شیمی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

بانک تست شیمی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

. مشخصات و خرید اینترنتی کتاب بانک تست شیمی کامل کنکور میکرو طلایی گاج جلد اول از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور

از سری کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات گاج می‌توان کتاب دو جلدی شیمی کامل میکرو طلایی را نام برد. جلد اول کتاب دارای بانک تست و پاسخ‌نامه تشریحی است و جلد دوم آن به درس‌نامه اختصاص می‌یابد. در این کتاب به تعداد زیادی تست‌های تألیفی و کنکوری پرداخته شده که ویژه دانش‌آموزان رشته علوم تجربی و ریاضیات فیزیک هستند. تست‌ها مربوط به هر سه پایه دوران دبیرستان بوده و یکی از جامع‌ترین منابع برای آماده شدن در جلسه کنکور سراسری محسوب می‌شوند.

بانک تست شیمی کامل میکرو طلایی انتشارات گاج

دانش‌آموزان می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند و آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور سراسری و امتحانات نهایی افزایش دهند. بانک تست مکمل جلد دوم کتاب یعنی درس‌نامه بوده و بهتر است که در ابتدا جلد دوم آن را مطالعه کنید. در درس‌نامه به آموزش‌های کتاب درسی به‌صورت کامل پرداخته شده و مطالب با تست‌ها کاملاً هماهنگ هستند.

ویژگی‌ها و مشخصات بانک تست شیمی کامل میکروطلایی گاج

بیش از ۳۰۰۰ تست در جلد اول شیمی کامل میکرو طلایی گاج آورده شده‌ است. تست‌ها دارای سبک تألیفی، کنکوری و ترکیبی بوده و برای تمام دانش‌آموزان با پایه‌های ضعیف و قوی قابل استفاده هستند. تست‌ها مطابق با فصل‌های کتاب درس‌نامه چیده شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید پس از مطالعه هر کدام از بخش‌های درس‌نامه از طریق فهرست مطالب به تست‌ها دسترسی پیدا کنید. کتاب با لحن رسمی و صمیمی نوشته شده است و در مقدمه آن مؤلفان اهداف تألیف کتاب و بخش‌های مختلف آن را ارائه می‌دهند. ویژگی‌های مهم بانک تست شیمی کامل میکرو طلایی گاج کتاب عبارت‌اند از:

  •    دارای بیش از ۳۰۰۰ تست با سبک‌های متنوع است. 

  •    به ارائه پاسخ‌های تشریحی برای تمامی تست‌ها پرداخته است. 

  •    دارای تست‌های کنکور سال ۱۴۰۰ در داخل و خارج از کشور است. 

  •    چندین روش حل برای بسیاری از تست‌ها ارائه می‌دهد.

  •    دارای مطالب قابل فهم برای کسب آمادگی در کنکور سراسری است.

کتاب شیمی کامل میکرو طلایی گاج جلد اول دارای ۱۰ فصل بوده که تمام پایه‌های تحصیلی دبیرستان را شامل می‌شود. در این کتاب مطالب کلیدی و نکات نهفته به شکلی کاملا استاندارد قرار گرفته‌اند. حجم زیاد کتاب به‌خاطر پاسخ‌های تشریحی آن بوده که به‌صورت کامل و روان بیان شده‌‌ است.

تمرین‌های بانک تست شیمی کامل میکرو طلایی جلد اول گاج

از بهترین محصولات مجموعه کتاب‌های میکرو طلایی گاج بانک تست آن را می‌توان نام برد که تنها مختص به پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی است. برای تک‌تک فصل‌های کتاب‌های درسی شیمی در دو رشته علوم تجربی و ریاضیات فیزیک تست‌های متنوعی در کتاب قرار گرفته‌اند که اغلب تألیفی هستند. تست‌ها در راستای مباحث آموزشی درس‌نامه طراحی شده‌اند و در بین آنها می‌توانید سؤالات کنکوری را نیز مشاهده کنید. 

تست شیمی جامع میکرو طلایی گاج

 

تست های طبقه بندی شده در بانک تست شیمی میکروطلایی گاج

تعداد تست‌ها برای هر کدام از فصل‌ها کافی است و دارای جنبه آموزشی هستند. تست‌های میکرو طبقه‌بندی شده در سطوح علمی ساده، متوسط و دشوار چینش شده‌اند. در نتیجه این کتاب برای تمام دانش‌آموزان با پایه ضعیف و قوی مناسب است و می‌توانند تست‌های موردنظر خود را پیدا کنند. در طراحی تست‌های تألیفی از تست‌های کنکوری سال‌های گذشته استفاده شده است. تعداد تست‌های نو و جدید کم بوده از آنجایی که تعداد تست‌ها بسیار بالا هستند برای دوران جمع‌بندی پیشنهاد نمی‌شوند.

در واقع دانش‌آموزان باید فرصت کافی برای مطالعه و پاسخ دادن به تست‌های این کتاب را داشته باشند. خوشبختانه هیچ تستی که خارج از کتاب درسی و مسیر کنکور سراسری باشد در این کتاب دیده نمی‌شود. تست‌های مهم کتاب علامت‌گذاری شده‌اند و سبب جلب توجه دانش‌آموزان به آنها می‌شود. در هر یک از فصل‌ها تعداد تست‌های کتاب شیمی جامع میکرو طلایی گاج متفاوت بوده که عبارت‌اند از:

پایه

فصل

عنوان

تست

 

دهم

1

کیهان زادگاه الفبای هستی

283

2

رد پای گازها در زندگی

262

 

3

آب، آهنگ زندگی

251

 

یازدهم

1

قدر هدایای زمینی را بهتر بدانیم

300

2

در پی غذایی سالم

355

3

پوشاک نیازی بی پایان

167

 

دوازدهم

1

مولکول خدمت رسانی تندرستی

349

2

آسایش و رفاه در سایه شیمی

323

3

جلوه‌ای از هنر زیبایی و ماندگاری

230

4

شیمی راهی به سوی آینده‌ای روشن‌تر

293

کنکور سراسری تجربی ۹۸ در داخل

35

کنکور سراسری ریاضی ۹۸ در داخل

35

کنکور سراسری تجربی ۹۸ در خارج

35

کنکور سراسری ریاضی ۹۸ در خارج

35

مجموع

2953

در نهایت ۲۹۵۳ تست تألیفی و کنکوری در کتاب وجود دارد که همراه با آزمون‌های جامع به بیش از ۳۰۰۰ پرسش می‌رسد. این تعداد نشان‌دهنده کافی بودن تست‌ها برای آمادگی در کنکور سراسری و پوشش دادن تمام مطالب درسی کتاب است.

پاسخ‌نامه تشریحی کتاب بانک تست شیمی کامل میکرو طلایی گاج

جامع و کامل بودن پاسخ‌های تشریحی تست‌ها از نقاط قوت این کتاب به شمار می‌رود. مؤلفان تلاش کرده‌اند تا تمام گزینه‌های تست‌ها را بررسی کنند و در صورت نیاز بیش از یک راه‌حل برای آنها ارائه دهند. همان‌طور که پاسخ صحیح به همراه راهکارهای آن ارائه می‌شود، علت رد گزینه‌های غلط نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این صورت راه‌حل‌هایی نیز برای آن‌ها قید می‌شود. 

این ویژگی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در دام سؤالات انحرافی نیفتند و بتوانند تست‌های مشابه را با سرعت بیشتری پاسخ دهند. در حل مسائل از دو روش تناسب و کسر تبدیل استفاده شده است. در میان پاسخ‌های تشریحی نکات و یادآوری‌های مهم و کاربردی در قالب کادرهای گوناگون ذکر شده‌اند. این کادرها علاوه بر آن که موجب افزایش درک مطالب می‌شوند محتوای کتاب را از حالت یکنواختی خارج کرده و از خسته شدن دانش‌آموزان جلوگیری می‌کنند.

درس‌نامه شیمی کامل میکرو طلایی گاج

در جلد اول کتاب شیمی کامل میکرو طلایی گاج درس‌نامه‌ای به صورت مفصل وجود ندارد. در واقع مباحث آموزشی کتاب درسی در جلد دیگر یعنی کتاب درس‌نامه شیمی کامل میکرو طلایی گاج گردآوری شده‌اند. در جلد دوم تمامی مطالب درسی پایه‌های دهم تا دوازدهم شیمی رشته‌های علوم تجربی و ریاضیات فیزیک به‌صورت مفصل و جامع آورده شده است. 

با توجه به این که درس‌نامه در جلد دوم کتاب آمده بهتر است ابتدا آن را مطالعه کنید و سپس به سراغ بانک تست بروید. درس‌نامه دارای بخش‌های مختلف است که محتوای آن شامل فرمول‌ها، واکنش‌ها و نکات مهم آموزشی در قالب کادرهای رنگی هستند و به‌صورت منظم چیده شده‌اند. به جای استفاده چندین باره از کتاب درسی، می‌توانید کتاب‌های میکرو طلایی گاج را چندین بار مرور کنید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML