین تثبیت بهتر مفاهیم کتاب درسی در ذهن آنها است. سؤالات طبقه‌بندی شده هستند و کل مباحث کتاب درسی را در بر می‌گیرند. تفکیک پرسش‌ها به‌صورت درس به درس و مطابق با بودجه‌بندی آموزش و پرورش صورت گرفته است. در انتهای پرسش‌ها به پاسخ‌های تشریحی خواهید رسید که به نوبه خود دارای نکات مهم هستند.

3- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

اگر به دنبال افزایش تسلط خود بر مفاهیم درسی و افزایش مهارت در تست‌زنی هستید از سؤالات تستی به آسانی نگذرید. به ویژه دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های مختلف را دارند ضروری است بانک تست را به‌صورت کامل بررسی کنند. تست‌ها تألیفی، مفهومی و ترکیبی هستند و از بین آنها می‌توان تست‌های دشوار و چالشی ویژه دانش‌آموزان برتر و تیزهوش را مشاهده کرد. پاسخ گزینه صحیح به‌صورت تشریحی بیان شده و در صورت لزوم سایر گزینه‌ها نیز بررسی می‌شوند. سؤالات تستی در آخر کتاب قرار گرفته‌اند و مطالعه آنها باعث مرور کتاب خواهد شد. سؤالات در سطح آسان، متوسط و دشوار تألیف شده‌اند و رضایت تمام دانش‌آموزان را به دنبال دارند. مطالعه تست‌ها کمک می‌کند سرعت تست‌زنی خود را بهبود ببخشید.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم گاج

از مهم‌ترین مزایای کتاب سیر تا پیاز فارسی ششم گاج می‌توان به دربرگرفتن تمام مفاهیم آموزشی، نکات، سؤالات تشریحی و تستی اشاره کرد. بدون شک جامع‌ترین منبع کمک آموزشی شناخته می‌شود و هر چه را که لازم دارید می‌توانید در کتاب جستجو کنید. ساده بودن لحن کتاب باعث شده تا دانش‌آموزان مفاهیم مبهم کتاب درسی را از این طریق متوجه شوند. قرار گرفتن آزمون‌های جامع در پایان فصل دانسته‌های دانش‌آموزان را مورد سنجش قرار داده و قدرت یادگیری آنها همچنان افزایش خواهد یافت. 

جهت مرور سریع کتاب می‌توانید از جداول جمع‌بندی و جداول حاوی نکات استفاده کنید. پرسش‌های تشریحی برای آماده کردن دانش‌آموزان در شب امتحان به کار می‌روند. ویژگی خودآموز کتاب موجب شده دانش‌آموزان در خانه و بدون نیاز به کمک کسی به یادگیری و آموزش مطالب بپردازند. معلمان و مدرسان درس فارسی نیز با در دست داشتن این کتاب و بهره‌گیری از آموزش‌های روز آن می‌توانند با راهکارهای جدید کتاب درسی را تدریس کنند. 

متفاوت بودن ابعاد آموزشی کتاب تنها در ۲۲۴ صفحه آن را نسبت به سایر منابع آموزشی متمایز کرده است. هدف مؤلفان از تدوین و نگارش این کتاب موفقیت روزافزون دانش‌آموزان در امتحانات و آزمون‌های مختلف است. انتشارات بین‌المللی گاج تلاش نموده با به‌روزترین متدهای ممکن به تألیف کتاب‌های آموزشی بپردازد و خیال دانش‌آموزان را از بابت داشتن یک کتاب فوق‌العاده برای کسب بهترین نمرات راحت کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML