سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج

درس مطالعات اجتماعی از دروس حساس در پایه هشتم است و دانش‌آموزان جهت درک بهتر مطالب آن نیاز به کتاب‌های آموزشی دارند. در این بین انتشارات گاج با منتشر کردن کتاب‌های سری سیر تا پیاز دغدغه و نگرانی دانش‌آموزان را برطرف نموده و به عرضه کامل‌ترین و بهترین ابزار آموزشی پرداخته است. کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج دانش‌آموزان را آماده می‌کند تا در امتحانات پایان ترم سؤالات را به خوبی پاسخ دهند. این کتاب در راستای کتاب درسی تألیف شده و با راهکارهای جدید درک مفاهیم درسی را راحت‌تر از قبل نموده استدر این کتاب می‌توانید درس‌نامه و سؤالات مختلف را مشاهده کنید که به‌صورت پیوسته طراحی شده‌اند و مطالعه آنها کمک می‌کند تا به نمرات بالایی در درس مطالعات اجتماعی برسید.

مشخصات کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج از سه بخش اصلی مباحث آموزشی، سؤالات تشریحی و تستی طراحی شده و یکی از بهترین ابزار برای ارتقای معدل و کسب امتیاز بالا در آزمون است. این کتاب تسلط بسیار بالایی از مباحث درسی برای دانش‌آموزان به دنبال خواهد داشت و به واسطه آن می‌توانند هرگونه سؤالی را به راحتی پاسخ دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به متفاوت بودن راهکارهای آموزشی آن اشاره کرد. 

در واقع مؤلف سعی نموده در این کتاب با لحن ساده‌تر از کتاب درسی مفاهیم را به دانش‌آموزان انتقال دهد. شما در بخش‌های مختلف کتاب می‌توانید با اصطلاحات و تعاریف گوناگون مواجه شوید که بسیار ساده توضیح داده شده‌اند. تعداد سؤالات، تمرین‌ها و مثال‌های کافی در سراسر کتاب همواره ذهن دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند و می‌توانند تأثیر بسیار زیادی در تعمیق دروس داشته باشند. تمامی سؤالات و مباحث درس‌نامه به‌صورت درس به درس و تفکیکی قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • از درس‌نامه کامل و خط به خط برخوردار است. 

  • دارای انواع سؤالات تألیفی و آموزش و پرورش است. 

  • به‌عنوان کتاب خودآموز استفاده می‌شود. 

  • در تقویت استعدادهای دانش‌آموزان نقش کلیدی دارد. 

  • فاقد مسائل حاشیه‌ای و خارج از کتاب درسی است.

ساختار کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی 8 گاج

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج 3 بخش مجزا را تشکیل می‌دهد. مطالعه تمامی بخش‌ها به‌صورت پیوسته موفقیت دانش‌آموزان در آزمون‌های تستی و امتحانات پایان ترم را به دنبال دارد. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1-مبحث درس‌نامه

این قسمت با نگارش بسیار جذاب به مباحث درسی کتاب می‌پردازد. مباحث به طور کامل و جامع ارائه می‌شوند و خط به خط کتاب درسی موشکافی شده است. همچنین از نکات و توضیحات تکمیلی در درس‌نامه می‌توان برخوردار شد. برای جذاب‌تر شدن کتاب و تأثیر بهتر جهت تثبیت اطلاعات درسی در ذهن دانش‌آموزان از گرافیک جذاب و رنگ‌های مختلف برای تفکیک قسمت‌های گوناگون درس‌نامه استفاده شده است. در این کتاب سرفصل‌های کتاب درسی به‌صورت دقیق و آسان بیان شده‌اند. وجود تست‌های مختلف و مثال‌های متنوع که پاسخ آنها در زیر هر یک از سؤالات آمده است به دانش‌آموزان کمک فراوانی می‌کنند تا بر مفاهیم آموزشی تسلط پیدا کنند. راهکارهای ارائه شده برای انتقال مفاهیم بسیار نوین و جدید هستند.

2-پرسش‌های تشریحی

در این بخش سؤالات امتحانی مدارس و آموزش و پرورش عنوان شده‌اند. سؤالات تنوع بالایی دارند و از تمام مطالب کتاب درسی طرح شده‌اند. این سؤالات اغلب برای آماده شدن در شب امتحان کاربرد دارند. البته توصیه می‌شود خواندن این سؤالات را به شب امتحان موکول نکنید و حتماً در طول سال به سراغ آنها بروید. نمونه سؤالات امتحانی تألیفی در ارتقای معدل و گرفتن بالاترین نمرات در کلاس و امتحان بسیار تأثیرگذار هستند. این سؤالات مطابق با بودجه‌بندی آموزش و پرورش و استانداردهای دقیق طراحی شده‌اند. نمونه سؤالات امتحانی مانند درس‌نامه تفکیک شده هستند و می‌توانید با مطالعه هر بخش از درس‌نامه به سؤالات مرتبط آن رجوع کنید. در انتهای همین بخش پاسخ هر یک از سؤالات به‌صورت کامل شرح داده شده‌اند. از همین پاسخ‌های تشریحی می‌توانید نکات مهمی دریابید.

  1. پرسش‌های چهار گزینه‌ای

بخش تست کتاب استفاده از شگردهای مختلف و سریع تست‌زنی را به دانش‌آموزان آموزش خواهد داد. در این بخش تسلط بر مفاهیم درسی بیش از پیش می‌شود. پرسش‌های چهار گزینه‌ای به شما کمک می‌کنند تا در آزمون‌های معتبر به موفقیت بالایی دست پیدا کنید. شیوه طراحی سؤالات به‌صورت تألیفی و برگرفته از مطالب کتاب درسی هستند. همچنین در میان آنها می‌توان تست‌های المپیاد، تیزهوشان، نمونه دولتی و سؤالات آموزش و پرورش را مشاهده نمود. 

سؤالات برای سطوح مختلف از ساده تا دشوار چیدمان شده‌اند و در رضایت همه دانش‌آموزان نقش دارند. با مطالعه سؤالات تستی کتاب می‌توانید به نوعی کتاب درسی را به‌صورت مختصر و خلاصه مرور کنید. هدف از طراحی این سؤالات نهادینه‌سازی کردن مباحث درسی در ذهن دانش‌آموزان است. تست‌ها کل محتوای کتاب درسی را در بر می‌گیرند و مناسب کلیه دانش‌آموزان هستند. زمانی که درس‌نامه و نمونه سؤالات امتحانی را مطالعه کردید پیشنهاد می‌شود که به سراغ بخش تست بروید. در این صورت دانش خود را محک می‌زنید و با نحوه طراحی تست‌ها آشنا می‌شوید.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی هشتم گاج دارای درس‌نامه کامل به همراه سؤالات تشریحی و تستی استاندارد است. تمامی این مباحث به‌صورت جزئی از کتاب درسی طراحی شده‌اند. مطالعه این کتاب برای آموزش از راه دور مفید است و حالت خودآموز دارد. در واقع دانش‌آموزان با داشتن این کتاب می‌توانند عقب‌افتادگی‌های تحصیلی خود را جبران کنند. علاوه بر دانش‌آموزان مربیان آموزشی و معلمان محترم نیز می‌توانند از آموزش‌های کامل این کتاب بهره‌مند شوند. 

پوشش دادن تمام مطالب کتاب درسی و کافی بودن سؤالات این کتاب را به یک ابزار آموزشی کامل و دقیق تبدیل نموده و به پرورش استعدادهای دانش‌آموزان می‌پردازد. کتاب‌های سیر تا پیاز مجموعه بی‌نظیری هستند که دانش‌آموزان را در یادگیری بهتر هر چه مطالب کمک می‌کنند. تنوع بالا و تعداد کافی سؤالات به همراه درس‌نامه کامل و روان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را به دنبال دارد. مؤلف با پوشش دادن تمام جنبه‌های مختلف مطالب باعث شده تا دانش‌آموزان از پرداختن به هر منبع دیگر و حتی کتاب درسی بی‌نیاز شوند. تنها با مطالعه این کتاب در امتحانات و آزمون‌های گوناگون می‌توانید بالاترین نمرات را کسب کنید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML