فار آزمون شیمی پیش دانشگاهی

میانگین: 4 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

فار آزمون شیمی پیش دانشگاهی

فار آزمون شیمی پیش دانشگاهی

این کتاب شامل 4 آزمون :

  1. آزمون‌های مویرگی (مبحثی): به این معنا که هر فصل به مبحث‌های کوچک‌تر تقسیم شده است و مؤلف از هر مبحث با توجه به حجم و اهمیت آن، یک یا چند آزمون طراحی کرده است.
  2. آزمون‌های جمع‌بندی فصل: در پایان هر فصل چند آزمون جهت جمع‌بندی آن فصل و ارزیابی دانش‌آموز از خودش وجود دارد.
  3.  آزمون‌های یادآوری (دوره‌ای): از فصل 2 به‌بعد در پایان فصل‌ها، 1 یا 2 آزمون یادآوری طراحی شده است تا دانش‌آموزان بتوانند آن فصل و تمامی فصل‌های گذشته را مرور کنند مثلاً در پایان فصل سوم، 2 آزمون بصورت ترکیبی از فصل‌های اول، دوم و سوم وجود دارد تا دوره و یادآوری آن‌ها در کنار هم انجام شود.
  4.  آزمون‌های جامع پایان کتاب: در پایان کتاب، چندین آزمون جامع به‌صورت ترکیبی از تمام فصل‌های کتاب ارائه شده‌ است.

ویژگی های این کتاب :

  • پوشش کامل کتاب درسی: در کتاب‌های فار‌آزمون تمامی مبحث‌ها و درس‌های کتاب بطور کامل پوشش داده شده است و هیچ مطلبی از تمرین‌های کتاب درسی، نکته‌های مورد نیاز و تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته (به صورت به‌روز رسانی شده) وجود ندارد که در آزمون‌ها نیامده باشد.
  •  تست‌های همانندسازی شده با کتاب درسی: مولفان در تمامی آزمون‌های یک فصل، از تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی ایده گرفته و تست‌هایی بر پایه آن‌ها تألیف کرده‌اند.
  •  طرح سوالات با مدل‌های مختلف: برای آنکه دانش‌آموزان با شکل‌های مختلف سؤال آشنا شوند مؤلفان سؤالات متنوعی طراحی کرده‌اند. به‌ویژه سؤالاتی که شامل تصویر‌ها و نمودارها هستند.
  •  طرح تست‌های پیشرو: تست‌های پیشرو تست‌هایی هستند که در آزمون‌های سال‌های گذشته مطرح نشده‌اند اما با توجه به محتوای کتاب درسی، امکان طرح در کنکور سال‌های آینده را دارند.

 


 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML