شیمی هشتم علامه حلی

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۱۶٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۹۲٬۸۰۰

قطع
نوع جلد

شیمی هشتم علامه حلی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب علوم بخش شیمی هشتم علامه حلی نویسنده علیرضا منسوب بصیری – محمدرضا پور جاوید – زینب اژه ای – منصور پور زمانی – امیر حسین اخوین علامه حلی

کتاب شیمی هشتم  علامه حلی با توجه به سه فصل نخست کتاب علوم تجربی سال دوم دوره اول متوسطه نوشته شده است.در نگارش این کتاب مطالب به گونه ای انتخاب و چیده شده اند که دانش آموزان با خواندن پشت سر هم مطالب آن، به کلیة اهداف آموزشی کتاب درسی آموزش و پرورش دست پیدا کنند و هم چنین دید عمیق تری نسبت به هر آن چه در کتاب درسی گفته شده است، پیدا کنند.

در فصل اول بهتر است که معلم، دانش آموزان را درگیر خواندن متن کتاب و انجام فعالیت ها و آزمایش‌ها کند و در نهایت با بحث روی سؤالاتی که ایدة هر مبحث از آن گرفته شده است،به یادگیری دانش آموز عمق ببخشد. در فصل دوم انجام آزمایش ها حین تدریس بسیار مفیدتر از زمانی است که درس و آزمایش ها در زمان های مختلف تدریس شوند.

از این رو آزمایش های پیشنهادی در کتاب به گونه ای انتخاب و تنظیم شده است که معلم بتواند هر جلسه با دست پر به کلاس برود و دانش آموزان را با فعالیت های جذاب، شگفت زده کند.در فصل سوم حتماً توجه دانش آموزان را به مفاهیم مهمی مانند نظریه و مدل علمی جلب کنید و روند تاریخی حاکم بر مباحث را مورد توجه شاگردان قرار دهید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML