فیزیک دوازدهم تجربی جلد دوم نشر الگو

میانگین: 4.3 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۱۵٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۳۶٬۲۵۰

قطع
تعداد صفحات
432
نوع جلد

فیزیک دوازدهم تجربی جلد دوم نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد دوم نشر الگو از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF کتاب در ادامه مطلب :

کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد دوم الگو

کتاب فیزیک دوازدهم تجربی از انتشارات الگو یک کتاب کمک‌درسی دو جلدی است که برای بالا بردن مهارت تست‌‌زنی درس فیزیک داوطلبان کنکور تألیف شده است. فصل‌بندی کتاب بر اساس کتاب‌ درسی فیزیک دوازدهم است و لحن رسمی و واضحی دارد‌. هر کدام از فصل‌های کتاب شامل درسنامه و تمرین‌های چهارگزینه‌ای بوده و دو آزمون چهارگزینه‌ای در پایان هر فصل قرار دارد. با اطمینان می‌توان گفت که این کتاب که تالیف رضا خالو بوده، یکی از بهترین منابع کنکوری برای درس فیزیک دوازدهم است.

فهرست فصل‌بندی کتاب فیزیک دوازدهم تجربی الگو

فصل 1

حرکت بر خط راست 

فصل 2

دینامیک 

ضمیمه 1

کاربرد ریاضی در فیزیک 

فصل 3

نوسان و موج

فصل 4

آشنایی با فیزیک اتمی و هسته‌ای

ضمیمه 2

کاربرد مشتق در حرکت شناسی 

ظاهر جذاب کتاب

سایز و فونت مناسب کتاب از خسته‌کننده بودن آن جلوگیری می‌کند و کتاب فیزیک دوازدهم تجربی از این نظر استاندارد است. کتاب از صفحه‌آرایی خوبی برخوردار است اما ترکیب رنگی صفحات کتاب می‌توانست بهتر باشد.

 کتاب فیزیک دوازدهم تجربی از نظر کیفیت و وضوح اشکال، تصویرها قابل‌قبول است، طرح روی جلد کتاب هم یک کاریکاتور جالب است که قطعا در جذب مخاطب تأثیرگذار خواهد بود.

ویژگی‌های کتاب به‌صورت خلاصه

در ادامه ویژگی‌های مهم کتاب را بررسی می‌کنیم:

  •    ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم تجربی
  •    درسنامه روان و کامل
  •    ارائه بیش از 1300 تست
  •    بیان نکات مهم تستی
  •    پاسخنامه تشریحی
  •    سوالات تستی سطح بالاتر از کنکور

کاملترین آموزش با کتاب فیزیک دوازدهم رشته تجربی انتشارات  الگو

درسنامه کتاب فیزیک دوازدهم تجربی الگو به همه مطالب مهم کتاب را با زبانی ساده و شیوا پرداخته است. یکی از متدهایی که در این کتاب برای آموزش تعریف‌های مفهومی استفاده شده طرح پرسش است تا دانش‌آموز به کاربرد هر کدام از این مفهوم ها در زندگی روزمره آگاه شود.

درسنامه کتاب به نسبت مطالبی که ارائه می‌دهد از حجم مناسبی برخوردار است و تمام مطالب موجود در کتاب درسی را به صورت مفصل پوشش داده است. درسنامه شامل تست‌های چهارگزینه‌ای بوده که بیشتر آن‌ها از نوع تست‌های تالیفی هستند و تعدادی از آن‌ها از روی مطالب و تمرینات کتاب درسی طراحی شده است. این تست‌ها سطح‌بندی شده و از ساده به دشوار چیده شده است. دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه کامل درسنامه اکثر تست‌های موجود در درسنامه را پاسخ دهند.

درسنامه فیزیک دوازدهم تجربی الگو

 جدیدترین بانک تست فیزیک

بانک تست کتاب فیزیک دوازدهم تجربی الگو برای همه دانش آموزان در همه سطوح درسی کاربردی خواهد بود. سوالات چهارگزینه‌ای کتاب در دو بخش دسته‌بندی شده است. 

در سطح اول که ویژه همه دانش آموزان تجربی است لازم است که همه یک‌بار این تست‌ها را حل کنند، اما بخش دوم که سطح مشکل‌تری دارند، برای دانش‌آموزان سطح قوی طراحی شده با سوالات پیچیده و خلاقانه دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد.

تست‌های بخش اول به شکل میکرو طبقه‌بندی و شامل انواع تیپ‌های تستی است، این تست‌ها شامل تست‌های تالیفی، کنکوری، آزمون قلم‌چی هستند، تعدادی از این تست‌ها خارج از راستای سوالات کنکور سراسری هستند، همچنین دانش‌آموزان تجربی می‌توانند از کد کیو آر که در ابتدای هر فصل است برای دریافت تعداد تست بیشتر و پاسخ تشریحی آن استفاده کنند.

پاسخنامه تشریحی کتاب

پاسخنامه تشریحی کتاب به‌طور کامل به توضیح تشریحی سوالات پرداخته و برای پاسخ دادن از روش آموزش درسنامه استفاده کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند در هنگام مطالعه پاسخنامه می‌توانند سطح سختی هر سوال را که با علامت A,B,C   مشخص شده مشاهده کنند.

علل اشتباه بودن گزینه‌های نادرست برای هر سوال بررسی شده است، این روش پاسخگویی مطالب را به صورت عمیق‌تر در ذهن دانش‌آموزان تثبیت می‌کند.

کتاب پاسخنامه فیزیک دوازدهم تجربی الگو جلد دوم برای کدام دانش‌آموزان مفید است؟

در بالا اشاره شد که کتاب‌ فیزیک دوازدهم تجربی الگو آموزش بسیار مفصل و جامعی در راستای سوالات فیزیک کنکور سراسری رشته تجربی دارد، بنابراین دانش‌آموزان که پایه ضعیفی در درس فیزیک دارند می‌توانند از این کتاب بیشترین بهره‌مندی را ببرند. البته بعضی از قسمت‌های کتاب که به آموزش ترفندهای کنکوری و پاسخ سریع سوالات تستی می‌پردازد برای دانش‌آموزانی که سطح فیزیک قوی دارند نیز مفید خواهد بود و سرعت تست‌زنی آن‌ها را افزایش می‌دهد‌.

کتاب‌های مشابه کتاب فیزیک دوازدهم تجربی الگو در تلکتاب

دانش‌آموزان سال دوازدهم می‌توانند از کتاب‌های مشابه فیزیک دوازدهم تجربی که در تلکتاب وجود دارد نیز استفاده کنند،  در ادامه چند مورد از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

خرید کتاب فیزیک 12 تجربی جلد 2 الگو از تلکتاب

دانش‌آموزان سال آخر رشته تجربی می‌توانند با پرداخت آنلاین این کتاب را با تخفیف مناسب از تلکتاب خریداری کرده و چند روز بعد کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.

 جمع بندی

در پایان معرفی کتاب فیزیک دوازدهم تجربی الگو باید گفت این کتاب با حجم مناسب، وجود ضمیمه و آزمون جامع در هر فصل و نداشتن هیچگونه غلط علمی و املایی از بهترین و جامعترین منابع درس فیزیک است.

دانش‌آموزان سال دوازدهم تجربی می‌توانند در کنار کتاب درسی بیشترین بهره‌مندی را از این کتاب ببرند و تا پایان اردیبهشت ماه این کتاب را مطالعه کنند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML