فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۶۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
856
نوع جلد

فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج جلد اول از بانک کتاب تلکتاب . ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور :

بانک تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

کتاب فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج از دو جلد درس‌نامه و بانک تست برخوردار بوده که دوجلد آن در بین دانش‌آموزان محبوبیت بسیار زیادی دارند. این کتاب پرطرفدار از منابع کنکوری استاندارد به شمار می‌رود و تمامی تست‌های کنکوری، تألیفی و ترکیبی در آن قرار گرفته‌اند. جلد اول کتاب یعنی بانک تست بسیار پربار بوده و دانش‌آموزان می‌توانند تنها با مراجعه به این کتاب با انواع تست‌ها و نحوه طراحی آنها آشنا شوند. 

تست‌های آورده شده در این کتاب به پوشش مباحث فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت کامل می‌پردازند. علاوه بر بانک تست، پاسخ‌های تشریحی تمامی سؤالات در کتاب قرار گرفته‌اند. در واقع می‌توان گفت که بانک تست مکمل جلد دوم؛ یعنی درس‌نامه است و باید به مطالعه هر دوی آنها پرداخته شود. می‌توانید هم‌زمان با شروع سال تحصیلی و مطالعه کتاب درسی خود به تهیه این کتب پرداخته و تسلط خود را بر مباحث دروس فیزیک به حداکثر برسانید.

ویژگی‌ها و مشخصات بانک تست فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج

بانک تست فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج از ویژگی‌های مثبتی بهره‌مند است. مؤلفان با دقت کامل به طراحی انواع تست‌های دروس پایه دهم تا دوازدهم فیزیک پرداخته‌اند بدون آن که چیزی را از قلم بیندازند. چینش تست‌ها با چینش مطالب آموزشی در درس‌نامه کاملاً مطابقت دارند و به‌صورت فصل به فصل ارائه شده‌اند. 

تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

نویسندگان تلاش کرده‌اند تا از مثال‌ها و پاورقی‌های کتاب نیز تست‌های چهار گزینه‌ای تألیفی طرح کنند. تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته در داخل و خارج از کشور به‌صورت پراکنده در محتوای کلی کتاب به چشم می‌خورند. چندین روش حل در پاسخ‌نامه تشریحی برای سؤال‌های موردنیاز آورده شده‌اند. این گزینه باعث می‌شود تا دانش‌آموزان ضعیف بتوانند با هر روشی که احساس راحتی می‌کنند و برای آنها قابل فهم‌تر است به حل مسائل روی آورند. ویژگی‌های جلد بانک تست به‌صورت خلاصه و مفید عبارت‌اند از:

  •    شامل بیش از ۴۵۰۰ تست تألیفی و کنکوری طبقه‌بندی شده است.

  •    کلیه مباحث فیزیک پایه‌های دهم تا دوازدهم رشته ریاضیات فیزیک را ارائه می‌دهد.

  •    دارای چندین روش حل برای تست‌های موردنیاز است. 

  •    پاسخ تمامی سؤالات به‌صورت کاملاً تشریحی آورده شده‌اند. 

  •    در قالب تست به ارائه سؤال‌ها و تمرینات کتاب درسی پرداخته است. 

  •    لحن کتاب بسیار ساده و قابل فهم است.

درس‌نامه فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج 

همان‌طور که اشاره شد کتاب فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج دارای دو جلد مجزا است که جلد دوم آن به مباحث درس‌نامه اختصاص می‌یابد. در واقع در کتاب در حال حاضر درس‌نامه‌ای وجود ندارد و تنها به ارائه تست‌ها و پاسخ‌نامه تشریحی پرداخته می‌شود. به همین دلیل دانش‌آموزان برای دسترسی به درس‌نامه کتاب و آموزش مباحث فیزیک باید جلد دوم آن را تهیه کنند. 

همچنین برای آن که بتوانید به تست‌ها پاسخ دهید بهتر است درس‌نامه آن را از قبل مورد مطالعه قرار دهید. درون درس‌نامه تعداد اندکی از تست‌ها نیز قرار گرفته‌اند که درک بهتری از مباحث فیزیک را ارائه می‌دهند. درس‌نامه به‌صورت فصل به فصل شامل تمام مباحث آموزشی و درسی کتاب فیزیک دوره‌های دهم تا دوازدهم می‌شود.

تمرین‌های بانک تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

کتاب بانک تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج دربردارنده ۴۷۰۰ سؤال چهار گزینه‌ای است و از جامع‌ترین منابع کنکور برای رشته ریاضیات فیزیک محسوب می‌شود. پرسش‌های چهار گزینه‌ای به ‌صورت‌های تألیفی و سراسری تدوین شده‌اند و چینش آنها به‌صورت فصل به فصل از پایه دهم تا دوازدهم و مطابق با درس‌نامه است. سؤالات به‌صورت طبقه‌بندی شده چینش شده‌اند به این صورت که از سطح ساده شروع می‌شوند و در انتها به سؤالات دشوار می‌رسند. از این رو دانش‌آموزان از سطح مبتدی تا قوی می‌توانند سؤالات موردعلاقه و قابل فهم خود را در میان آنها پیدا کنند. همچنین با بررسی تست‌ها متوجه می‌شوید که تمام تمرینات و مثال‌ها همراه با مفاهیم کتاب درسی در آنها به کار گرفته شده‌اند. تست‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ نیز در پایان کتاب قرار دارند. 

تست های کاربردی در فیزیک کامل میکرو طلایی گاج

تست‌های ترکیبی از مهم‌ترین تست‌ها هستند که از ترکیب سؤالات تألیفی و کنکور توسط مؤلفان نوشته شده‌اند. این تست‌ها کاملاً استاندارد هستند و مطابق با سؤالات سراسری کنکور طراحی شده‌اند. بخش دیگری از تست‌ها را سؤالات ایده دار تشکیل می‌دهند. سؤالات ایده دار دارای سطح دشوار هستند و برای دانش‌آموزان قوی بسیار سودمندند. در کنار برخی از تست‌ها با علامت ستاره مشخص شده اند. این سؤالات مختص دانش‌آموزانی هستند که زمان کافی را برای پاسخ به تمام تست‌ها ندارند. 

در کنار برخی دیگر از تست‌ها علامت بمب را مشاهده می‌کنید که در دسته تست‌های چالشی قرار می‌گیرند. دانش‌آموزانی که می‌خواهند به درصد بالایی برسند می‌توانند از تست‌های بمب برای قوی‌تر شدن پایه خود استفاده کنند. قابل ذکر است که تست‌ها بر اساس آخرین تغییرات کنکور و کتاب درسی طراحی شده‌اند؛ بنابراین کاملاً جدید هستند. در ابتدای هر فصل قبل از پرداختن به تست‌ها توضیح مفید و مختصری آورده شده که طبق آن به سبک سؤالات و نوع مهارت دانش‌آموزان در حل تست‌ها می‌پردازد. تعداد تست‌های کتاب در هر فصل عبارت‌اند از:

پایه

فصل

عنوان

تست

 

 

دهم

1

اندازه گیری و فیزیک

185

2

توان، کار و انرژی

258

3

ویژگی فیزیک و مواد

219

4

دما و گرما

346

5

ترمودینامیک

135

 

 

یازدهم

6

الکتریسته

360

7

جریان الکتریکی و...

335

8

مغناطیس

192

9

القای مغناطیس و...

186

 

 

دوازدهم

10

حرکت برخط راست

491

11

دینامیک و حرکت دایره ای

433

12

نوسانات و موج

453

13

کنش های موج

296

14

آشنایی با فیزیک اتمی

178

15

آشنایی با فیزیک هسته ای

121

کنکور سراسری داخلی و خارجی مربوط به سال 98

140

کنکور سراسری داخلی و خارجی مربوط به سال 98

137

کنکور سراسری مربط به سال 1400

70

مجموع کتاب

4495

مجموع سؤالات به ۴۴۹۵ تست می‌رسند که علاوه بر آزمون‌ها حدود ۴۷۰۰ تست را در بر می‌گیرد.

پاسخ‌نامه تشریحی جلد بانک تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

کتاب بانک تست فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج از ۱۵ فصل تشکیل شده که بخش ابتدایی آن شامل سؤالات و بخش دوم آن شامل پاسخ‌های تشریحی است. پاسخ‌ها به‌صورت کاملاً واضح و جامع آورده شده‌اند و هیچ ابهامی در آنها وجود ندارد. برخی از تست‌ها دارای چندین روش حل هستند تا دانش‌آموزان بتوانند به خوبی متوجه مبحث موردنظر شوند. 

علاوه بر ارائه پاسخ‌های هر سؤال به ذکر نکات تستی و کنکوری با عنوان STP پرداخته شده که در افزایش سرعت تست‌زنی بسیار مؤثر هستند. از بخش‌های پاسخ‌نامه تشریحی می‌توان به وجود کادرهای طوسی رنگ، نکات تستی پرتکرار، خط فکری و روش‌های سریع حل تست اشاره کرد. پس از پاسخ‌نامه تشریحی در آخرین صفحه کتاب شاهد کد QR هستید که دارای یک آزمون جامع برای هر فصل از کتاب است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML