شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

انتشارات کلاغ سپید زیر نظر انتشارات گاج سری کتاب‌هایی را روانه بازار کرده است که یکی از این سری کتاب‌ها، سری شاه کلید است که برای مقاطع مختلف کتاب‌های کمک درسی منتشر می‌کند. کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید ویژه دانش‌آموزان دهم انسانی توسط گروهی از مولفان تالیف و منتشر شده است. این کتاب دربردارنده تمام دروس سال دهم انسانی است و تمام تمرین‌ها و سوالات کتاب را به بهترین صورت پاسخ داده است تا دانش‌آموزان با مطالعه آن بتوانند برای امتحانات پایان ترم با آمادگی کامل حاضر شوند. 

هدف مجموعه کتاب‌های شاه کلید رفع ایرادات دانش‌آموزان در حل تمرین‌ها و سوالات کتاب درسی است تا برای امتحان آماده شوند و جواب تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی در آن موجود است.

در ادامه قصد داریم کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

در اینجا ما ساختار کتاب را در حد توان به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید با این کتاب آشنا شوید.

کتاب شاه کلید دهم انسانی یا گام به گام دهم انسانی سری شاه کلید کلاغ سپید مجموعه‌ای از تمرین‌های تمام دروس پایه دهم انسانی است که در یک کتاب گردآوری شده است. این کتاب شامل بخش‌های متعددی است که در هر بخش آن یکی از دروس پایه دهم انسانی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با بخش‌‌های مختلف کتاب به صورت تیتروار آشنا می‌شویم:

  •    ریاضی و آمار

  •    اقتصاد

  •    تاریخ1

  •    انگلیسی1 

  •    عربی زبان قرآن1

  •    علوم و فنون ادبی1

  •    جامعه شناسی1

  •    دین و زندگی1

  •    فارسی1

  •    نگارش1

  •    جغرافیای ایران

  •    استان‌شناسی تهران

  •    منطق

  •    آمادگی دفاعی 

در واقع این کتاب 14 بخش را شامل می‌شود که در هر بخش آن یکی از این دروس بررسی شده است. 

پایه دهم انسانی در واقع شروع دغدغه کنکور و آزمون‌هاست که البته مهم‌ترین آزمون هر دانش‌آموزشی همان کنکور سراسری است. پس بهتر است از همین ابتدای کار پایه درسی خود را در رشته منتخب خود قوی کنید و با استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، قدم‌های ابتدایی را محکم و درست بردارید. در ادامه مطالب سعی می‌کنیم بخش‌های مختلف کتاب دهم انسانی کلاغ سپید را خدمت شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بخش اول: بررسی درس ریاضی و آمار 1

کتاب ریاضی در هر مقطعی جزوه دروس سخت و چالش برانگیز دانش‌آموزان است و امتحان پایان ترم آن نیز باعث نگرانی بسیاری از دانش‌آموزان است به همین دلیل بسیاری از دانش‌آموزان احساس نیاز به یک کتاب کمکی را در این درس بیش‌تر از سایر دروس احساس می‌کنند. 

کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید یکی از منابع خوب و مناسب برای حل مشکلات دانش‌آموزان برای حل سوالات و تمرین‌های کتاب ریاضی است و در طول سال تحصیلی در کنار کتاب درسی می‌تواند به پیشرفت دانش‌آموزان کمک زیادی بکند. در درس ریاضی این کتاب نکات کاربردی در حل مسائل و تمرین‌ها ارائه شده است و علاوه بر اینها قسمت‌هایی از کتاب با عناوین: فعالیت، کار در کلاس، تمرین‌های کتاب و غیره در این کتاب به صورت تشریحی پاسخ داده شده است. 

در ادامه بخشی از کتاب ریاضی را ملاحظه می‌کنید:

بخش دوم: بررسی درس اقتصاد

در بخش مربوط به اقتصاد مطالب کتاب اقتصاد پایه دهم انسانی بررسی شده است و سعی شده تمام مطالب کتاب درسی در قالب پرسش و پاسخ‌های تالیفی پوشش داده شود. در این قسمت تمام فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی به خوبی پاسخ داده شده است تا چیزی از قلم نیافتاد و دانش‌آموز بتواند استفاده کاملی از کتاب داشته باشد. 

بخش سوم: بررسی درس تاریخ 1

یکی از دروس مهم در رشته انسانی درس تاریخ است. درس تاریخ 1 در پایه دهم انسانی در این کتاب به صورت پرسش و پاسخ ارائه شده است یعنی مطالب کتاب با پرسش و پاسخ پوشش داده شده و همه چیز بیان شده است. همچنین پرسش‌ها و فعالیت‌های موجود در کتاب نیز بررسی شده و به همه آنها پاسخ‌های تشریحی خوبی داده شده است. 

بخش چهارم: بررسی درس علوم و فنون ادبی1 

رشته انسانی با ادبیات و دروس مربوط به آن شناخته می‌شود و دانش‌آموزان انسانی باید در این دروس درک ادبی خوبی داشته‌ باشند. یکی از این دروس، درس علوم و فنون ادبی است که در کتاب شاه کلید دهم انسانی به آن پرداخته شده و برای این درس درسنامه نیز قرار داده شده است. این درسنامه حاوی نکات مهم درس است و کمک خوبی برای یادگیری بهتر درس برای دانش‌آموزان است. همچنین بخش خودارزیابی‌ها و کارگاه‌های تحلیل فصل در این کتاب به طور کامل پاسخ داده شده است. 

بخش پنجم و ششم: بررسی درس فارسی1 و نگارش1 

درس شیرین فارسی و نگارش پایه دهم انسانی از دروس مهم رشته انسانی هستند و در این کتاب در بخش‌های جداگانه‌ای بررسی شده‌اند. در درس فارسی1 همانطور که انتظار می‌رود معنی واژه‌های سطر به سطر کتاب درسی، معنی کامل ابیات و متن‌های کهن و تحلیل آرایه‌های ادبی آورده شده است. در بخش نگارش1 نیز به تمرین‌های کتاب پاسخ کامل داده شده است. کارگاه متن پژوهشی هر درس به خوبی پاسخ داده شده است. همچنین پاسخ کارگاه‌های نوشتن کتاب درسی نیز در کتاب موجود است.

بخش هفتم، هشتم و نهم: بررسی دروس جامعه‌شناسی1، دین و زندگی1 و منطق 

دروس جامعه‌شناسی، دین و زندگی و منطق در کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید به صورت مجزا بررسی شده‌اند ولی چون مدل همه آن‌ها یکسان است در یک بخش نحوه ارائه مطالب آن‌ را بیان می‌کنیم تا مطالب حوصله سر بر نشود. اصولا در کتاب شاه کلید کلاغ سپید دروسی که متن زیادی دارند در قالب پرسش و پاسخ ارائه شده‌اند. این سه درس نیز مثل برخی دیگر از کتاب‌ها به این شیوه بیان شده‌اند تا دانش‌آموز با مطالعه این پرسش و پاسخ‌ها مطالب را به خوبی به ذهن بسپارد. تمرین‌ها و فعالیت‌های درسی این دروس نیز به صورت تشریحی پاسخ داده شده است.   

بخش دهم: بررسی درس  انگلیسی1

در بخش درس انگلیسی کتاب شاه کلید، ترجمه متن کتاب درسی اعم از لغات و مکالمات آورده شده است. علاوه بر این تمام تمرین‌های کتاب به صورت تشریحی پاسخ داده شده است. 

در درس انگلیسی گرامر و قواعد درس در قالب درسنامه بیان شده است تا دانش‌آموزان به طور کامل درس را فرابگیرند. 

بخش یازدهم: بررسی درس عربی زبان قرآن1

در درس عربی نیز ترجمه تمام متن و تمرین‌های کتاب درسی آورده شده است و پاسخ‌های تشریحی کامل برای تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است. و شما می‌توانید به تمام مطالب اشراف پیدا کنید. علاوه بر این قواعد درس عربی و نحوه پاسخ‌دهی به تمرین‌ها در این بخش آموزش داده شده است.

بخش دوازدهم و سیزدهم: بررسی دروس جغرافیای ایران و استان شناسی تهران

کتاب‌های جغرافیای ایران و استان‌شناسی تهران نیز در بخش‌های مجزایی در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در این بخش‌ها تمام مطالب کتاب درسی در قالب پرسش و پاسخ پوشش داده شده است. همچنین پاسخ قسمت‌هایی همچون فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی نیز آورده شده است. 

بخش چهاردهم: بررسی درس  آمادگی دفاعی 

در بخش آخر کتاب آمادگی دفاعی آورده شده است. کتاب آمادگی دفاعی در پایه دهم در بین تمام رشته‌ها مشترک است. در این بخش از کتاب تمرین‌ها و پرسش‌های کتاب درسی به صورت کاملا تشریحی پاسخ داده شده است.  

ویژگی‌های ظاهری کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

ویژگی‌های ظاهری یک کتاب اهمیت زیادی در جلب توجه مخاطب دارد. در کتاب شاه کلید دهم انسانی  کلاغ سپید جلد روی کتاب با عنوان کتاب ارتباط دارد. 

صفحه‌آرایی کتاب زیبا و جذاب است و سایز نوشته‌ها نیز خوب و مناسب است در خصوص فونت باید گفت متناسب با هر بخش از فونت‌های متفاوتی استفاده شده است و این تنوع در فونت و استفاده از رنگ‌های متنوع در متن کتاب باعث زیباتر شدن و جذاب شدن کتاب شده و از خستگی دانش‌آموز نیز جلوگیری می‌کند. لحن کتاب ساده و روان است و کتاب استاندارهای لازم را دارا می‌باشد. 

خرید کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

برای خرید کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین کتاب را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید

دانش‌آموزان پایه دهم انسانی می‌توانند کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید را با 20 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. وبسایت تلکتاب برای اکثر کتاب‌های کمک آموزشی تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته است تا همه دانش‌آموزان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

جمع‌بندی

کتاب شاه کلید دهم انسانی کلاغ سپید یک منبع جامع و مفید برای دانش‌آموزان پایه دهم انسانی است که تمام دروس پایه دهم انسانی را در خود جای داده است. استفاده از این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در کنار کتاب درسی خود با مطالعه این کتاب نیاز خود را به یک منبع آموزشی تامین کنند و پاسخ تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی خود را در آن پیدا کنند. این کتاب باعث تقویت پایه درسی دانش‌آموزان می‌شود و آن‌ها را برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر آماده می‌کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML