سیر تا پیاز فارسی هشتم گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰۶٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۴۴٬۸۰۰

سیر تا پیاز فارسی هشتم گاج

مجموعه سیر تا پیاز انتشارات گاج برای تمام پایه‌های دوره دبستان و دبیرستان به ارائه کتاب‌های کمک آموزشی کاربردی و مفید پرداخته است. از انواع آنها می‌توان کتاب سیر تا پیاز فارسی هشتم گاج را نام برد. این کتاب برای آماده شدن دانش‌آموزان در امتحانات کلاسی و نهایی و آزمون‌های مختلف تدوین شده است. بیان شیوا و ساده در انتقال مفاهیم کتاب درسی بسیار مؤثر بوده و توانسته تمام دانش‌آموزان در سطوح مختلف را راضی کند. با مطالعه این کتاب می‌توانید اصطلاحات، تعاریف و نکات مهم را بهتر از قبل یاد بگیرید. مطالعه زنجیروار کتاب در طول سال تحصیلی خیال شما را تا حدود زیادی در شب امتحان راحت می‌کند چرا که به تسلط بالایی از مطالب خواهید رسید. این کتاب توانسته علاقه و اشتیاق دانش‌آموزان را به درس فارسی افزایش دهد.

عنوان

صفحه

آموزش

5

سوالات تشریحی

154

پاسخنامه سوالات تشریحی

196

سوالات تستی

213

پاسخنامه سوالات تستی

252

ویژگی‌ها و مشخصات کتاب سیر تا پیاز فارسی هشتم  انتشارات گاج

بسیاری از کتاب‌ها در دو یا سه جلد به آموزش، سؤالات تشریحی و تستی پرداخته‌اند. کتاب سیر تا پیاز فارسی هشتم گاج برخلاف دیگر کتاب‌ها در یک جلد کامل و جامع تمامی مطالب و سؤالات را پوشش می‌دهد. در واقع با تهیه یک کتاب می‌توانید سه کتاب داشته باشید. آموزش‌ها به‌صورت دقیق و کامل بیان شده و متناسب با آن به تألیف سؤالات تشریح و تستی در قسمت‌های دیگر پرداخته شده است. پاسخ‌های تشریحی هر سؤال در مرور کتاب بسیار کمک می‌کنند و در صورت نیاز به ارائه نکات کاربردی در این قسمت پرداخته شده است. تنوع بالا و مناسب بودن تعداد سؤالات و نپرداختن به سؤالات خارج از کتاب درسی برای دانش‌آموزان بسیار خوشایند واقع شده است. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • مفاهیم کتاب درسی به‌صورت کامل در ۱۵۰ صفحه به‌صورت درس به درس پوشش داده شده‌اند. 

  • ۳۱۰ سؤال تشریحی طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. 

  • ۴۳۵ سؤال تستی طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. 

  • دارای ۱۰ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است. 

  • نمرات و معدل دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد.

ساختار کتاب سیر تا پیاز فارسی 8 گاج

کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج همانند دیگر کتاب‌های این مجموعه دارای ۴ بخش تفکیک شده است. هر یک از بخش‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برخوردار هستند که دانش‌آموزان را در جهت کسب بهترین نمرات یاری می‌کنند. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

  • بخش درس‌نامه

مطالب کتاب درسی به‌صورت گام به گام در این بخش بیان شده‌اند. از کتاب درسی کامل‌تر بوده و به‌صورت جزئی‌تر مطالب را تدریس می‌کند. علاوه بر کتاب درسی مطابق با آزمون‌های تشریحی مدارس تدوین شده است. برای دانش‌آموزان برتر و تیزهوش قسمتی به نام بخش «نکته و تست» قرار داده شده که مطالب بیشتر از کتاب درسی را قرار داده است. در هر صفحه از درس‌نامه علاوه بر آموزش‌ها چندین مثال و تمرین ارائه می‌شود که پس از پاسخ دادن به آنها توصیه می‌شود به پاسخ‌نامه تشریحی مراجعه کنید و ایرادات خود را برطرف نمایید. استفاده از نمونه سؤالات امتحانی متنوع در قالب تمرین بعد از هر آموزش در مرور آن قسمت بسیار تأثیرگذار است. همچنین می‌توانید با نحوه طراحی سؤالات امتحانی درس مربوطه آشنا شوید. در پایان هر فصل از درس‌نامه آزمون جامعی ارائه شده که به جمع‌بندی مطالب پرداخته است.

  • پرسش‌های تشریحی

انواع نمونه سؤالات امتحانی مدارس و آموزش و پرورش در این قسمت قرار می‌گیرند. آزمون‌ها در نوبت اول و دوم به‌صورت مجزا قرار داده شده‌اند. این بخش در شب امتحان بسیار مورد اهمیت است و کمک می‌کند امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارید. جالب است بدانید که آزمون‌های این بخش دارای ریز بارم هستند و پاسخ‌نامه آنها در انتهای بخش قرار داده شده‌اند. تعداد پرسش‌های تشریحی به ۳۱۰ سؤال طبقه‌بندی شده می‌رسند و ویژه تمام دانش‌آموزان ضعیف، متوسط و قوی تألیف شده‌اند.

  • پرسش‌های چهار گزینه‌ای

مطالب تکمیلی کتاب و نکات در قالب سؤالات تستی در این بخش دیده می‌شوند. این سؤالات برای دانش‌آموزان برتر اهمیت ویژه‌ای دارند چرا که می‌توانند در آزمون‌های المپیاد و معتبر مدارس بیشترین امتیاز را به دست آورند. تنوع تست‌ها بسیار بالا است و اغلب آنها در سطح دشوار ارائه می‌شوند. با این حال هر دانش آموزی که محتوای آموزشی و سؤالات تشریحی را به خوبی یاد بگیرد می‌تواند سؤالات تستی را نیز به درستی پاسخ دهد. سؤالات تستی تسلط و تثبیت مطالب را بیش از پیش افزایش خواهند داد. با بررسی بانک تست می‌توانید از دوران دبستان مهارت تست‌زنی را در خود افزایش دهید و در سال‌های آینده با اعتماد به نفس کامل در آزمون‌های بزرگ‌تر شرکت کنید. در انتهای بخش پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات همراه با نکات تکمیلی قرار داده شده‌اند. سؤالات تستی در این بخش شامل ۴۳۵ پرسش هستند و از سطح آسان به دشوار قرار می‌گیرند.

  • فیلم‌های آموزشی

جهت تکمیل مطالب درس‌نامه به ارائه ۱۰ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی پرداخته شده که تمامی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی در آن به طور کامل توضیح داده می‌شوند. جهت دسترسی و تماشای فیلم‌ها در ابتدای هر فصل کدهای QR قرار گرفته‌اند و کافی است آنها را اسکن کنید. شیوه تدریس فیلم‌های آموزشی برای دانش‌آموزان بسیار جذاب است.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز فارسی هشتم گاج

کتاب سیر تا پیاز فارسی هفتم گاج از جمله کتاب‌های خودآموز است که دانش‌آموزان را از مراجعه به سایر منابع آموزشی بی‌نیاز می‌کند. در صورت عدم حضور در کلاس‌های درسی تنها با این کتاب می‌توانید مطالب را آموزش ببینید و خود را به سطح دیگر دانش‌آموزان برسانید. حتی معلمان و مربیان آموزشی می‌توانند برای دریافت نکات کاربردی و بهبود نحوه آموزش از این کتاب الگوبرداری نمایند. کتاب تنها در ۲۷۲ صفحه همراه با انواع سؤالات تشریحی و تستی گردآوری شده است. 

در یک جلد می‌توانید به تمام آموزش‌ها و سؤالات موردنیاز دسترسی پیدا کنید. طبقه‌بندی کردن سؤالات در سطوح مختلف موجب شده تا دانش‌آموزان با توجه به توانایی‌های خود سؤالات مربوطه را بیابند. در پاسخ‌های تشریحی با نکات متفاوتی روبرو خواهید شد که در مرور مطالب آموزشی بسیار مؤثر هستند. مؤلفان انتشارات گاج طبق تغییرات جدید کتاب‌های درسی به تألیف و تدوین مطالب می‌پردازند و در صورت هر گونه تغییر در سال‌های آتی کتاب جدیدتری منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML