علوم نهم بخش زیست و زمین شناسی علامه حلی

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۲٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۵٬۶۰۰

قطع
نوع جلد

زیست و زمین شناسی نهم علامه حلی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب علوم بخش زیست و زمین شناسی نهم علامه حلی

زیست و زمین نهم علامه حلی

امروزه روش های سنتیِ آموزش و آزمون که تنها به حفظ کردن و به معلم پس دادنِ یک سری مطالبِ خسته کننده و غیر ملموس محدود می شدند، دیگر جواب گوی نیاز علمیِ عصرِ دانش و اطلاعات نیست. دانش آموزِ امروزی، باید مطالبی که در کتب درسی خود می آموزد را «بفهمد»، در ارتباط با چراییِ پدیده‌ها بتواند «استدلال» و«فرضیه‌سازی» کند، برای آزمودن صحت فرضیه های خود، باید بتواند به «طراحی آزمایش» بپردازد، داده هایی را که از دنیای بی کران علم به دست می آورد را «دسته‌بندی» و «تفسیر» کند و در نهایت برای این مطالب علمی «کاربردهایی» در زندگی روزمرّه بیابد.

یکی از هیجان انگیزترین و زیباترین شاخه های علوم، «علم زیست‌شناسی» است. زيست‌شناسي علم شناخت حيات است، سرشار از نکات تحسين برانگيز و رمزآلود. امروزه در آموزش زيست شناسي نیز مانند آن‌چه شرح دادیم، هدف اصلی مدرسه و معلم و دانش‌آموز، باید تبديل سيستم آموزشي سنتی، به سيستمي پويا و خلاق که بر پايۀ مشاهده و درک صحيح استوار است، باشد.

از این رو، در نگارش اين مجموعه سعي کرده‌ايم محتوایي متنوع، جذاب و خلاق براي کتاب هاي زیست‌شناسی دورۀ اول متوسطه ارائه بدهيم. به همین منظور، با استفاده از آزمايش‌های متنوع و ساده، فعاليت هاي مفهومي، پيشنهادهاي پژوهش و از همه مهم‌تر، انتخاب لحنی ساده، جذاب و دوستانه برای نگارش کتاب، سعی کرده‌ایم جنبۀ عميق تري از موارد ذکر شده در کتاب هاي درسی را مطرح کنیم.

 


 

نظرات کاربران

دیدگاه
  • sophia nour 04/30/1402 - 13:51

    خیلی عالی 

    من کلاس نهن هستم و تمام کتب کمک درسیم رو از سال هفتم از تلکتاب خریداری کردم و در کنار ارسال رایگان و تخفیف های عالی بسته بندی و زمان ارسال و خدمات بسیار خوبی هم داشتند 

    با سپاس 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML